MUSE > Absolution

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Arowana, 21 sep 2003.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mensen, morgen is het dan zo ver.. Het einde van de wereld.. Geprofeteerd door Muse.. In andere woorden: Absolution is gearriveerd..

misschien heb je 'Time is running out' al dan niet als superclip al op MTV of TMF gezien.. En dan ligt maandag dus het album in de winkels..
    Geïnteresseerd? ren dan morgen naar de winkel om die speciale limited edition met DVD te kopen die geen cent meer kost.. Die van mij is besteld bij Bol.com dus ik gok dat hij er op woensdag is.. hoewel dinsdag ook al zou kunnen..

Laat weten wat je der van vindt zou ik zeggen..

2. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik denk dat ik m maar eens ga halen...:) Time is running out vind ik een mooi nummer, en ook veel oudere nummers van muse vind ik goed, vandaar dat ik maar s een cd van ze ga kopen, af en toe hele relaxete muziek

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    jah, vind ik ook, alleen laat mijn portomonee het niet toe :9

4. Blisz

Blisz Plague on words

Leuk Bevonden:
    0
    En uiteraard was de cd gelukkig alweer een paar dagen voor releasedatum, dus de 19e al in de goede winkels! Super CD, completer dan origin of symmetry!
    Ik heb echt zwaar zin in 6 november wanneer ze in ahoy spelen.
    (Maar eerst 7 oktober nog naar een zwaar uitverkocht placebo en 3 oktober naar een uitverkocht dimmu borgir!! Heerlijk, dit najaar)

ciao

5. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook al sinds zaterdag..
    En hij is SUPERGEWELDIG!!!!!!!
    Ik kan ook echt niet wachten tot 6 november, dat word echt zo ontzettend gaaf..
    Origin of symmetry en Showbiz heb ik inmiddels wel grijsgedraaid, dus het werd ook wel tijd voor een nieuwe Mus-CD :)
    Maar ik vind hem echt super iig.

6. verboonstra

verboonstra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jazeker heb ik hem ik vind origin of symmetry toch het beste. vooral new born is en blijft geweldig. hoewel er op deze plaat ook wel weer hele goede nummers staan. stockholm syndrome en hystyria(?). ik vind dit album wel iets minder dan de vorige. weet iemand waar ik live concerten kan vinden?

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    http://muse.neap.net/staticpages/index.php?page=20030331133119616
    hier staan bootlegs van een aantal concerten, je moet er wel bittorrent voor hebben.

Ik zoek ook naar concerten van Muse, maar dit is het dichtstebij wat ik ooit ben gekomen. Ik had nog een link waar je hun pinkpop optreden kon downloaden, maar die is nu niet meer te downloaden.:mad:

edit:
    Volgensmij doen die downloads op die site het ook al niet meer, dan heb je pech. :mad:

Laatst bewerkt: 9 aug 2004

Deel Deze Pagina