Must-have Software!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door *Xink*, 28 mrt 2007.

1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Rainlendar: Handige agendatool voor op je desktop. Compatible met Outlook. Je belangrijkste afspraken staan daardoor meteen op je bureaublad

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere onzin, bij mij starten ze allebij instant op.. het enige wat even duurt is de pagina laden..

En IE vind ik zó rommelig.. zoveel sterretjes en knopjes en gezeikjes, plus die tabbar is ZO dik. =P
    Firefox is veel cleaner, en die plugins zijn juist handig, als je hem door die plugins niet wil dan install je die tog niet? niet dat je dan wat mist ofzo.

Addblock PLUS is echt handig ja, die originele addblock werkt voor geen meter.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee geen onzin. Op alledrie de computers is dat hier het geval. IE klik ik op en is meteen geopent. Firefox moet heel even openen.

Ad Aware 2007 is trouwens flink shit. Vind niks, terwijl ik met Ad Aware SE wel daarna nog dingetjes vond..
    Ad Aware SE dus maar behouden.

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Gast waar maak jij je druk om zeg? Als bij de 1ne nou IE7 sneller opstart dan is dat zo, jammer voor jou maartoch heb ik hier hetzelfde.

Je vind het zeker erg als er tegen je heilige huisje (jouw vuurvosje) aan geschopt word he? :{

Get a life...

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Lief doen! :mad:

//edit;

Dingen die ikzelf heb (en nu in me opkomen) zijn de VLC media player inderdaad, omdat die alles gewoon afspeelt zonder te mekkeren. LimeWire Pro, Utorrent, Adobe Photoshop (of paint idd :+), en Microsoft Office voor teksten en presentaties. :)

//edit2; iTunes zuigt vind ik. :mad:

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja met iTunes heb ik ook té vaak vastlopers, dus gebruik ik het alleen nog voor m'n iPod zelf. Gebruik voor playlists gewoon winamp :)

7. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Same :)
    Winamp gebruik ik echt vaak :)

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gebruikt hier niemand Xfire? Ik vind het persoonlijk een Must-have software :)

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dat kan alt.binz ook, en dat draait tenminste geen webbrowser als service op je pc.

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ligt er maar net aan waar je van houdt ;)
    Als ik nu op school zit kan ik zo 't ip van me pc intypen en dan ben ik er ook, kan ik nog ff checken of 't nog door downlaod allemaal

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn heilige huisje? het is maar een web browser hoor. xD
    Zal waarschijnlijk ook wel aan je startpagina liggen of hij snel opstart, en je internet.

Trouwens, LogMeIn: programma waar je je pc mee kan bedienen van een afstand, je installed een prog op jou pc, en je kan via een internet browser op een andere pc zo inloggen op je eigen pc, geen poorten open zetten etc.
    Logmein.com

12. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Voor mij zijn de volgende programma's echt onmisbaar

NOD32 - Zoals al genoemd een perfecte en lichte AV
    Foobar2000 - Na wat spelen ermee, misschien wel de beste audio player dat er is, en het is erg licht voor het systeem
    FireFox - Net als Foobar2000 na wat aanpassen en wat tijd insteken gewoon de perfect browser
    K-lite Codecpack Standard - Alle benodigde codecs plus de beste video player, Media Player Classic
    Utorrent, een erg uitgebreide maar zeer lichte Bittorrent Client
    Notepad ++ - erg goede en vooral overzichtelijk editor, zeker als je bezig bent met o.a. CSS, HTML, PHP
    Staroffice - een erg complete gratis Office Suite (voor studente is het gratis, ander is OpenOffice.org ook erg goed. Staroffice gebruikt OOo als basis, alleen is Staroffice wat uitgebreider)
    NERO 7 - Het beste programma om verschillende soorten cd/dvd's te branden
    Imgburn - Het programma om images mee te branden. het kent bijna alle formaten en beschikt over zeer veel opties.
    Orbit Downloader - Een download manager die erg veel opties heeft, zich perfect met Maxton, Firefox, IE en Opera(?) integreerd.
    Yahoo! Widget Engine - Met dit programma kan je widgets (zoals Apple heeft met zijn Dashboard) aan je desktop toevoegen. Dit kan zijn een RSS reader, een klok, kalender, je CPU/HD of RAM meter, Muziek speler enz..

Alle programma's die ik hierboven heb genoemd werken perfect met Windows XP en Vista.

13. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    -CCleaner (Ja, dubbel C)
    -Ventrilo of iets dergelijks
    -Hamachi
    -Daemon Tools
    -Goldwave (omzetten van MP3 naar Ogg voor in spellen naar je eigen muziek te luisteren.)
    -Winning Eleven 2007:9 (Amerikaanse release van Pro Evo 6, MET multiplayer)

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik ad nog even blackbox (ik gebruik bblean 1.16) een zeer stabiele no nonsens unix like shell die met een paar klikjes te instaleren en weer te der af te halen is..

- stabiel
    - clean
    - ontzettend veel aanpas mogelijkheden
    - bak aan plugins
    - vreet niet echt resources
    - gratis

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De Imageshack Firefox Extension

The ImageShack FireFox extension integrates with FireFox and allows you to right-click and upload any image you see online, without having to first save them locally.

Handig... :9

Deel Deze Pagina