1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Must haves voor de ps2?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xenior, 20 sep 2002.

1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan missen er nog wel een hoop op dat lijstje hoor.

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt tussen de 40 en de 60 ong. denk. Tjah...kan niet alles spelen dus daar is al aardig wat geschrapt.

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah vandaar.

4. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, heb precies hetzelfde ik wil ook niks missen. Financieel kan ik me het veroorloven alleen qua tijd niet. Kan hooguit een uurtje per dag spelen anders kom ik in de problemen met m'n werk.

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    that makes three of us.

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik red het qua tijd niet en 40 games nieuw kopen...neej, daar heb ik iets teveel kids voor. Aan de andere kant, 4 per maand is geen uitzondering... Een uurtje gamen per dag is idd niet genoeg, ik haal dat vaak doordeweeks niet eens. Ik neem me altijd voor om het in vakantie en weekend in te lopen en dat schiet er ook vaak bij in. Resultaat; aardig wat spellen en maar een kwart uitgespeeld.:9

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ken ik (niet dat van die kinderen enzo hoor) maar rpg´s enzo vind ik allemaal wel leuk maar heb er echt geen tijd voor.

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we het geld...hebben we geen tijd meer.:{

9. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah kromme wereld.

10. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Erm, DMC is van november 2001 hoor, maar goed.

Wat je het beste kunt doen natuurlijk is niet alles kopen wat je wil hebben en wat bewaren voor volgende zomer als er weer geen moer uitkomt. (maar ja, probeer het maar es, ik wil ook alles meteen hebben)

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hij schreef ook Devil may cry 2.:)

12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    mensen.... haal gewoon tekken 4.... dat spel is gewoon zo wreed.... ik heb hem vrijdag gekocht... 60euro bij media markt amsterdam... steve fox is gewoon de man... hij kan wel niet schoppen... maar in deze 3 dagen... ben ik met hem onoverwinnelijk geworden... HAAL TEKKEN 4!!!! hij is het geld echt waard... en de eindfilmpjes... aaahhh... die van hwoarang is het stoerste... gaat ie met jin een paar soldaten slopen....

13. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    jawel dit is me nieuwe favoriet... Steve Fox.... het spijt me voor DOA3 maar tekken4 is nu toch echt ff me favoriete beat-em-up....

14. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    FF lezen. Hij zegt dat DMC 1 1.5 a 2 jaar oud is. Hij is maar iets van 10 a 11 maanden oud. Maar het boeit niet. Heb je nou al games gekocht ?

15. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij was in mei 2001 voorgesteld op de E3. Dus zo'n 1.5 jaar geleden. Anyway, 't blijft een super game.

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb FF10 en GTA3 2ehands gescoord, heb sowieso voorlopig de eerste 2 weken geeneens tijd om daar aan te beginnen.
    Daarna Devil may cry en dan ga ik wat andere sjit kopen, xboxgames kan ik niet eens bijhouden dus....ik doe rustig an.:)

Deel Deze Pagina