1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Muten van Wireless Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WiXX, 6 jan 2008.

  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb vandaag een wireless headset gekocht nadat de originele een kabelbreuk had gekregen door verkeerd opbergen. Alleen als ik het ding op mute zet (door 1x op de aan/uit knop te duwen) dan blijft het dingetje een geluidje maken elke 30 seconden ofzo. Is dit ook uit te zetten of moet ik dan naar deze compositie van 2 beats per minuut blijven luisteren?
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan je niet uitzetten dat piepje.
    Helpt je eraan herinneren dat je HS op mute staat.
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Hmm wist niet dat de doelgroep 80 plussers met alzheimer waren voor die headset, achja. Dan hebben de andere mensen maar pech want ik ga niet naar dat piepje luisteren als ik samen met vrienden op de bank lig te gamen.
     
  4. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    omg ten eerste is het niet eens om de 30 sec

    ten tweede merk je er niet eens zo veel van, als je bezig bent met gamen dan

    ten derde, als je hier over gaat lopen zeiken zou je zeggen dat je zelf n 80 plusser bent
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    ??? gisteren teveel gezopen ofzo? Ten eerste ik ben niet aan het zeiken. Ten tweede ik merk het wel degelijk als ik aan het gamen ben, beetje moeilijk om het niet te horen als je elke keer een piepje hoort. Jij hoort toch ook elke keer als ze op je schieten bij Halo 3 ook al is het maar 1 kogel?

    Ten derde, die is dr niet.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je had natuurlijk ook de klantenservice van Microsoft kunnen bellen. Dan kreeg je gratis een nieuwe headset opgestuurd. :) Verder heb ik geen ervaring met een wireless headset, maar als het 'piepje' steeds duidelijk te horen is dan begrijp ik dat dat irritant is.
     
  7. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Helaas is mijn indiaans niet al te best }:]*)

    Maar ik wou alleen even weten of er dus iets mis mee was of dat het normaal is, blijkbaar is het normaal dus dan kan ik er wel mee leven. Denk ook niet dat ze mij een nieuwe gaan geven als hij niet kapot is. Of ik moet gaan liegen en dan loop ik me cado's weer mis met kerst 2008.
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    wat zijn dat dan?
     
  9. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat zijn cadeau's maar dan makkelijk gespelt met een t.

    Sorry, je hebt gelijk. Ik heb het namelijk opgemeten en het piepje komt om de 20 seconden. Dus het zijn composities van 3 beats per minuut.
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dan is het nog altijd: Kado, geen cado want dat bestaat niet.
     
  11. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    He? Ik weet dat cado geen officiële spelling is. Het is ook een makkelijke spelling van cadeau en niet van kadeau. Of wordt iedereen tegenwoordig gewezen op zijn spelling op internet?

    Dacht dat je tegenwoordig een 8 kreeg als je, je proefwerk in MSN taal schreef.
     
  12. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhm ja?
     

Deel Deze Pagina