Halo - ja is gewoon perfect voor dat spel.... Tony Hawk 2 - ja ik vind de soundtrack van deel 2 de beste.... GTA 3 - Game Radio rules... GTA Vice City - Flash, Fever en Wildstyle Splinter Cell - wel lekker toepasselijk geluid.... Metal Gear Solid 2 - toen dat spel net uit was heb ik het zo vaak gehoord dat ik het ben gaan waarderen.... is trouwens wel goed... Quake 2 - een klassieker.... die muziek was ook heel goed.... Street Hoops!!! - props voor die soundtrack...
1. Halo 2. Sega GT [J.S. Bach ruled ] 3. RSC [Y.J. Malmsteen ruled ] Echt klote dat er games zijn zónder ingame muziek.. - Colin Mcrae III Bijvoorbeeld; geen muziek onder het racen!!! wat een rukzooi is dat toch - Slam tennis had hetzelfde probleem.. maar dat is natuurlijk ook gewoon een kutspel
Xbox Spellen top 3: 1.HALO 2. Splinter Cell 3. THPS3 PC Spellen top 3: 1. GTA3 2. Unreal Tournament 3. Red Alert PSX spellen top 3: 1. MGS 2. THPS2 3. Gran Turismo
jongens, vanmiddag heb ik Racing Evo voor het eerst goed kunnen spelen, (fantastisch spel trouwens), en het werd helemaal fantastisch bij een replay in een berg-omgeving; Slowmo en op de achtergrond Hotel Colifornia... Daar kreeg ik serieus een brok van in me keel.... gewoon BRILJANT!!!!
Kijk ff bij de credits, misschien dat ze daar bij staan. Ik heb ff in het boekje gekeken, en het enige wat daar over de muziek instaat is dit: Typ dat maar eens in bij Kazaa
jah, bij kazaa staan paar vage dingen. kan iemand ff kijken bij options;sound control??? thnx dubbel d
ik vind de muziek bij Jet Set Radio Future masterlijk!! de muziek van Sega GT 2002 en Rallisport Challenge zuigt..daar zet ik altijd m'n eigen muziek op...lekkere trance