Eindelijk is het zover. Nog een maand wachten en de blue man group staat 2 weken lang in Nederland. Amsterdam wel te verstaan. Ik weet het, ik weet het. Ze waren ook op de tmf awards, maar dat was heel even met een uitepieterig klein dingetje uit hun show en dat kan niet vergeleken worden met een hele show.
Ik volg die gasten al 3 jaar, heb de dvd, beide cd's en ik vind het geweldig. Ik heb kaartjes voor vrijdag 15 december. Ze staan er vanaf 12 december.
De blue man group bestaat uit 3 mannen (blauw) in zwarte kleren. Ze maken muziek met allerlei verschillende instrumenten. muziek in de zin van slagwerk. Dit doen ze met drums, trommels, pvc buizen etc. Daarbij praten ze niet, maar hun lichaamstaal en mimiek vertelt genoeg zodat de humor er vanaf spat. Achter hebben ze een band en een zanger en zangeres die meewerken.
Hun bekendste wapenfeit is de clip : the current, met zanger Gavin Rossdale, ook beter bekend als de zager van de band Bush. Ook hebben ze samen met moby en jill scott tijdens de Emmy uitreiking van dacht 2004 opgetreden.
http://www.youtube.com/results?search_query=blue man group
hier kun je wat beelden zien. Ik heb er heel veel zin in. En ik vraag me af of meer mensen hier al kaarten hebben en of jullie de blue man group wel kennen.
Vertel me, vraag me, maak me gek \o/
Laatst bewerkt: 11 nov 2006