Serieus het is gewoon een kut nummer....het slaat gewoon op kaas....en ik heb meer het idee dat brainpower zijn eigen rymes niet eens begrijpt met zijn metaforen erin. En hij staat in die clip een beetje te bewegen alsof ie pilletjes heb lopen snacken.....nee brainie boy moet maar es beter zijn best gaan doen want hij kan wel goede nummers schrijven maar dan moet hij er wel genoeg tijd aan besteden en niet van die bagger schrijven....ik heb allebei zijn albums dus ik kan het weten.
Ik heb die video nog niet gezien maar eerst vond ik brainpower cool maar nu niet meer (beetje domme zet om MTV RAW te gaan presenteren, is ook niet echt een goed programma maar iets is beter dan niets).
Is er een videoclip van Schreeuw 't uit? Ik heb de cd (hij is goed ). Maar Schreeuw 't uit vond ik juist een minder nummer. Ik vind "in de omgekeerde wereld" veel leuker.
*download nummer Ik heb wel een aantal cd's van hem, maar deze ken ik niet. Best wel een lachen nummer andere leuke nummers van hem: -Doodoodope -Breinstein
Breinstein, mijn brein zal oneindig zijn, net als mijn rijm. Ik heb alleen zijn laatste album, ik vind Dansplaat super, voel de vibe mag er ook wel zijn.