Je lijkt me behoorlijk bevooroordeeld en scheert mensen over 1 kam in mijn ogen als je het daarmee eens bent, het zal misschien ook wel gebeuren in bepaalde groepen maar in elk geval niet bij mij en vast ook niet bij vele andere mensen die naar deze muziek luisteren. Is een beetje hetzelfde als zeggen dat iedereen die naar Hardcore luistert op die feesten/evenementen pillen slikt, wat misschien ook wel vaak gebeurd, maar lang niet voor elke Hardcore liefhebber zal gelden Aan de andere kant zeg je "dat het wel leuke muziek kan zijn".....
Wat is er trouwens mis mee om teksten te schrijven en te zingen, en op die manier je ei kwijt te kunnen, over de wat minder leuke dingen des levens ? Moet het altijd over rozengeur en manenschijn gaan dan ? Dat is gewoonweg de realiteit niet, het leven kent leuke en minder leuke kanten. Of heb jij een hart van staal en huil je nooit ?
Wil niet zeggen dat JIJ dat in je muziek moet uiten, maar als die gasten die deze muziek maken dat wel willen doen, wat is daar op tegen dan ? Als je het gezeik vindt zet je het toch gewoon niet aan ?
Laatst bewerkt: 8 dec 2005