[muziek] In de mix

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door kaliet, 20 aug 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hey mensen...

Het is de bedoeling dat je in deze thread zelfgemaakte mixjes neerzet, het maakt niet uit om welk muziek genre het gaat, als het maar gemixed is :)

Ik heb ook wat gemaakt, het stelt niet veel voor denk ik zelf, het is dan ook mijn eerste mix gemaakt in het programma Traktor DJ Studio... En doordat ik niet 2 geluidskaartjes heb kan ik de aankomende plaat niet horen om zo de beats gelijk te laten lopen waardoor er soms wel eens foutjes in de mix komen...

Dus ik zou zeggen download 'm en geef je mening :)

mix01

Size: 13,2 mb

tracklist:

Yahel - Open your mind
    Joop - Act of god
    Cosmic Gate - Sibel
    Cosmic Gate - Back to earth
    Luca Antolini - Life is a mistery

Greetings...

Let op: Per dag kan er maar een bepaald aan MB'tjes gedownload worden van m'n server ruimte, als ie 't niet doet moet je het de volgende dag dus proberen :)

Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He kaliet dat kan wel hoor dat je met een geluidskaart de 2 kanalen kan horen je moet dan wel je pfl aan zetten dan kun je hem beat matchen en en je kan dan je fader gebruiken hem in de mix te gooien

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, even wat vraagjes...

- Wat is een PFL?
    - En beat matchen, ik kan wel de beats aanpassen zodat ze op gelijk tempo zitten, maar dan lopen ze nog niet gelijk, eerst had ik hetzelfde programma maar ik denk een eerdere versie ofzo en daar kon je wel mee beat matchen, maar met de nieuwste zie ik die knop niet staan, ik zal wel even de interface zodirekt posten...
    - En ik kan in het menu wel zeggen dat ik mijn linker deck op m'n linker box hoor en m'n rechter deck op m'n rechter box, maar als ik dan de mix opsla dan slaat ie dus allebei de decks op, wat best logisch is maar eigenlijk moet ik een derde luidspreker hebben ofzo...

Hmm hier de interface, ik heb alles geprobeerd maar het beat matchen lukt nog niet echt...

die pic doet 't nu ff niet omdat denk ik sommige mensen zitten te downloaden en ik niet zoveel bandbreedte krijg... als het wat rustiger is doet ie 't wel... momento

Laatst bewerkt: 20 aug 2003
  4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    is wel een dik nummertje hoor, klinkt lekker. ga zo door, als je er nog een heb zet hem hier dan ook ff neer:cool:

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Thnx, maarre niets doet het meer, ik denk dat de server overbelast is, als ie het dus niet doet moet je het even over een paar uurtjes proberen :)

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Het doet 't wel hoor!
    Ik zit hem net te luisteren, ik vind over het algemeen wel goed maar de overgang was een beetje vaag.8)8)

*EDIT* eigenlijk vind ik hem 'best wel' GEWELDIG*) *)

*EDIT* SUPERVAGE overgangen:mad:

*EDIT* Dank je wel dat je m'n lievelingsnummer er ook in hebt gepropt: BACK TO EARTH. Zo wordt ie natuurlijk wel beter*)

Laatst bewerkt: 20 aug 2003
  7. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik 'm eigenlijk opslaan op m'n pc??

8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    rechtermuisknop opslaan als

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, doet ie niet: Dat staat in 't grijs!!

10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    uhm bij mij wel dan is er iets mis met je shit...

11. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    SHIT!

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm rechtermuisknop en dan opslaan als... hoort te werken hoor, en over de overgangen, tsja daar ben ik juist mee aan het oefenen maarre ik moet het even geregeld zien te krijgen dat ik de 2e deck apart hoor... Ik snap nog niet helemaal hoe dit werkt...

13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal hier echt van dat ik hem niet kan opslaan. 8)8)

14. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man, Ik zit er al 40 achter elkaar naar te luisteren (en ondertussen te posten) en He's Great

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    woeii m'n eerste fan is daar :)

16. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker Stifmeister _O__O__O_

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    maarre m'n server ruimte is gecrashed ofzo, m'n site doetet ook niet meer :confused: ik denk dat het maximale dataverkeer ofzo bereikt is... vaag... i'm working on it :)

18. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Om 12 uur vanacht doet ie het weer staat er 8)8)

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Je begint met 1 van mijn favoriete nummers ooit _O_ (zeker op het moment dat die plaat uitkwam was het 1 van mijn favorieten).

Ik vind het cool dat je hier je mix post en dat je lekker enthousiast bent (vooral door mee gaan). Maar om eerlijk te zijn vind ik je mixen zelf nog een beetje tja... "niet zo geweldig" Er zijn natuurlijk verzachtende omstandigheden (niet kunnen beatmixen wegens 1 geluidskaart).

Even wat tips: probeer iets meer opbouw in je set te leggen. Dit is een beetje van de "hak op de tak". Beginnen met Yahel en vervolgens gelijk hard-trance vind ik persoonlijk niet echt passen (of mix die plaat op een wat rustiger moment iig). Probeer je computer zo in te stellen dat je wel kunt beatmatchen. 2 -3 jaar geleden gebruikte ik Virtual Turntables (met 2 geluidskaarten). Niet het mooiste programma, maar wel (op dat moment) de beste draaitafel-simulatie. Werkte echt heel goed! Daar heb ik mooie mixen op kunnen maken (bijna technisch perfect).

Jammergenoeg weet ik niet waar ik ruimte kan vinden om mixen op te uploaden. Ik heb tig mixen, varierend van 1 uur tot 3,5 uur. Anyone who can help :)?

Dit is dus geen "bashen". Je bent enthousiast en dat is veruit het belangrijkste. Als het kan, wil ik je best helpen. Maar probeer iig eerst je pc zo te configureren dat je wel kunt beatmatchen!

[edit] : oh, en wil iedereen een beetje on-topic blijven aub?. Een losse reactie als "shit" voegt niet veel toe aan een discussie ;)

20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik weet het, het is technisch helemaal niet zo geweldig, eigenlijk gewoon zwaar bout :) Maarre ik doe dit om 2 redenen...

1. Ik wil alleen het gevoel een beetje proberen te krijgen en er een beetje proberen in te komen... Want een vriend krijgt binnekort een DJ set thuis, draaitafels, mengpaneel etc etc... En het leek hem een leuk idee als we samen gingen werken, hij kan er ook nog niet zo heel veel van dus we kunnen altijd samen proberen en wat op muziek forums rondvragen en mogelijke tips krijgen...
    2. Ik doe het omdat ik niet zoveel te doen heb en het leuk vind om met muziek bezig te zijn...

Enne ik heb daarnaast een 2e nummer geupload...

Size: 18,7 MB

Speelduur: 20 minuten 24 seconde

tracklist:

Dumonde - God Music
    Cosmic Gate - White Bird
    Yahel - Devotion
    Armani & Ghost - Airport
    H.A.Z.A.R.D. - James Brown is Dead 2002 (Gary D. Deadly Hard Bass Mix)
    Cosmic Gate - Sibel
    Deaz D - Deaz ist der anfang
    Starsplash - Free (ja sorry, een beetje jammer weer)
    Johan Gielen - In trance we trust

Link
    mix02

PS... Mix01 is even opnieuw geupload klik

PS2... Als je op een van die links drukt, kom je op een site terecht en dan moet je vervolgens weer op die link drukken, je kan 'm echter niet opslaan als :mad: Dus klik op die link en dan download ie 'm en opent hij 'm bij in quicktime... sorry :)

Deel Deze Pagina