post hier alles over muziek instrumenten etc. which brings to my point: ik ga mischien van de week nog een accoustiche gitaar kopen, maar voor niet te veel geld. ik dacht zelf aan de Ibanez AW100 nu heb ik aan muziek spullen: 1 squier tom delonge stratocaster 1 fender mark hoppus P-bass 1 marshall mg100dfx versterker 1 peavey raptor special
mooi ding man! ja, hier moet je alles posten over je instrumenten... ik heb ergens nog een blokfluit liggen
Whaha, blink fan? wel mooi dingetje, alleen spreekt de kleur me neit zo aan. Ik heb ook een squier strat. En een squier sidekick versterker. Zat bij de lessen. Over een jaartje ofzo ga ik denk ik een telecaster kopen.
ik heb een klokkespel, NEE, IK BEDOEL NIET DIE UIT DE LAGERE STREKEN, maar die zat bij een muziek cursus een heel aantal jaren terug.
ik vind blink 182 wel grappig, maar niet echt geweldg (als ze in Adam zouden komen zou ik wel naar et concert gaan) ik heb die gitaren omdat ik van simpelheid hou, ik wil gewoon goed geluid PUNT. niet goed geluid na aan 4 knopjes gedraait te hebben +de kleuren vind ik juist cool , die bas heb ik in daphne blue (oftewel baby blauw)
-Custom electric guitar met SeymorDuncan distortion Humbucker -Fender Standard electric guitar -Starfield Amplifier -Marshall speakers -Zoom guitar effects -Marshall guitar effects -Yamaha beatbox -Akai S01 sampler -Akai S700 sampler En hopelijk heb ik dit jaar een 7 snarige Ibanez...
Altijd leuk iets oever instrumenten. Ik speel drum en dit is mijn kit, misschien heb je wel door dat het een metalband is Ben benieuwd of er hier nog meer metalheads zijn
Ik ben ook een metalhead, helaas sinds een aantal weken niet meer in een band...wegens omstandigheden. Thuis ga ik gewoon verder met nummers schrijven zodat ik over een tijdje een nieuwe metalband kan vormen, en dus wat materiaal heb om iets op te starten. Zal iets worden in de richting van Fear Factory, Pantera, (ouwe)Sepultura etc.etc. Muziek met veel power dus
Strak drumstel trouwens...dubbele bassdrum is zeker niet verkeerd. En klopt het dat de linker gitarist een 7 snarige gitaar heeft ?
Nog een metalhead hier. Ik ben gitarist en bespeel een Ibanez RG550 LTD en een zwarte Epiphone Flying V. Daarnaast nog wat effecten, een akoestich gitaartje en een versterker die aan vervanging toe is...
kheb een oud drumstel voor 125 euro op de kop kunnen tikken tis blauw en van aria (ofzow) de cimbalen zijn nieuw en zijn van paiste 1 probleempje: ik kan nie drummen
Een maat van me heeft de Dean V-XT, dus dikke Pantera muziek maken. Ff voor Hellwin, wat voor bekkens heb je?
Da-z: Ik gebruik het meest Paiste bekkens, geen dure. Ik sla toch alles kapot Paiste 802, Alpha serie en een zwarte visions China. Die gitarist met die 7 snaar die heeft ook een Dean gehad maar die was een beetje te zwaar, de bassist heeft er wel eentje, een 5 snaar IcedTom: ja de gitarist heeft een zevensnarige Ibanez, leuk ding. Lorre: Als je een beetje ritmegevoel hebt dan kan je al drummen hoor Ennuh Freerider, zit jij ook wel eens op Hollandsmetaal???? Voor muziek van mijn bandje kijk ff op http://www.herenchantment.nl
Ik heb een Squier strat (by fender) en een veel te kleine (what's its name) versterker. Verder hebbik een accoustische gitaar en het spelen erop is makkelijker dan het schrijven ervan. Ik probeer zelf muziek te schrijven en dat gaat lekker. Andere mensen die zelf muziek schrijven? Altijd leuk om te horen of dat lukt en wat voor muziek dan...
w00t w00t w00t!!! mag ik eens op jouw drumstel drummen vetjes, ik heb maar zon standaar ding plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
w00t, ik kijk nu nog eens ff goed! 2 base ik kan niet tellen oe veel bekkens , wel crash he !!! whahha