1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

muziek op hd xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door heuft, 27 feb 2011.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Hallo,

    ja ik weet er zijn nog meer topics over dit onderwerp, alleen dateren die uit 2000 lang geleden. en het lukt mij nu niet meer om muziek vanaf een cd en/of usb stick op mijn hd van de xbox te zetten. is er iets veranderd in die jaren?? of vergeet ik nou een stap.

    oh..wacht maar even..heb misschien al iets gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2011
  2. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0


    Volgens mij is dit wel mogelijk door een eerst een muziek cd te branden, in de volgende extentie : wma of wmv

    met één van die 2 formaten moet het volgens mij nog steeds mogelijk zijn om een cd te rippen naar de hdd
    ( maar ik kan het fout hebben, dit is een al langere tijd geleden voor mij )
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja ik dacht ook als wma..het stomme is dat het me ooit gelukt is, alleen weet ik echt niet meer hoe ik het gedaan heb..maar bedankt voor de info.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan het niet gewoon op een FAT32 USB stick, er in stoppen en afspelen?
     
  5. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan speelt tie wel gewoon mp3's af neem ik aan. Want een gegevens (mp3 )-cd pakt tie niet.
     
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    hoi..afspelen gaat wel. maar ik wil het op mijn harde schijf zetten zodat ik het kan gebruiken in spellen..bijvoorbeeld intro muziek voor wwe smackdown vs raw 2011. dus ik wil het rippen naar mijn harde schijf.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    CD er in doen en er op zetten (moet een audio cd zijn) dus geen mp3, wma, maar gewoon echte cd format
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    oh..ok..ga ik dat nog even nakijken..ik brandt altijd met img burn..maar ik ga wel even zoeken.. bedankt voor de info.
     

Deel Deze Pagina