[Muziek] Video Clips

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door LeGeNdaRisCh, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit het goeie forum is maar goed...

Ok dit is het plan :9

Je post een video (of meerdere) die jij speciaal, mooi, appart, eng of iets anders, voor mij part is het de clip die op was terwijl je maagdelijkheid verloor (als je daar mee bezig was inplaats van dat andere... ;) ).

post meteen een rede erbij waarom

Ik begin, lijkt me wel zo handig

Die pop is echt freaky, op een of andere manier heeft het echt wat engs, maar een heel vet nummer dus ik durf het wel aan
    http://www.youtube.com/watch?v=fx5Jlap6uZY

gwoon vette clip, erg stylish ontworpen. Ook heel vet nummer, ik word er zeker wel rustug van ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=gC56NbV5kpE

De titel slaat hier niet echt op, dus je kunt hier ook dingen kwijt over een bepaalde video clip, of vragen naar video's. Dit zal waarschijnlijk geen succes worden :+, maar ik wilde een keer iets proberen.

als er al een topic over was, sorry, ik heb gezocht maar kon niks vinden

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Check de clip van CoF (cradle of filth) From Cradle to Enslave. (Ziek ziek ziek)

:) goeie ouwe metal clips...

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar bestaat inderdaad al een topic over in de Green Mile. Ik speel nu even World of Warcraft, dus ik zal de link straks wel zoeken. :+

Als je trouwens niets kunt vinden, stel dan bij de [search]zoekfunctie[/search] even in dat hij alleen op titels zoekt. Dat geeft veel betere resultaten.

Dit topic gaat in ieder geval dicht, er bestaat immers al een recente van die precies hetzelfde doet, in the Green Mile. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina