In een match met z'n 2en de hele tijd je laten killen/je friend killen om meer headshots/challenges/xp te halen. In dit geval dus de hele tijd iemand killen met je Riot Shield/op je Riot Shield laten schieten. Beetje triest imo.
ah ik snap het, ben het met je eens.. dat klinkt erg triest. als ik game dan game ik om het spel te spelen en daar plezier mee te hebben. ik speel niet voor rewards om het zo maar te zeggen - het is leuk erbij, maar ik speel het er niet voor. maargoed, ieder zijn ding natuurlijk.
In dit geval was het beide met een riot shield en dan om de beurt op elkaar schieten voor XP. Maar dit kan al lang niet meer. En niks triests aan, niemand heeft er last van?
Tuurlijk hebben mensen er wel last van. Vooral als het bijvoorbeeld een speltype is als Headquarters of Demolition. De boosters gaan dan ver van de objective zitten campen, met als gevolg dat de rest van het team ook daar spawnt. Om maar een voorbeeld te noemen..
Nee hij had het over 90%. Daarnaast hoef je helemaal niet de prestige te doen. Dus 1x 70 is voldoende.....dan heb je alle wapens en classes en de rest van de shit. Boost je daarna ben je gewoon een naab die het hoogste tekentje voor zijn naam wil hebben. Zielig heet dat.
Als je niet eens competatief speelt of gewoon heel slecht bent dan moet je er ook geen oordeel over vellen en mensen zielig en naab noemen.
Hmm misschien moet ik dan ook competItief gaan spelen, want dan mag ik dus ook boosten \o/\o/ horen glitches en cheats daar ook bij?
Egt grappig hoe dom sommige mensen kunnen zijn \o/ 1. Je hoort mij niet zeggen dat alleen mensen die competitief spelen het mogen doen? 2. Wie heeft het over Glitches gehad? 3. Wie heeft het over Cheats gehad, als dat al kan op dit spel? :/