Dan is het wel te doen ja. Ik heb het gedaan met een maat van mij die zelden op een 360 had gespeeld. Hele tijd reviven :')
Hehe inderdaad das wel minder. De eerste keer down is niet zo erg want dan heb je bijna twee minuten de tijd om hem te reviven. Maar hoe vaker het gebeurd hoe minder tijd. 30 seconden op de klok met twee juggers in het level is toch verrekte klote .
Hebben meer mensen het probleem dat de verbinding na enkele waves wordt verbroken? gisteren 3 x geprobeerd met iemand en elke x werden we eruit geflikkerd.
Makkelijker dan MW2. Een stuk zelfs. 1 is ff kut omdat je verplicht in een heli zit en met 1 a 2 schoten dood bent en nergens cover hebt.
Idd. En ik had ook liever zoals in Gears of War 3 een einde aan de wave gezien. Nu zoek ik het gewoon niet te spelen omdat er geen einde is...
Die had ik ook met twee man geprobeerd maar steeds ging er 1 dood. Als je hem alleen speelt dan is hij erg makkelijk.
Heeft iemand die spe-ops missie op wall street gehaald deze dus http://www.youtube.com/watch?v=lgkShowKGec