Ik heb wel door dat als je hem meteen weer loslaat dan draai je heel sloom en als je hem lang vasthoud naar beneden dan draai je heel snel. En zonde dat dat niet met auto's werkt. /EDIT: Toch niet het is gewoon geluk. Heeft iemand hier de full game al? Zo ja, schrijf ff een korte review van een paar regels.
Krijg hem waarschijnlijk volgende week binnen. Zal ik ook wel even laten weten wat ik van de game vind!
ik krijg hem hopelijk ook volgende week binnen. (bestelt bij PA 2 jan. verzonden) ik kan eerlijk gezegd niet meer wachtem ik heb de demo ook al zo onwijs veel x gespeelt snelste tijd bij de supercross-demo is 57.01
Haha maar jullie zijn van die doorgewinterde motorcrossers. En ik ben gewoon een casual gamer die dit ziet als gewoon weer een leuke game. Dus ik vraag me af hoeveel replay value dit heeft voor mij.
Review! Ik word al aardig goed in racen. Ik win zo'n beetje altijd. Ik probeer er altijd een stunt bij te doen om het publiek een beetje gunstig te stemmen en de laatste keer deed ik zelfs een vette backflip die lukte En ik had gewonnen. Alleen freestylen blijft moeilijk. Ik wil hem ook bestellen, maar ik weet nog niet hoe duur de wintersport gaat uitvallen in de carnavalsvakantie.
Nou, ik heb denk weer dikke pech, op 2 januari bestelt/ verzonden, en nu 14 dagen later nog steeds niet binnen. Ben bang dat ie door de duane onderschept is. Edit: @ Rick, hoe had jij hem laten verzenden? gewoon via airpost (was de goedkoopste optie) of via UPS of iets anders?
Ik heb em wel binnen van play-asia en het is een erg leuke game! Vooral online is het erg veel fun met 8 man op zo,n minibike Ook zijn er veel soorten voertuigen en ontzettend veel maps en gamemodes. ook online is de keuze erg groot kwa gamemodes. Je hebt minigames (snake,graffiti tag etc..) En de gewonen modes (endurocross,national,minibike,waypoint etc..)
Ik had hem donderdag eindelijk binnen gehad, + 15 euro bijbetalen :{ = 23 dagen Maargoed, ik ben erg tevreden over het spel!!! Als iemand hier behoefte heeft om hem met mij online te spelen dan moet ie mij maar toevoege bij de friendslist ben wel in voor een portje, kanzowiezo moeilijk iemand online vinden.
Ja je kan volledig in free roam rijden. Je kan met quads,motors,mini bike,s en sandbuggy,s monstertrucks en van alles in free roaming gaan! ik heb de game btw te koop,in perfecte staat dus mocht je intresse hebben stuur me maar een PM.
[gt]28320[/gt] in dit filmpje lijkt het wel alsof je kan stoppen met draaien als je in een salto zit, maar in de demo kan dat niet. Kan dat in het echte spel wel. Of is daar gewoon een bepaalde knoppencombinatie voor nodig?
Voeg me maar toe als je hem hebt en als je online wilt spelen. is nogal lastig om mensen op live te vinden...
Die mini bike is echt te vet om op te rijden, alleen val je wel snel als je een jump maakt. die MX Lite die trek echt sloom op, maar het geluid is weer wel beter als de Gewone MX. Er zit jammer genoeg maar 1 map in waar je een beetje een relaxte freestyle map hebt. zit ergens in een hoekje verstopt.
Je bedoelt die ene waar het centrale punt waar je telkens langs rijd en waar je naar beneden rijdt waar je dan weer 3 jumps kan kiezen? Dat is i.i.g mijn favoriete freestyle baan, bij alle freestyle banen moet je goed de baan kennen zodat je goed uit komt. de binnen freestyle banen vind ik maar klote.