1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] MXstream troubles!

Discussie in 'Games' gestart door Rinus, 26 jan 2003.

  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben op zoek naar mensen die hun connectie hebben getest met MXstream, ik heb het hier dan over Xbox-live.

    MXstream schijnt namelijk het probleem te hebben dat het geen PPOE ondersteunt terwijl Xbox-live dit gebruikt, hierdoor kan je Xbox niet connecten met de Xbox-live server.

    Is er iemand hier die dit kan bevestigen CQ ontkrachtigen.
     
  2. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet dat ik niet moet reageren maar...... is dat zo? T*RING ik spring dan voor een trein.............. (eerst moeilijk doen met die CC die ik nu heb en dan dit weer)
     
  3. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet dit geen probleem zijn.
    Op de xbox kan je ook van alles instellen dus zal het met iedere connectie werken (mits je provider xboxlive niet ondersteund oid).
     
  5. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga maandag planet mij provider ff bellen denk ik
     
  6. markorius

    markorius Guest

    een vriend van me werkt bij microsoft en hij zegt dat alle connecties waarmee je webpages kan bekijken werken ( natuurlijk wel breedband )
     
  7. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    D*MN!!!!!!!!
    je gaat me toch niet vertellen dat je niet met mxtream kan xbox live'en!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:(k ga zoow ff be;len al is het zondag!!!
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen even rustig blijven, ik zeg niet dat het niet werkt, ik ben alleen op zoek naar iemand die zijn Xbox al via internet heeft lopen.
    Iemand hier die met MXstream UL,DL,L en P waardes krijgt, als het bij die ene persoon werkt moet het namelijk voor iedereen werken.
     
  9. Lourens

    Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me GELUL!

    Ik heb mijn netwerk getest met die test van XboxLive! en alle waarden, UL DL L P, waren goed. Van meerdere mensen trouwens, moet je maar even zoeken naar die posts...

    Niets aan het handje dus!
     
  10. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Oke dan weet ik dat het een probleem is met mijn settings, dan moet ik even verder kijken
     
  11. gegron

    gegron Guest

    ik heb mxstream ik heb mn xbox aangesloten via een router en ik krijg gewoon dl en upl dus is geen probleem
     
  12. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Verbind je via PPTP of PPOE, heb je je Xbox in de DMZ staan?
     
  13. gegron

    gegron Guest

    huih wat lul jij nou weer ik stop gewoon t stekkertje in mn xbox en dan doett ie t ik heb ip op auto
     
  14. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    er is toch geen verschil tussen bijv. chello en planet MXstream?
     
  15. Lourens

    Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Mxstream -> PPTP, via mijn router wordt alles netjes via de DHCP server geregeld en géén gezeur met open ports (of DMZ). Gewoon plug-and-play eigenlijk.
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Rinus, Ik heb al enkele weken een sterk vermoeden dat je gelijk hebt. De Xbox doet inderdaad PPPoE en ondersteunt geen PPTP. Om rechtstreeks met Mxstream te verbinden heb je inderdaad PPTP nodig en voorzover mij bekend kan dat niet met de Xbox.

    Dat betekent dat de rechtstreekse verbinding Xbox <-> Mxstream ADSL Modem niet werkt.

    Maar niet getreurd. Je kunt altijd nog via je PC werken met ICS, of via een ADSL modem. (fout! Zie edit hieronder!.) Ik heb een Vigor ADSL modem gekoppeld aan Mxstream. Met mijn Xbox wil dat niet werken maar ik heb waarschijnlijk een probleem in mijn Xbox. Ik heb hetzelfde met de Xbox van een kollega geprobeerd (bij mij thuis) en dat werkte prima.

    Dus: Mxstream werkt wel met Xbox, maar volgens mij alleen met een router of met een PC met ICS.

    /edit: Er staat 'via een adsl modem'. Dat moet natuurlijk via een ADSL Router zijn! Dus via een kaal ADSL modem werkt het volgens mij NIET, maar met een ADSL router wel. Heb je een ADSL modem met ingebouwde router, zoals hieronder genoemd, dan werkt het eveneens, want dan heb je immers een router!
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2003
  17. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Re: Re: MXstream troubles!

    Router of pc (+usb modem of ethernet kaart) ism ICS idd, dat zijn de manieren , (zit ik nou dingen te herhalen ofzo??)

    nou ik heb zelf een pc waarop 'n usb modem is geinstalleerd,daarop via een hub (ik heb natuurlijk meerdere pc's in m'n netwerk) m'n xbox geplugged en werkt perfect, online zowieso en bij xbox live geeft ie alles goed aan,
     
  18. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Re: Re: MXstream troubles!

    Gelukkig heb ik sinds vorige week een router (Linksys BEFSR41 V2.0) , ik moet alleen nog even kijken hoe ik alles in moet stellen.
    Daarom had ik deze thread geopend, puur om even te kijken of er meer mensen waren met dit probleem en wat hun oplossing is.
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Wij hebben thuis ADSL via Planet (Comfort abbo) met een speedtouch 510 ADSL modem (ook gelijk soort van router, deelt via DHCP IP's uit) en die hangt aan onze hub. Op die hub is o.a. mijn pc en ook mn Xbox aangesloten.

    Als ik die connect test doe, krijg ik gewoon alle waardes. Alleen krijg ik af en toe geen DL (vaag!!?) en meestal wel. Ook die P: is soms 8/8 en soms 8/11 ofzo..

    Volgens mij zou het wel moeten gaan werken. Alles klopt verder volgens die test..
     
  20. Lethal

    Lethal adult member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je je modem van mxstream (alcatel home speed) niet tweaken zodat je verbinding altijd open staat? dan heb je volgensmij ook geen router nodig e.d.
     

Deel Deze Pagina