Re: Re: MXstream troubles! maar als ie nu verbinding kan maken moeten er straks toch geen prolemen meer zijn dacht ik zo
Re: Re: Re: MXstream troubles! Nee, in principe niet, ben er ook niet bang voor. Dus dat komt helemaal goed. Ik was vanochtend nog wat slaperig en vergat het werkwoord 'heb'
Re: Re: MXstream troubles! Was dat rechtstreeks, dus met de Xbox rechtstreeks aan je ADSL modem? Zo ja, wat voor een ADSL modem heb je?
Re: Re: Re: MXstream troubles! Nee, mijn Xbox hangt aan een tweede netwerkkaart en ik maak verbinding met het alom bekende Alcatel USB modem (the one which looks like an UFO ).
Re: Re: Re: Re: MXstream troubles! Ja, duh! Lees dan even de thread door. De vraag gaat om het RECHTSTREEKS connecten van een Xbox met een Alcatel modem. Dus niet met allerhande fratsen ertussen. En ook niet met een Alcatel modem met ingebouwde router. Volgens mij staat dat inmiddels een keer of vier vermeld in de thread. Natuurlijk is het fijn om te weten dat jij met Live kunt connecten, maar die melding is in deze thread net zo zinvol als wanneer je hem buiten op de markt omroept... Kortom: Tot nu toe heeft nog niemand zich gemeld die de Xbox rechtstreeks aan een mxstream modem (zonder router) heeft gekoppeld en die met Xbox Live kan connecten.
Re: Re: Re: Re: MXstream troubles! Ik vind het eerder een platvis.. :{. Mag ik trouwens even vragen waarom je je modem rechtstreeks zou willen aansluiten? Als ik het goed begrijp heeft je PC dan bijv. geen internet.. ?
Re: Re: Re: Re: Re: MXstream troubles! Sorry, Pjenal, had idd niet de hele thread doorgelezen. En Xante, je Xbox heeft dan een rechtstreekse verbinding met het internet wat dus betekent dat andere zaken zoals je PC met internet geen aansluiting krijgen. Tenzij je nog gebruikt maakt van de analoge telefoonlijn maar dat geldt voor de meesten niet meer.
heeft iemand met Planet ADSL/Mxstream wel eens verbinding kunnen maken met xbox live servers, door het te testen op je xbox??? is wel handig om te weten
Ik heb het alcatel usb modem ( het moet trouwens een rog voorstellen als je op die site kijkt) en een netwerk kaar die verbonden is met mijn xbox, als ik de ics wil instellen bij properties en dan op het advance kopje druk staat er dan de andvance opties niet weergegeven kunnen worden omdat het wmi mischien beschadigd is... weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Connecting.......................................................Connected Al 1,5 maand geleden overigens
Ik heb een multi PC modem en als ik mijn verbinding check ben ik connected met Xbox Live! Ik heb alleen bij mij opties ook geen DL snelheid staan? Erg vaag.
Ik heb helemaal niks ingesteld Ging allemaal vanzelf. PPOE ofzoiets settings staan off, maar dat heeft Xbox Live eigenlijk allemaal zelf gedaan.. Ik heb trouwens nu ook een DL snelheid van 1500 kb/s staan, dus alles is goed aangesloten. Die Multi PC Modem/ RouteR staat in de meterkast, aangesloten op de verbinding van buiten af, vandaar loopt er een kabeltje rechtstreeks naar boven, daar plug ik dan een nieuw kabeltje in zoals je ook bij een normale aansluiting doet en steek die in de XBox.. That's it
lekkerr....heb vanmiddag mijn aanvraag gedaan van ADSL comfort met een multi-pc modem. ik verwacht dat alles over 2.5 week werkt ofzo
ik heb een mxsteam abo / planet internet /764 Dow 128 Up hoe krijg ik live aan de paart waneer ik me paket haal ik heb een usb modem maar geen ethernet kaart of modem mijn vraag is hoe moet ik ales gestelt worden hardware en sowftware gebiet
Re: ik heb een mxsteam abo / planet internet /764 Dow 128 Up Leer eerst eens Nederlands, want ik snap er geen hol van.