Myst IV: Revelation

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 14 jan 2005.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    http://archief.xboxworld.nl/news/6222/?

Check het grote nieuws, weer een aantal screenshots. Ik vind de game al helemaal fantastisch, blijkbaar een van de weinige, aan het enthousiasme te merken :D

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Via Insidegamer

Goed nieuws voor de liefhebber lijkt me, vooral de prijs

3. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Heey, cool, die prijs had ik nog nooit gezien, dan is het helemaal mooi meegenomen. €29,99 zou ook nog mooi zijn.

Ik denk dat ze die budgetprijs in gaan voeren, omdat ze meer willen verkopen dan Myst III: Exile, die is bij intertoys nog €59 (maar goed, bij FRS €4,99 :D). Maar toen Myst III net uit was, hadden volgens mij vele mensen geen interesse bij €60. Voor de liefhebber is €30 nog steeds niet duur en bovendien heb je voor weinig geld een waar stukje kunst in huis :)

4. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Grafisch is dit spel een prachtig werkje. Gameplay is ook super, moeilijke puzels die allemaal prachtig zijn uitgewerkt. Maar een nadeel heeft dit spel wel en dat is de houdbaarheid. Eenmaal puzels gespeeld weet je ze en zijn ze dus niet leuk meer.

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel Myst III: Exile nu voor de derde keer, nog blijft hij leuk, zelfde was met Myst I, Riven heb ik helaas nog niet kunnen uitspelen..

Deel Deze Pagina