Mythbusters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Casperge, 18 jan 2005.

1. Casperge

Casperge Guest

Mytbusters
    Volgens mij een van de beste programma's op Discovery Channel.
    Hier kunnen we praten over de uitzendingen en het hebben over dingen die volgens jou nog getest zouden moeten worden.

Iedere werkdag te zien op Discovery Channel om 8 uur​
    Jamie Hyneman:

Adam Savage:

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dit topic net op tijd :) Ik heb al een tijd terug reclame hierover gezien. Het leek me een goed programma. Zo maar eens proberen of het echt wat is.
    Hoeveel afleveringen heb ik al gemist?

3. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Best gaaf.

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    veel....is al een hele tijd bezig.....ik ben al weer zover dat het voor mij al weer een herhaling is......maar het is wel een heel leuk programma...

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog niet heel veel van gezien maar die paar keer dat ik het zag vond ik het erg leuk.

6. Gold Elite

Gold Elite Guest

Het is een erg leuk progamma maar nu zijn ze al weer bezig met herhalingen daarom kijk ik het niet meer. Maar ze komen volgen mij binnenkort met nieuwe afleveringen.:D

7. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk de herhalingen ook gewoon nog een keer, ze willen echt alles opblazen voor al dat ene boomkanon ofzo die is het leuks.

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn eerste aflevering gezien. Ik vond het erg leuk. Wel komt er veel herhaling in voor. Iedere keer weer, we gaan dit doen blablabla. Het had wat sneller gemogen allemaal.
    Tussendoor zag ik ook nog reclame voor een ander programma over wezens zoals vampieren en zombies. Gepresenteerd door een van de mensen die ook in Buffy the vampire slayer spelen. Ik dacht dat hij Giles heette. Lijkt me ook zeker een aanrader om te gaan kijken. Die komt morgenavond (woensdag) om 22.00.

9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst gezien ja is wel lachen ja. Testen met vallen enzo: paraplu etc prachtig :p

10. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja leuk programma idd, laatst keken ze of je met een roeiboot kon waterskiƫn. En dat ging!

11. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat bevroren kippenkanon wel vet :D

12. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst was 2 uur terug :) Iig de herhaling ervan.

13. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah klopt hep ik ook gezien. Der is ook zo'n aflevering gweest dat ze een paar van die mythes opnieuw gingen testen omdat ze niet goed waren gelukt.

Ook hep ik volgens mij een paar nieuwe afleveringen gezien. Daar waren naast jamie en Adam nog een paar anderen die meejhielpen met die mythes.

14. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest onder de aflevering even naar onder om wat te drinken (moeders...) Dus ik heb net gemist of die mythe over de tandenborstels klopt. Kan ik straks nog veilig mijn tanden poetsen? :+

15. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Erg cool programma, alleen jammer dat er zo weinig afleveringen van zijn. Je zit nu de hele tijd naar herhalingen te kijken...:mad:

16. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad, nieuwe afleveringen zouden zeker leuk zijn. Snachts herhalen ze trouwens ook veel programma's heb ik het idee :confused:

17. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Mythbusters was leuk, nu is het eentonig

18. Casperge

Casperge Guest

Op alle tandenborstels zaten koliebacteriien!!!!!! :eek:
    maar de expert zei dat het niks was om je zorgen over te maken :p

Het is me trouwens opgevallen dat de afleveringen niet kloppen met wat discovery teletekst zegt.Het zou gisteravond een nieuwe zijn,maar het is een herhaling. :{ .Er zijn trouwens nog meer dan 30 nieuwe afleveringen beschikbaar,die dus nu alleen nog in amerika te zien zijn geweest :+ .

Huh?hoe bedoel je?Leg uit!Er komen nieuwe afleveringen aan hoor!!!!!

19. Robbiertje

Robbiertje New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie die gezien met de ontploffende trombone?
    die was wel wreed
    Buster stond in de fik 8)

20. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, ik heb een tijdje geleden "deadly microwaves" gezien. Wouden ze een poedel in een magnetron stoppen, maar dat hebben ze uitendelijk toch maar niet gedaan _O_

_O_ Mythbusters _O_

Deel Deze Pagina