europese console? mij best.. maar niet zo'n belachelijk ding als de N-gage.. (is het jullie trouwens al opgevallen dat IEDEREEN (zelfs het nokia promo team ) het verkeerd uitspreekt? het is qua uitspraak niet ÈNgage, maar ènGAGE, van 'meedoen', 'eropaf gaan' of hoe je engage ook wilt vertalen..)
ik heb het 'geluk' gehad er op de PU game awards mee te mogen spelen.. manmanman.. wat heb ik me kapotgeërgerd.. ik moest mezelf door 5 laadschermen worstelen (het laden duurde gewoon LANG! hoe kan dat nou als alles in een chip opgeslagen is?!) om vervolgens een matige tennisgame te spelen.. ik heb ook een pseudo 3d platform/adventure gespeeld.. dat spande de kroon.. het schokte als de tering (het laden duurde uiteraard eeeeeuwen) en als ik op een knop drukte duurde het minstens 0.2 seconden voordat er daadwerkelijk wat op het scherm gebeurde.. 2 tiende van een seconde lijkt weinig, maar als je iets echt probeert te timen en je reflexen op scherp staan is het ookal zo lang.. de controls waren dus ook al kut..
Tombraider heb ik niet gespeeld.. en dat is maar goed ook.. als ik er filmpjes van bekijk lijkt het of je naar een dia-voorstelling zit te kijken.. Komop Nokia, dit is werkelijk belachelijk! doe es je best zeg!
owja, ik weiger trouwens meer dan 50 euro voor een mobiele telefoon neer te tellen.. ik bel toch nooit mobiel, ookal zittie in m'n broekzak.. we hebben 2 gsm's thuis, en ik leen die van m'n moeder als ik bereikbaar (dislectische neiging: korte of lange ij/ei?) moet zijn of iemand wil bereiken.. ik krijg de oude 3210 van m'n neef (simlock vrij) dus dan ben ik ook weer in bezit van een gsm, kan ik 'm lekker hele dagen op m'n bureau laten liggen..
Laatst bewerkt: 6 sep 2003