1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

N-Gage

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Stig, 29 mrt 2003.

1. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat Nintendo net zoals met de gamecube lekker dwars wil zijn, waarom een console ergens anders voor gebruiken dan gamen...............

2. sebulba

sebulba UT 2k3 freak

Leuk Bevonden:
    0
    uhh. de gba is geen telefoon, en dat moeten ze maar zo houden ook. moet er niet aan denken. Zie je iedereen in de trein bellen met de gba... FOUT gewoon...|:-

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

egt wel
    bijna niet voor te stelle
    te gek voor woorden bellen met je GB :cool:

4. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YAAA de N-gage gaat ong.~300€ kosten en de games circa 20€ per stuk

deze games zijn verkrijgbaar bij de launch

-Moto Gp
    -Splinter Cell
    -TOmb Raider
    -Sonic N
    -Red Faction
    -Pandemonium
    -Rayman 3

bron: www.nokia.com / www.ebgames.com

nou dat mensen 300€ misschien duur vinden maar als je de functies uitreken ben je veel goedkoper uit

de functies

-radio player
    -mp3 speler
    -phone:{
    -gaming

etc. nog veel meer en hijs mijn game waard! beter dan die verotte nokia 3650 die ik momenteel hebt waar ik 470€ voor hebt betaald en hijs nu al 6 weken kapot aan reparaties..

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Goedkoper uit?? Voor 300 euri heb je tegen die tijd 2 Xboxi! 8)

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ze laatste tijd alleen maar dure mobieltjes ( rond de 500 )
    dus ik vindt het zelf wel redelijk

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Maarja ik vind iedereen die 500 euri voor een telefoon betaalt dan ook helemaal driedubbel van de pot gerukt... :cool:

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ik heb n mooie voor 150, de samsung c100 en dat valt reuze mee voor de prijs, maar ik hoef de ngage niet, heb mn md voor muziek, gba voor games en anders koop ik eerder de psp wel

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    150 zeg je

ik zag hem denk ik voor 200 en nog wat euros

10. Green Dwarf

Green Dwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier feitelijk mensen die beseffen wat er te gebeuren staat? Dit is de eerste echt serieuze poging om een Europese console op de markt te brengen. Beeld je eens wat er kan gebeuren als dit een succes wordt (en dat kan het worden een mobieltje en een verbeterde portable dan de GBA in een). Eventjes ter informatie: Sony was begin jaren 90 een stereo-fabrikant die begon met het ontwikkelen van (zeer slechte) games voor Sega en Nintendo. Toen ze aankondigden dat ze zelf een console op de markt gingen brengen was dit de grap van het jaar. Nu zijn marktleider. Als dit een succes wordt zou Nokia weleens hetzelfde kunnen doen. Beeld je eens in een Europese console, dan hoeven we niet langer Amerikaanse boxen of Japanese Nintendo's/Sony's te kopen. Het is wel nog veel te vroeg om hierover te dromen en ik weet dat Nokia in de eerste plaats kijkt naar zijn GSMs maar Sony maakt niet alleen PSen en M$ niet alleen Boxen, maar dat wil toch niet zeggen dat het onmogelijk is (Nokia is trouwens opgericht als papierfabriek, dus waarom zijn veranderingen onmogelijk). Ik vind dat de Europese gamers al genoeg gekl**t zijn door Sony/M$/Nintendo laten we eens een Europese console steunen. _O_

Laatst bewerkt: 6 sep 2003
  11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

mooie verhaal 8)

12. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    europese console? mij best.. maar niet zo'n belachelijk ding als de N-gage.. (is het jullie trouwens al opgevallen dat IEDEREEN (zelfs het nokia promo team :D) het verkeerd uitspreekt? het is qua uitspraak niet ÈNgage, maar ènGAGE, van 'meedoen', 'eropaf gaan' of hoe je engage ook wilt vertalen..)

ik heb het 'geluk' gehad er op de PU game awards mee te mogen spelen.. manmanman.. wat heb ik me kapotgeërgerd.. ik moest mezelf door 5 laadschermen worstelen (het laden duurde gewoon LANG! hoe kan dat nou als alles in een chip opgeslagen is?!) om vervolgens een matige tennisgame te spelen.. ik heb ook een pseudo 3d platform/adventure gespeeld.. dat spande de kroon.. het schokte als de tering (het laden duurde uiteraard eeeeeuwen) en als ik op een knop drukte duurde het minstens 0.2 seconden voordat er daadwerkelijk wat op het scherm gebeurde.. 2 tiende van een seconde lijkt weinig, maar als je iets echt probeert te timen en je reflexen op scherp staan is het ookal zo lang.. de controls waren dus ook al kut..

Tombraider heb ik niet gespeeld.. en dat is maar goed ook.. als ik er filmpjes van bekijk lijkt het of je naar een dia-voorstelling zit te kijken.. Komop Nokia, dit is werkelijk belachelijk! doe es je best zeg!

owja, ik weiger trouwens meer dan 50 euro voor een mobiele telefoon neer te tellen.. ik bel toch nooit mobiel, ookal zittie in m'n broekzak.. we hebben 2 gsm's thuis, en ik leen die van m'n moeder als ik bereikbaar (dislectische neiging: korte of lange ij/ei?) moet zijn of iemand wil bereiken.. ik krijg de oude 3210 van m'n neef (simlock vrij) dus dan ben ik ook weer in bezit van een gsm, kan ik 'm lekker hele dagen op m'n bureau laten liggen..

13. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    idd.. ik heb de N-gage ook gespeeld.. en hij is echt kut... super lang laden en de controles zijn traag... ook is de animatie matig.. tuurlijk heeft zo'n phone mooie mogelijkheden.. maar daar heeft nokia slecht gebruik van gemaakt..

Ik denk trouwens dat nokia meer op de casual oudere gamers richt.. die hebben meer geld en hoeven geen hoogstaande games...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik diep teleur gesteld ben met deze nokia... ik ben diep tevreden over mijn eigen nokia gsmetje.. maar de Ngage is gewoon een schande... voor echte gamers dan he... Om eerlijk te zijn beschouw ik de volgende 2 jaar nog niet als GSMgame jaren.. daar is een iets meer power voor nodig en goedkopere abonnementen voor gsms... aangezien je dan natuurlijk ook online wilt.

14. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    MLB Slam! GMR Magazine 3/10
    MotoGP Electronic Gaming Monthly 4/10
    Pandemonium GMR Magazine 5/10
    Puyo Pop Electronic Gaming Monthly 3/10
    Puyo Pop GMR Magazine 4/10
    Puzzle Bobble VS Electronic Gaming Monthly 2/10
    Puzzle Bobble VS GMR Magazine 1/10
    SonicN Electronic Gaming Monthly 4/10
    SonicN GMR Magazine 5/10
    Super Monkey Ball Electronic Gaming Monthly 7/10
    Super Monkey Ball GMR Magazine 6/10
    Super Monkey Ball Gamespy 3/5
    Tomb Raider GMR Magazine 4/10
    Tomb Raider Gamespy 2/5
    Virtua Tennis Electronic Gaming Monthly 5/10
    Virtua Tennis GMR Magazine 4/10

De laatste reviews... Bijna allemaal dikke onvoldoendes...

15. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    like duh.. kutapparaat.. ik zal er alles aan doen om dit ding ten allen tijde te boycotten.. zo haat ik dat ding..

16. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een beetje positiever mag ook wel.
    ik vindt dat het wel een leuk ding is,
    en mischien kan dit er wel voor zorgen dat de
    GB goedkoper worden.
    Ik heb dat ding ook al een tijdje gelede uitgeprobeerd
    en zo slecht is hij ook weer niet.

BTW voor de mensen die de ngage nog willen
    uitprobern, kijk in MM amsterdam ( bij de Arena )
    je kan volgens mij de pandamonium daar spelen.

Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  17. DjMouseman

DjMouseman Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel van plan op er 1 aan te schaffen, maar ik wacht een half jaartje ofzo zodat dat ding een stuk goedkoper is... lijkt me wel een gaaf dingetje

18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Redenen waarom ik de N-Gage niet koop zijn onder andere:

-Het schermpje wat verticaal gericht is en geen overzicht heeft.
    -Muziek luisteren en games spelen kan alleen door de telefoon uit te doen en de het schijfje onder de batterij te plaatsen.
    -De batterij gaat dan ook nog eens maar 3 tot 6 uur door.
    -Radio erin met zeer slechte kwaliteit.
    -Bellen met de bovenkant.. dus dat ziet er helemaal belachelijk uit :)

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    das het enige voordeel.. bedankt dat je dit even onder m'n aandacht bracht.

20. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    N gage is op zich best leuk, maar dan zou ik vooral voor de mp3 en telefoon gaan. Die spelletjes hoef ik niet. Maar ik zit nog te twijfelen tussen de n gage en de nokia 3300. Mijn discman is kapot, dus is het voordeliger voor mij om een telefoon met mp3 speler te halen.

Om te bellen zit de n gage er raar uit, maar er zit een headset bij. Of je koopt een bluetooth apparaatje, zodat je draadloos kunt bellen.

Deel Deze Pagina