Hmm ,ik zou bijna zeggen dat wanneer je zo denkt, je beter niet oud kan worden of beter in je bedkan blijven liggen. Waar je je nu tegen verzet is vooruitgang. Vooruitgang in de techniek en ontwikkeling van de mens. Als men dit soort dingen 20 jaar geleden had gedacht, dan hadden we nu een mobiel gehad die echt alleen kon bellen (als we al een mobiel hadden gehad) en zonder agenda, pda functies, wap/gprs etc. Dan hadden we geen Xbox Live gehad, maar nog een 16 bit spelcomputer, want tja, goed beeld en internet spellen kunnen toch ook op de pc. We hadden zelfs bij de Amiga al kunnen stoppen volgens jou.
Hiermee wil ik niet te negatief naar jou overkomen, maar meer naar het stukje dat je hier schrijft. Zelf hou ik niet van mensen met een ontzettende ouderwetse gedachte dat vroeger alles beter was en nieuwe ontwikkelingen (in dit geval de N-Gage) beter achterwege kunnen blijven. Zonder vooruitgang hadden we nu nog steeds in lappen rondgelopen en ipv achter de xbox achter de olifant (aan) gezeten (nu ga ik we heel ver terug).
Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat ik de N-Gage super vind, vaak zijn er ontwikkelingen die het begin zijn van meer (Philips maakt vaak deze fout door zo vooraan te lopen, dat ze uiteindelijk in de achterhoede belanden). De N-Gage heeft naar mijn mening veels te dure spellen voor een telefoon (check die java dingen van 3 euro, niet super maar toch prima voor het verdoen van je tijd in de bus/trein) en heeft z'n voornaamste functie als telefoon helaas achter zich gelaten. Maar dit is pas stap 1, hopelijk voor Nokia doen zij stap 2, maar ik zie zo een Sony/Ericsson telefoon komen die een verbetering, postief, van de N-Gage is.(PSP was dat toch,alleen geen tel?)
Amen,
Laatst bewerkt: 9 okt 2003