ik denk niet dat je de ngage gelijk een flop kunt noemen, vooral vanwege de ecenomische situatie. meeste mensen kunnen dat gewoon op dit moment niet betalen, hoe graag ze de ngage ook (zouden) willen hebben. ik vindt het zelf ook een gaaf ding maar ik heb niet een hoog inkomen en alles wordt duurder dus ik kan het gewoon niet betalen. ik denk dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem waardoor de ngage minder verkoopt, maar dan hoeft het nog niet een flop te zijn. ik zou wel willen weten Siemens sl 55 ( €449,00) , Samsung V200 ( €596,00) en Sony Ericson T16 ( €343,00 ) het doen. ik vindt dit helemaal belachelijk. als iemand vroeger een mobiel van 300 gulden had, dan was dat al heel mooi. ( btw was deze topic helemaal vergete )
Wie gaat dat ding nou kopen man, pure geldverspilling gewoon. Concurreren met de GBA is ook een verloren zaak he ...
ok hier mijn mening van mijn N-gage die ik 4 dagen geleden had en toen terug brachte GELIJK!... OMG de radio functie SUCKZ te veel ruis/geen goed ontvangst ! en de mp3 speler kan je tot max. 128mb upgraden! en je moet zowieso een nieuw mmc-card kopen in der begin als je eindelijk muziek wilt hebben...en als je een nieuw spel in moet proppen moet je eerst kut batterijen eraf halen en dan je mmc-card in doen..games lopen traag als de pest / framedrops....batterijen gaan 5 uur mee! als je gamed(>_<) ''7uur met mp3'' Nokia Arena Online moet je ook voor dokken / niks is gratis / games zijn 40€ per stuk / hijs groot / te veel onnodige knopjes
tja, als jij het zegt, maar dat is toch een mening wat je zelf ook zegt. ik weet zeker dat heel veel mensen hem niet kopen omdat ze allemaal meelopen met de rest. ja, jullie lopen dus ook met de massa mee. anyways, ik koop hem zelf (nog?) niet, kwa geld problemen xbox spellen wil ik toch al vet lang, en een handheld heb ik al een. Toch vind ik het gek dat mensen zeiken over de prijs van de games. wat darko al zegt, €40,- per game SORRY hoor, GBA spelllen kosten ook een dikke 50 euro en die zijn 1) graphics slechter DUS WAT ZEIKEN JULLIE , zeik dan ook over de gba pl...lease
als de GBA een pricetag had van boven de €300 ben ik zeker van dat er daar wel over gebitched zou worden
een gba sp kost ook 134,- dat is een hoop geld voor een klein beetje hardware. maar idd, 300 euro is een hoop geld maar daarvoor krijg je wel vet veel. bv gprs: e-mailen,weer,voetbal alles. en je betaalt per MB
Hij kost los trouwens €350/€370 !! Echt associaal, maar telefoons zijn altijd na 2/3 maand alweer de helft dus
Zeik niet op alles, je kunt gewoon kiezen tussen een GBA of een SP, ik vind het fijn om light in me handheld te hebben, daarom heb ik een SP gekocht (ik heb tevens een gba, maar dat terzijde) hoe jij redeneert kun je wel op ALLES zeiken.. zielig...
tja.. het is een kwestie van smaak.. ik personelijk had een sp gekocht als die er bij de launche waren.. omdat het gewoon kut is om zonder licht te spelen.. ok.. hij ligt wat slechter in de hand.. dat geef ik je mee.. maar licht hebben gaat mij toch wel een beetje voor..
Hij is los te koop voor €299,- hoor! Bij gsmhuis.nl dacht ik. Komen alleen nog 6 euro verzzendkosten bij, valt ook nog mee
Ik heb hem gekocht voor 59 euro, plus abo, en ik moet zeggen, ondanks dat superveel mensen het ding afzeiken, dat hij me toch behoorlijk goed bevalt.
In Amerika kost hij nou (on)officieel $199,- (ebgames) nu maar ff wachten tot dat hier ook het geval /'komt/'
alleen hebben super weinig mensen hem gekocht.. en is hij dus gigantisch geflopt.. met andere woorden.. veel games ervoor verwacht ik niet..
Ik heb er op gespeeld en vind het niks. Leuk dat je alles in een hebt maar de manier waarop is niet erg praktisch. Koelkast om mee te bellen. Gamedeck die ik niet erg prettig vind spelen en cartridge systeem is slecht. Groot ding om als mp3 speler te gebruiken. Ik heb liever een mooie kleine telefoon en md-speler in mn zak met thuis een gba dan dit.
Ik heb wat vragen over de N-gage mij lijkt het een erg leuk dingetje (online gamen, films kijken, 3d graphics !!!) maar ik wil hem zo goedkoopmogelijk inclusief abbonement van maximaal 20 euro per maand. En ik wil ook een abbonement waarmee je zeer goedkoop online kan (ik geloof dat je met T-zones voor 10 euro ofzo onbeperkt online kan???). Is er hier iemand die hier wat van telefonie weet en mij kan helpen? Ik kan natuurlijk naar de phone house ofzo rennen maar ik denk dat men daar het liefst ziet dat je er een koopt en dat zij er de meeste winst op maken.... bij voorbaat dank
ik zag laatst denk ik bij Bel Company een abbo, incl 2 spellen. redelijk goedkoop. ik weet niet precies de bedragen. kijk anders effe op hun site.
Het zit die gasten van Nokia ook niet echt mee he. Nu blijkt de de beveiliging en de Gamedeck van de N-Gage te zijn gekraakt met als gevolg dat hun games ook gewoon te spelen zijn op bijv. een Siemens SX1. Zie link: klik