1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

N00B questions

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fant, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fant

Fant De opperfant

Leuk Bevonden:
    0
    ja, koop idd gewoon een draad-controller erbij...
    En nee, de afstandsbediening vinden ze wel weer heel belangrijk,d at kan ze nix schelen:confused:

2. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    afstandbediening is over het algemeen met infrarood
    geen straling dus

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    als straling echt zo slecht zou zijn, zou ik volgens mij al lang dood zijn 8)
    je wilt niet weten wat ik allemaal op mijn kamer heb staan...;)

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de Xbox 360 controller werkt toch met Infrarood?

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    nope ;)
    kijk maar:

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    als je ouders naar buiten gaan, dragen ze dan ook 6 lagen kleding over hun hele lichaam incl hoofddoek? Komen ze niet in publieke gelegenheden? :eek:

7. SupahMaster

SupahMaster Guest

Jammer dat Drenthe nogal ver weg is anders zou ik anders wel misschien willen ruilen heb namelijk core + harde schijf. Maar misschien dat er nog wel iets te regelen valt want die dingen opsturen is duur.

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon uitlullen die hap!

een beetje info zoeken op internet en dan uitlullen!

9. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik maar eens tegen je ouders zeggen dat ze de straat niet meer op moeten en in een betonne blok zondere openingen moeten gaan wonen, want als je een voet buiten de deur zet heb je direct al last van radiogolven en stralingen van telefoons, radios en een hoop andere dingen, ik vind het heel sneu dat je ouders hebt die zo raar denken, maar eigenlijk pakken je wel veel van je leven af met zulke bange gedachtes. zal vast niet het enigen was ze zo raar over denken,
    hebben jullie een tv zonder afstands bediening?

10. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo grappig he, en als je toch niks bijdraagt aan t onderwerp reageer dan helemaal niet |:-

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee deze is draadloos ...

Hebben je ouders een magnetron? De starling van de magnetron zijn veel schadelijker :eek: ... de straling van de controllers en andere apparaten zijn niet schadelijk ... als dit bewezen was dan was het verboden om deze produkten op de markt te brengen ... dat je ouders bang zijn is heel erg vreemd ... dan zou ik als ik hun was ook de TV, radio, pc, eigenlijk alles de deur uitdoen ...

Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. Je wil niet weten wat voor straling een PC geeft.. Beetje indianen verhaal ditte.

13. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Al heb je helemaal niets van straling apparaten in je huis, je zult toch straling hebben van andere mensen in de buurt, zoals GSM Draadloos internet, enz, enz. dus maakt niet veel uit.:{

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  15. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Laat je ouders eerst dit eens lezen:
    http://www.nrg-nl.com/public/straling/node50.html
    Als ze naar een tentje in de tuin zijn verhuisd heb jij vrij spel.

Het is ongelooflijk dat er mensen zijn die dit nivo van onkunde in stand weten te houden en het leven voor zichzelf en anderen zo moeilijk weten te maken.
    Straling van een controller...zucht.

16. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is onzin, volledige naam is infrarode straling...

Trouwens, door TV kijken loop je ook straling op, ook door bijv. wintersport of bergwandelingen maken. (= Hoger in de lucht is meer straling)
    Ook in muren van bijv. huizen zit Radon (radioactieve stof) wat vooral door ventilatie vrijkomt.
    Ook in eten zit een lichte mate van straling. (Ter vergelijking: TV: 0.02 mSV per jaar, Eten: 0,4 mSv per jaar)

Beetje vaag hoor :{.

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ach jah er is natuurlijk wel wat voor te zeggen.. magnetron en gsm straling is gewoon superslecht.
    Moet je maar eens de straling bij zo'n glazen deur van de magnetron gaan meten.
    Het schijnt erg slecht te zijn om met je kop voor die deur te gaan staan.

edit: draadloze controller is natuurlijk bullshit.. kan nooit veel straling afkomen

18. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Straalt een magnetron zoveel straling uit dan :confused:. Kijk je kan wel last krijgen van bepaalde klachten als je in een groot stralingsveld zit. Dit is als je bijvoorbeeld onder een hoogspannings leiding woont (300000 volt) of als er een umts mast bij je huis staat. Dan kan je last krijgen van slapeloosheid, hoofdpijnen enz. Maar deze bronnen hebben een veeel krachtigere straling. De straling die van een controllertje afkomt is te verwaarlozen en daar zul je ook echt niks van krijgen. Dus zeg maar tegen je ouders dat ze onder hun steen vandaan moeten kruipen want dit is gewoon triest.

Maar hebben ze ook geen tv dan? want daar komt ook straling vanaf....

19. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, ik kijk altijd graag naar mn eten dat borrelt 8) . Khoop dat ik dr later maar geen last van krijg.
    Mja het is nog niet zo erg dat je ouders in zon dik pak naar buiten gaan? Het lijkt wel een beetje of ze niet helemaal op de hoogte zijn van hoe of wat, en als je broer hun dat al kan inpraten misschien kan jij ze weer bij laten draaien.

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dude wat is dat nou weer hahaha, 50euro voor een piramide met een antenne whaha!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina