1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

N00B questions

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fant, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou volgens mij stelt die straling van een magnetron enz helemaal niet zo veel voor. En als je er ziektes van krijgt wat is de kans... 1 op een miljard?

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    jezus wat een stelletje grevo's zijn die ouders van je :p ik zit hier met:
    GSM straling
    GSM bluetooth naar de PC
    LCD monitor en TV naast me (allebei aan)
    2 draadloze telefoons in huis
    nog 3 GSM's van ouders/broertje
    xbox 360 + 2 controllers
    Wireless internet
    Draadloze muis+toetsenbord broertje die achter me zit.

:p

3. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    wist je dat een openhaard vuur ook straling uitzendt8) ik bedoel als je ouders zo erg zijn dan is je leven zeker wel heel kut, dan mag je niks hebben wat er in deze tijden wordt gemaakt, tegenwoordig zendt alles straling uit}:]

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Woon je toevallig in Staphorst?:+

5. Fant

Fant De opperfant

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Emmen;)
    En m'n ouders zijn helemaal niet erg, en ik wordt er ook zat van dat iedereen ze voor debielen uitscheldt:{
    Ik zal ff googlen om uit te vinden of de controller van d 360 schadelijk is, en als dat neit zo is, zal ik ze daar eeuwig mee lastigvallen:)
    En ik kan best leven emt mun ouders, ik ehb er nooit last avn gehad dat ze zo zijn, en heb de magnetron NOOIT gemistO-)

6. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ken je de broodjes bapao & cheeseburgers nog niet van de Albert Heijn8)
    Argh...Ik weet niet... Dan zou ik nu al 21301984 keer zijn doodgegaan van de straling:eek: & niet meer eten omdat eten OOK straling afgeeft:eek:

Het leven is hard... Zelfs Osama Bin Laden heeft nog meer in z'n verborgen grot staan:+

Oh ja, & ik ga voortaan altijd in zo'n vage nieuwe... Ondebroek rondlopen die straling tegenhoudt, & gordijnen daarvan... Oh wacht... Shiiiiíííííít... Ik straal ook straling uit:confused:

Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ben je me aan het uitlachen? 8)

het kan er nog zo vreemd uitzien, maar als het werkt ben ik er blij mee ;) (zie de xbox 1 :+)

trouwens mijn ouders gebruiken het al jaren, sinds vandaag heb ik um op mijn kamer staan. En als je met zo een dingetje je ouders ervan kunt overtuigen dat je toch een 360 mag...waarom niet... :p

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En door dat soort onzin (van 50 euro) helpen we elkaar aan een stevig boterham met veel beleg. Eigenlijk wel goed dus dat er "rare" mensen bestaan. Kunnen er andere "rare" mensen flink geld mee verdienen :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ach...jij noemt dat raar.
    en aangezien ik dat soort mensen ken die dat soort dingen 'raar' vinden, ga ik er ook niet verder op in. Heeft toch geen zin om me te verdedigen... :{

pffff.... |:-

10. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whaha, wat een onzin, een stralingsabsorberende piramide+antenne.... dolle pret:+, hoe naief ben je als je denkt dat zo'n ding echt werkt, en als het echt zou werken dan kan je niet meer bellen en draadloosxbox360'en, radio luisteren, tvkijken, bluetoothen xD

raar

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook een lodenvest?
    Houdt straling tegen :D

12. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten, en dan nog maar over al het ander lekkers te zwijgen:9

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :confused: waarom zou dat niet kunnen.
    Nu heb ik hem pas 1 dag dus mij hoor je niet roepen dat dat ding werkt, maar mensen die dat soort mensen die dat soort dingen (veel soorten 8)) kopen 'raar' noemen, kan ik gewoon niet uitstaan :{

Dat zijn weer dat soort ongelovigen die overal in weigeren te geloven, die alleen op het wetenschappelijke gericht zijn, en niks 'bovennatuurlijks' geloven
    (moet je iedere woensdag eens naar Discovery kijk: @22.00 uur a Haunting _O_)

//edit: ik zie net dat de serie A Haunting net is afgelopen (zal je net hebben :p) dus doe je komende woensdag maar geen moeite 8)

14. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Je ouders zijn behoorlijk aan het mierenneuken, want dagelijks staat ieder persoon bloot aan radiogolven, van 500 Mhz tot vijf gigahertz.Niet de ontwijken,
    ook niet als je 30 meter onder de grond woont:9 .
    Tv,telefoon,radio,satteliet,umts,bluetooth en wifi-golven zijn overal, en de xbox wireless controller werkt via (volgens mij wifi)

Deze golven hebben totaal geen gezondheidrisico en doet echt helemaal niks met een levend iets;) .

Mischien zijn je ouders in de war met andere soorten (wel gevaarlijke) straling.

15. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist boven natuurlijk is de grootste onzin die er is

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    dan houd ik nu maar gelijk mijn mond, want alles wat ik nog zal zeggen zal alleen maar verspilling van mijn tijd zijn..._0/

aju ;)

en nu weer ontopic? :+

17. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    sorry :+

maar ik vond een tekst/spreuk die ik wel op jou (en vele andere) vond slaan (ga ik toch weer offtopic 8)):

amen :)

19. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist, maar in het bovennatuurlijke zit niet eens een beetje logica dus dat zal niet gaan werken op mij

*offtopict:eek:

20. JeePee

JeePee Guest

Jezus, jou ouders zijn echt zwaar, maar dan ook zwaar debiel.

Ten eerste: Straling gaat door alles heen, behalve spiegels. Wanneer je huis dus niet volledig is afgedekt met spiegels, dan krijg je hoe dan ook straling van je buren, overburen, achterburen, vliegtuigen boven je, en weet ik het waarvan. Als straling echt zo slecht is als jou ouders denken, dan zou de wereldbevolking met ongeveer 60% verminderd zijn. Echt, je ouders zijn echt ziek in hun hoofd (sorry hoor)

Ten tweede: TV's, afstandsbedieningen, PC's, eigenlijk alles wat ook maar een beetje elektronica heeft, zend straling uit. Als je nou slim bent, druk je de TV uit terwijl je ouders midden in een film zitten, met de mededeling dat je bang bent dat je teveel straling binnenkrijgt. En dan eens kijken hoe ze piepen :cool:

Ten derde: En controller zend zo ongelooflijk weinig straling uit, dat je zelfs wanneer je dat ding inslikt nog 120 kan worden. Je famillie is echt way over the edge.

En tja, de oplossing: Ik zou een Play and Charge kit kopen, en die draad er gewoon in laten zitten als je ouders thuis zijn. Als ze pleiten zijn, gewoon die draad eruit trekken, en lekker met straling gamen 8) Of wat ik al zei gewoon je ouders irriteren met dingen die zij wel leuk vinden. Zo mag de TV niet meer aan, en mogen ze al helemaal niet zappen.

En nu snel van de PC af, want straks krijg je nog straling :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina