1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

N00B questions

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fant, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo issut maar net:9

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje raar dat iedereen die jonge (of meisje) zo afzeikt eigenlijk. Hij/zij kan er toch niks aan doen dat ze ouders er bang voor zijn. Ik zou wel alles proberen en met 1000 den argumenten gooien om me gelijk te krijgen. Iedereen heeft hier natuurlijk gelijk straling houd je niet tegen.

En ik vind eigenlijk dat je niet echt kan leven als je overal ``bang`` voor bent. Als je het zo gaat bekijken is alles gevaarlijk. Je leeft maar 1 keer haal eruit wat er inzit. (ff wijze les ertussendoorgooien)

Mare kan je je ouders dit forum niet laten lezen. En dan niet de berrichten van je ouders zijn debiel enzo.(of juist wel)

Paar oplossingen:
    -je kan je draadloze controller ruilen voor 1tje met draad( wil iedereen wel denk ik)
    -je kan iets verzinnen van me controller heeft geen straling:)
    -de telefoon heeft meer straling dan de kernwapens in iran. dus dan moet die ook weg (of istie dat al:p)
    -de horoscoopzegt dat er een atoombom valt volgende week kan je net zo goed controller met draad kopen.
    Naja enz enz mogelijkheden genoeg.

PS: als je handtekeningen gaat verzamelen op dit forum, wat mij wel goed idee lijkt. Zeg je gewoon van als ik 1000 handtekeningen verzamel mag t dan wel. MIjn handtekening heb je.

Veel succes.!

3. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    een beetje raar dat de ouders er bang voor zijn?? ja eentje mischien maar dat ze er allebij zo over denken vind ik wel heel raar, de een steukt de ander zeg maar, ik vind dat zulke mensen zeeeeer onrealisties zijn en dat ze door hun eigen fantasie het andere moeilijk maken.
    zo moet ik weer denken aan vroeger, misschien niet echt een goede vergelijking, maar ik kon vroeger een meisje (toen bijna 20 en ouder dan mij) die niet eens van haar eigen woonblok of straat af mocht, omdat het zogenaamd zeer gevaarlijk was, hoe kun je zo iets aan doen, dat meisje is nu nog niet zelfstandig! en dan denken de ouders dat ze haar heel veilig opvoeden.

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  4. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    straling heeft trouwens ook over het algemeen moeite om door lood en beton heen te komen hoor ;)

5. Fant

Fant De opperfant

Leuk Bevonden:
    0
    laat mij even om misverstanden te voorkomen iets uitleggen!
    ik wil niet dat iemand mijn ouders nog afzeikt op dit forum(leuke introductie:{ ), want het is neit zoals iedereen het "zegt".
    Mijn broer is gestoord in dit soort dingen, hij zoekt de helft van zijn computertijd anar dit soort zooi(hoe slecht straling wel niet is:) ), en hersenspoeld mijn moeder daarmee...
    Helaas gelooft die alles, en daardoor heb ik nu mijn broer+moeder die allebei de 360 afzeiken.
    Mijn avder kan het allemaal nix schelen, die geeft alleen om eht stroomverbruik(vrek;) ).
    Dus kap nou ff met zeggen dat mijn ouders debiel zijn, en emt zeggen dat overal straling afkomt, dat weet ik ook wel, en anders zou ik het andat jullie het 132141x gezegd hebben nu al helemaal weten!|:-

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind je ouders ook gestoord. Maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat mijn gestoorde broer ook dat soort idioten dingen zat op te zoeken. Hij heeft vaak genoeg mijn ouders gehersenspoeld zodat ik dingen niet kon kopen.

7. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, je broer is een debiel

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    hippies gek

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus je broer heeft de halve dag de computer met straling aanstaan om te kijken hoe slecht straling wel niet voor je kan zijn?

Vreemd..

10. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Oké... Dat je broer je moeder zou hersenspoelen zou ik bij me eigen broer nog wel begrijpen, maar om in het nadeel te gaan hersenspoelen???|:- :confused:

11. Fant

Fant De opperfant

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, jij snapt het:9

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina