1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

naam wijzigen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Bidle, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Aangezien Ocrist niet reageert op PM..... heb er toch al vier gestuurd in een tijdsbestek van 3 maanden. |:- Of hij moet ze niet kunnen ontvangen, maar dan had ik dat volgens mij wel gemerkt....

    Wanneer komt nu de nieuwe naamswijziging ronde nummer 3. :confused:

    Hier staat dat het in augustus is..... nu heb ik volgende week voor drie weken niet de beschikking over internet d.m.v. een verhuizing en een hoop gedoe met een provider. :mad:

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=97702


    Dussssss..... hoor het graag. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm je hebt een punt. Ik zal het even aan Orcrist/Arjan vragen .
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zou fijn zijn, wellicht dat ik anders aan één van jullie kan doorgeven wat mijn nieuwe nick dient te worden..... voor het geval dat ik niet op internet kan in die tijd.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Orcrist zal binnenkort de aankondiging maken voor de naamwijzigingsronde. Je kan voor de zekerheid alvast een pm naar mij sturen, met 't verzoek voor een naamwijziging. :)
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thx, PM ga ik direct versturen,..
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Oké, ik heb 'm ontvangen. :)
     
  7. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iedereen dan een verzoek sturen? Ik zou me naam ook wel willen verranderen, typte maar wat in maar nu ik dagelijks het forum check baal ik wel van die rotnaam, haha.
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Lees voor meer informatie even deze (oude) aankondiging wat de naamwijzigingsronde betreft. :)
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet ik meteen wat ik vergeten ben in die pm, thx :+
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Magneto 360 heeft mij vanmorgen per ongeluk een waarschuwing gegeven, maar deze is ingetrokken. Zou ik nu nog wel van nickname kunnen veranderen?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dit is ook gelijk een mooi moment om mijn mening en vragen over dit onderwerp te posten. Ik zit namelijk met een aantal vragen die ik nogmaals duidelijk wil vertellen aan iedereen van Xbw, speciaal de administratoren. De keren dat ik de vragen naar een Administrator stuurde via een PM, kreeg ik direct na het versturen van de PM (met daarin met die vragen) een ban voor twee weken. Misschien dat er nu een admin is die mij serieus wil nemen en er misschien over na wil denken.

    Het is nu bijna twee jaar geleden, ik kwam perongeluk op Xboxworld terecht. De Xbox was op dat moment nog niet in mijn bezit maar toch besloot ik om mij te registreren op het forum onder de naam Pinguin-Soldier, sommige van jullie kennen die naam misschien nog wel. Ik was op het moment van registratie nog niet heel erg bekend met het internet dus ja, ervarings op forums was ook nul.

    Over de inhoudt van mijn berichten zullen we maar helemaal zwijgen want inhoudt was ver te zoeken. De nickname Pinguin-Soldier begon mij te irriteren en ik besloot om een nieuw account aan te maken met de naam The Fox, ik wist niet dat dit niet mocht op dat moment. Zover niets aan de hand want niemand behalve ik zelf wist van de twee accounts af. En ik wou er niemand kwaad mee doen.

    Toch ging er iets mis. Ik had namelijk op het account Pinguin-Soldier mee gedaan aan een poll of prijsvraag. Ik houdt niet bij wat ik allemaal doe op een forum dus ik heb zonder iemand kwaad te willen doen ook nog een keer mee gedaan op het account The Fox. Dit valt natuurlijk onder fraude en dat is verboden, daar ben ik het mee eens. Vervolgens werd ik verbannen voor twee weken van het XboxWorld forum.

    Tussendoor heb ik nog een aantal keer met de administratoren gesproken en na mijn ban heb ik me anders gedragen dan daarvoor. Ook ben ik een hele tijd in actief geweest op het forum. Op een dag besloot ik om een PM te sturen naar Volkoren (destijds Admin van Xbw forum) met de vraag of ik ooit nog een kans zou maken op een naamswijzing. Zijn antwoordt was kort maar krachtig en het was iets in de trend van: “ We zullen je gedrag bekijken en wie weet”.

    Deze PM heb ik ongeveer een jaar geleden ontvangen. Helaas mocht het op de een of andere manier niet (meer) omdat ik dus verbannen ben geweest. Terwijl ik mijn gedrag echt duidelijk heb verbeterd in die tijd. Ik vind dus dat ik recht heb op die 1 malige naamswijziging. Ik was destijds een jongen van dertien/veertien jaar die net kennis had gemaakt met het Internet, het was dus gewoon een onervaren actie. Mijn daad was niet bedoeld om mensen kwaad te doen of om fraude te plegen, het ging onbewust. Tevens denk ik ook dat er niemand is op Xbw die zich stoort aan mij…

    Dus aan alle admins en moderatoren van Xbw, desnoods de bazin: Neem mij serieus en kijk er nog een keer naar.

    Met vriendelijke groet,

    Mark
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    The Fox, je hebt dit al meerdere keren uitgelegd gekregen dus om er nu weer in het openbaar over te beginnen.

    - Je was nogal hardnekkig in het actief zijn op kloonaccountjes, na talloze waarschuwingen én sancties. Daarmee heb je het gewoon verziekt. En het constant erover door blijven drammen doet mij besluiten dat je duidelijk nog niet over die fase heen bent. Gekeken naar je geschiedenis zijn we zelfs erg mild geweest.

    En ik ben blij dat je uiteindelijk de aankondiging hebt gelezen met de regels AJK, heeft mijn methode toch gewerkt! \o/
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat betreft Orcrist over The Fox helemaal mee eens.. Maar the fox is geen slechte nick name :)
     
  15. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen....

    whoe ik heb ook een waarschuwing, omdak een nieuwe thread aanmaakte, sindsdien doek dat niet meer:p
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sorry hoor maar je doet nu net of ik een zware crimineel ben:confused: Anyway, ik zal het hiermee moeten doen.

    Nogmaals bedankt:):
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Mods, zou ik een naamwijziging kunnen krijgen? Ik kan me herinneren dat ik 1 keer op de TDU thread een waarschuwing heb gekregen, dat was vanwege triple post (maar dat ging per ongeluk). Dus ik vroeg me af of ik er nog voor in aanmerking kom.:b:
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Een waarschuwing is iets anders dan een officiele waarschuwing. Als je perongeluk een triple-postje maakt mag je echt je naam nog wel veranderen. De mensen die hun naam niet eenmalig mogen veranderen hebben echt iets goed fout gedaan in hun XBW-Geschiedenis.
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Oki, kheb al een mooie username in gedachten.:)
     
  20. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe gaat dit in zn werk dan? Pm? ik stuur iig wel ff een pm dan :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina