@ mr.ed omdat motogp2 mischien ook een spel is waardoor je xbox van zijn naam veranderd. slimpie ..... al lees je nou gewoon de thread door :{ @ cyber-ninja waarschijnlijk kan je wel gewoon de naam van je xbox meerdere keren veranderen. BV eerst doa3 en dan verander je het weer door een ander spel te spelen waar je ook je naam kan veranderen.
Nee zo bedoel ik dat niet. Ik bedoel als ik Doa3 speel kan ik in een lijst uit namen kiezen. En ik kan wel een nieuwe naam invoeren maar ik kan ze niet uit die lijst halen. Nu staan er is die lijst met namen fout getypte namen. Maar het lukt me niet dat ik die eruit kan halen. Ik heb het dus niet over me xbox naam.
je kunt je naam veranderen als je een topscore haalt bij death or alive, zo heb ik gehoord in ieder geval
dus moey ik om mijn naam te verandere op de een of andere manier aan bove genoemde spellen zien te koemn....das mooi genaaid
Kleine moeite, op 1 minuut heb je al (bijna)zeker een highscore op DoA3, het enigste probleem is dat je wel die spellen moet hebben ja.Maar zo belangrijk is het ook niet om je xbox te hernamen, zeg nu eerlijk, wanneer zie je nu je xbox zijn naam?Alleen bij lannen en xboxconnect, en als je vaak speelt heb je vast wel de moeite om even die game te huren of even een highscore te verbeteren.
bedoelen jullie bv als hij met multiplayer gaat laden zie je boven de namen een xbox met daarboven een naam??? dan heet die van mij jack en die van mijn broer mark.
de mijne heet dasher... best een vette naam, hoef ik niks aan te veranderen, die van mijn vriend heet disco, das wel gay...
Bij mij ook, eerst noodle, toen doa3 die cheat gedaan... Was het Ein, toen veranderd in Rick. En Doa3 weggedaan, dus nu heet hij Rick .
Mijne heet ghost =/. Als je trouwens ftp toegang tot je xbox hebt kan je het ook met een hex editor veranderen. maar daarvoor moet je maar evcen PM-en.
Maar die van mij heet gewoon "Mike" Weet ik zeker ! En die van vrienden heten Tooth en nog meer van die vage namen