naam veranderen is makkelijk je koopt/leent dead or alive en doet survivle mode en als je een beetje goed scored kun je een naam intypen je kunt kiezen tussen je eige xbox naam of een nieuwe elke nieuwe naam wordt de naam van je xbox. ps laat niet andere mensen dit spel spelen als je ff moet pissen de mijne heette voor een tijdje gaylord. uiterst bagger als je naar een lanparty gaat en ff joind bij een game en erachter komt dat je xbox gaylord heet... grr
Ik heb doa3 gespeeld en daar un highscore bijgehaald en naam Ono ingevoerd en zo heet nu ok men xbox dus het klopt wel
met rallysport challenge kan je de naam ook veranderen, mijne heette eerst the big L, daarna Pp, dat kwam doordat er rallysport werd gespeeld om mijn xbox tijdens een lan, toen heb ik rallysport geleend en met de naam the big L gespeeld, nu heb ik mijn oude vertrouwde naam weer terug
Mijnes heet Wishp best wel lache naam, al zeg ik ut zelf, maarja zoveel maak ut ook niet uit, als ik geen Lan speel zou ik net zogoed Henkie, Pietje, of Jan-Willem Jacobsen kunne noeme