1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naamswijziging

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xboxwhopper, 29 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Een hoofdletter veranderen zorgt niet voor totale onherkenbaarheid, daarmee vergeleken is een totale naamswijziging een stuk drastischer. Wij vonden jouw betoog niet sterk genoeg, dus is ie afgewezen. Daarnaast kon er verwarring ontstaan met Ugamer, de oude nickname van Hordo.

Maargoed, het heeft weinig zin hier nog op in te gaan, zoals we hebben gezegd kan over de uitslag niet worden gecorrespondeerd.

@Tim: ik denk dat iets meer dan de helft is goedgekeurd, ruwe schatting.

2. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou van me naam BoneCrusherrr naar Cold.Synergy willen gaan, zou iemand dit kunnen veranderen? ( o.a. ) omdat ik nieuwe xboxlive krijg en omdat ik BoneCrusherrr nu al 2 jaartjes heb, en het niet echt een orginele naam is/ was

Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zie veel posts hierboven. Je moet een pm sturen.....zucht.:{

4. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat ik geen pm heb gestuurd dan ? ( ja, ik heb al ge-pm-ed toen ik mijn bericht hierboven ook plaatste *zucht* )

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Maar dan moet je zowiezo niet hier posten dat je je naam wilt veranderen. Je moet dan gewoon afwachten tot je een reactie krijgt van Darkwing/Graveheart.

6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een van de gelukkige 50%. Thnx voor de 'Change'

Zo, en dan nu op zoek naar een leuke Avatar :)

7. 100%Jean

100%Jean Guest

Jezus wat een onzin, ik vroeg om een naamswijziging van 100%Jean naar JeaR, omdat ik tegenwoordig voor alles JeaR gebruik.

Wat krijg ik terug van Graveheart:

verzoek afgewezen

Als iemand hier post in een thread zonder motivatie krijgt hij van de mods de volle laag, en ik krijg terug verzoek afgewezen???
    Waar is die motivatie van nu van je graveheart? Kun je me eens uitleggen waarom je mijn verandering afkeurt terwijl ik in deze thread de vreemdste naamwijzigingen zie?

Bij aankondigingen staat: een geldige redenen is als je oude naam te kinderachtig is of te moeilijk uit te spreken. Is het dan geen geldige reden voor mij om te zeggen dat mijn username ram verouderd is en ik tegenwoordig voor alles JeaR gebruik?
    En ik zet het maar hier neer want als ik moet wachten op een antwoord via pm van graveheart kan ik beter wachten tot 2006.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Je kunt toch steeds nog een nieuwe account aanmaken met je nieuwe username?

9. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dit was mijn reden:
    ik vind mijn nick oud (paar jaar) en op alle andere fora of als je je ergens moet regitreren sta ik aangeduid al Gen. Killermachine. nu vind ik dit verwarrend, sla ik alles door elkaar dus vandaar dat ik een naamswijziging wil.

En dit krijg ik:

Je verzoek is afgewezen. We vinden je reden niet goed genoeg om tot naamswijziging over te gaan. Je nickname blijft daarom ongewijzigd.

:mad: :confused:

10. 100%Jean

100%Jean Guest

Ja dat is ook wel zo, maar het gaat gewoon om het principe. Het is geen moeite om die naam te veranderen, ik heb immers ook een geldige reden naar mijn mening.
    Ik zit hier al lang op t forum, ik post misschien niet veel, maar ik ben hier regelmatig te vinden dus ik begrijp ook niet waarom mijn naam niet veranderd kan worden.

11. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook altijd beginnen zoeken: was die naam daar of die naam? en wat was mijn wachtwoord nu weer?

Het is daarom dat ik overal alles naar hetzelfde veranderen

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Gebruik anders Firefox als browser.Die slaat al je namen + passwords op als je dat wilt.Ben je nooit meer wat kwijt _O_

13. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik eigenlijk onzin, ik kon toch ook niet weten dat Hordo's oude naam Ugamer was, en waarom zetten jullie geen redenen bij de pm's? :mad:

14. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Mijn vader heeft hem gedownload toen ik net even van het forum was LOL 8)

15. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me zeer Darkwing, maar je manier van handelen is niet bepaald logisch te noemen. In de regels die JIJ hebt geplaatst staat duidelijk:

Naar mijn idee is de overweging van Egamer terecht en heeft hij (volgens jouw regels) recht op naamswijziging. Dat je dit niet toestaat is een ondermijning van je eigen regels. Ten tweede: sinds wanneer lijken Ugamer en Egamer op elkaar? Ugamer was de oude naam van Hordo, waarom heeft hij dat dan niet onder zijn naam staan? Ik weet niet beter dan dat Hordo zo heet, en niet Ugamer.

Ter verduidelijking: het is gewoon volstrekt onlogisch hoe je de regels hanteert. Als je regels opstelt, moet je je er aan houden. En dan niet je er uit proberen te lullen door te zeggen dat Egamer en Ugamer op elkaar lijken. Het is een volstrekt andere klank. Bij het voorbeeld dat je oppert (Darkwing ==> Dorkwing) zit nog logica, het komt qua klank nog aardig overeen, en ook qua lettervorm. Maar bij E en U is dat echt niet te merken. Hij heeft een geldige reden aangevoerd en naar wat ik heb gezien heeft hij een goeie mail gestuurd...

Lijkt me vrij duidelijk wat ik hierboven zei toch?

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dacht toch dat dit duidelijk was. Had dan amar beter nagedacht toen je je naam koos.

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben eigenlijk gek dat ik hier nog op in ga, maar goed:

Ten eerste stuur je je PM naar zowel Graveheart én naar mij, terwijl duidelijk staat aangegeven dat je slechts één admin dient te pmen.
    Goed, dan jouw pm:
    Sterk betoog hoor....
    Jij maakt het helemaal mooi. Jouw nick is al een paar jaar oud zeg je, en toch meld je je minder dan zes maanden geleden aan met deze nick. Dan had je daar bij je registratie maar beter bij na moeten denken.
    Het is misschien geen moeite, maar het is een privilege wat we verlenen, geen recht waar je aanspraak op mag maken. Je moet zelf duidelijk aangeven dat je écht ontevreden bent over je nickname en waarom voordat je verzoek ingewilligd wordt. Een mooi voorbeeld is -•I©£-BÕÿ, die mij een zeer uitvoerige PM stuurde met de reden waarom hij zo moeilijk in kon loggen met zijn nickname vol vreemde tekens. Op zo'n moment zijn wij meer dan bereid om een nickname te wijzigen. We doen het echter niet zomaar voor de lol, omdat je toevallig een andere Live gamertag hebt of voor een ander wissewasje.

Wees blij als je verzoek is goedgekeurd, maar ga niet lopen klagen dat ie is afgekeurd. Van de bijna 75 verzoeken zijn er ongeveer 35 afgekeurd. Alle verzoeken hebben Graveheart en ik uitvoerig besproken, wij zijn van mening dat deze verzoeken objectief en op basis van gegronde factoren (o.a.: argumentatie, oude nickname, nieuwe nickname, registratiedatum) zijn behandeld. We hebben duidelijk aangegeven dat over de uitslag van je verzoek niet kan worden gediscussieerd, en dat we streng zouden zijn met de beoordeling, omdat we naamswijziging exclusief wilden houden en niet te grootschalig. We hebben dan ook geen zin in gezeik achteraf. Je wist van de voorwaarden, je hebt je kans gehad, helaas voldeed je niet aan de eisen. Zo levensbedreigend is dat niet, en je kunt altijd een nieuw account maken als alternatief.

18. 100%Jean

100%Jean Guest

Grapjas, moet ik een heel betoog gaan schrijven puur om mijn naam veranderd te krijgen? Mijn reden is voldoende.
    En waarom ik een pm stuur naar jullie beide? Omdat ik niet wist dat jullie een week nodig hebben om samen te "overleggen" of ik wel in aanmerking kom voor een naamsverandering.
    En in principe ben je ook gek om hierop in te gaan, er staat toch duidelijk dat ik een uitleg vraag van graveheart, en niet van jou. Ik wacht nog steeds op een motivatie, wat volgens jullie oh zo belangrijk is op dit forum.

Jezus man, dit is een forum waar mensen komen voor hun plezier, dus bespaar me je dictoriale praatjes en wijzig gewoon de namen van de mensen die dit willen.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2004
  19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    8) Als je hier voor je plezier komt, zou je niet zo moeilijk moeten doen en plezier gaan maken. Het is toch duidelijk dat je ze moet overtuigen!

Bovendien hebben ze duidelijk gezegd dat er niet te discussieren valt over de uitslag. Maak gewoon een nieuwe account aan.

20. 100%Jean

100%Jean Guest

Doe ff reeel, het zou toch niet zo extreem moeten zijn dat je een mod moet gaan overtuigen voor een simpele naamsverandering. Er staat bij dat een reden genoeg is, en ik had een hoofdreden (kan er ook nog wel een paar bijverzinnen).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina