1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naamswijziging

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xboxwhopper, 29 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenon.

Xenon. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey een limburger8)
    Vind dat er niet zo moeilijk moet worden gedaan over een naamswijziging...
    Of jullie veranderen de naam of je krijgt er weer een non-active user bij :confused: Dan zou ik het toch wel weten maja... wie ben ik he O-)

Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Graveheart en ik hebben beiden een even grote stem in de beoordeling van naamswijzigingen, dus mijn antwoord geldt ook als Gravehearts antwoord. Ik ben geloof ik duidelijk genoeg geweest waarom je naamswijziging niet is doorgegaan, dus langer wachten op een motivatie zal tevergeefs zijn :)
    Dictatoriale praatjes? Haha, doe me een lol zeg, alsof jij mij moet vertellen wat ik wel en niet moet doen op het forum. Je bent duidelijk pissed dat je naamswijziging niet is doorgegaan, goed, enigszins begrijpelijk. Maar helaas pindakaas, je hebt me nog steeds niet weten te overtuigen, en je kan nog zo hard je beklag doen hier, we zijn erg duidelijk geweest in de gestelde criteria dunkt mij, dat jij het niet kan hebben dat je verzoek is afgekeurd is niet mijn zwakte, maar eerder de jouwe.

Voor de laatste keer: in de geschiedenis van het forum hebben we naamswijzigingen nooit toegestaan. We hebben nu besloten om in bijzondere gevallen, bij bijzondere redenen, na gegronde argumentatie naamswijziging sporadisch toe te staan. Je kunt hier geen rechten aan ontlenen, we zijn nergens toe verplicht. Helaas wordt hier nu gedaan alsof dat wel zo is. Het moge duidelijk zijn dat we niet willen dat iedereen te pas en te onpas zijn naam verandert, omdat dan iedereen onherkenbaar wordt op het forum. Daarom zijn we streng in het beoordelen van verzoeken tot naamswijziging. Jij kunt dat dicatoriaal noemen, ik noem dat hooguit selectief. Doe hiermee wat jij wilt, maar ik ga me hier niet langer verdedigen, ik denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest.

3. 100%Jean

100%Jean Guest

Ok ik zal me er ook wel bij neerleggen, we worden het blijkbaar toch niet eens, maar goed.
    En ik weet heus wel hoe het beleid in het verleden was, ik hang hier al langer rond als jij.. ;)
    Maar een nieuwe user aanmaken doe ik ook niet, dat gaat tegen m'n principes in... :cool:

4. Xenon.

Xenon. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Darkwing: Je hebt dus liever een non-active user erbij dan een naam te veranderen?

5. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    geef ze geld volgende keer :p

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Jij denkt dat iemand met een leuke reputatie aan Posts en Deals zo maar de boel de boel laat, als zijn naam ongewijzigd blijft? maja, ik kan d'r ook naast zitten. Ik zou alleen niet een reputatie opgeven en een forum niet meer gebruiken door een afgekeurde naamswijziging.

7. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Had dat geen eens gelezen. :+
    Maar dit was mijn inzending:

Je verzoek is afgekeurd. We vinden jouw reden niet genoeg om tot naamswijziging over te gaan. Je username blijft daarom ongewijzigd.

Mvg,

Darkwing

Maareh Darkwing, heb je niet de laatste post van pagina 13 niet gelezen ofzo?

EDIT: Als je te lui bent, ik heb het speciaal voor jou gequoted. O-)

Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing en Graveheart; effe serieus, waar zijn jullie nou mee bezig man. Doe gewoon consequent, of wel naamsveranderingen (eenmalig dan, da's best) of niet. Waarom moet iemand in godsnaam een betoog schrijven? Waarom maakt het jullie uit WAAROM diegene zijn naam verandert wilt hebben? Zolang hij hem niet in Adolf Hitler wilt veranderen is er toch niks aan de hand?

Allemachtig, wat wordt dit zaakje opgeblazen. 't Is toch geen betoog richting de Volkskrant over de huidige gang van zaken in de maatschappij? Je hebt het over een klein veranderinkje op een forum.

En zoals jullie wel weten schrijf ik dit niet omdat ik zou balen dat je dat van mij hebt afgewezen ofzo (nickname maakt me niet zo uit :p), maar ik vind echt, als objectieve buitenstaander (:)), dat dit enorm opgeblazen wordt. Waarom?

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    De redenen waarom ze niet aan iedreen een naamsverandering verlenen lijkt me duidelijk. Dat niet iedereen het eens is met hun besluiten en/of reacties is overigens ook niet geheel onlogisch. Maar als je "request" afgewezen is, dan zou ik daar toch maar gewoon mee leren te leven. Je zit hier voor je plezier, so act like it. Verder heeft mijn naamswijziging wel plaats gevonden(Bedankt daar nog voor, Darkwing en Graveheart), waar ik blij mee ben. Ik had een aantal redenen opgegeven die blijkbaar voor hen voldoende waren om de namechange door te voeren. Probeer als je een naamswijziging wilt gewoon meerdere argumenten te bedenken, en ze duidelijk en logisch over te brengen :)

Laatst bewerkt: 25 dec 2004
  10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ergens heb je gelijk idd. We hadden eerst zelfs een mogelijkheid bedacht waarbij men zélf hun username kon veranderen. Maar de reden waarom we dit op deze manier hebben gedaan is dat we niet willen dat iedereen ineens z'n naam gaat veranderen en dat er zo totale chaos ontstaat op het forum doordat niemand meer weet wie wie is.

Goed, dit werkt ook niet, daar zijn we nu achter. Ik wil per 1 januari het systeem weer afschaffen. En ik denk dat Graveheart het wel met me eens is :)

Dan maar geen naamswijzigingen meer.

11. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Tsja, 't is jammer voor anderen die nog niet op de hoogte waren (al betwijfel ik of die bestaan) en mensen die nog wel iets serieus wilden. Maar ik begrijp dat het systeem niet werkt als zoveel mensen gaan klagen als hun wijziging niet doorgaat

12. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Darkwing leer eens een keer lezen man, heb je mijn post dan niet gelezen of doe je dat expres? |:-

13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, da's ook geen optie natuurlijk. Het moet immers wel overzichtelijk blijven, dat begrijp ik ook wel. Maar goed dat je begrijpt wat ik bedoel, want hele betogen schrijven is natuurlijk onzin :)

En zo zien de andere huillies in dit topic ook dat je met een beetje beleefdheid meer bereikt dan met het schreeuwen met termen als 'dictators!' ;)

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lekker is dat, is er eindelijk de mogelijkheid om je nickname te veranderen krijg je gezeik, Logisch en voorspelbaar maar toch. Als het is afgewezen dan so be it..
    Hierdoor kunnen straks mensen die het echt ''nodig'' hebben, niet meer hun nick veranderen.. jammer:mad:

(Reactie niet gericht tegen de xbw crew natuurlijk...)

15. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    en dan gaat op nieuwjaarsdag deze thread dus dicht ??

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ze hadden al bij het begin gezegd:

dus ik denk het wel, jammer dat sommige mensen niet met de ''uitslag'' kunnen leven...

17. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing : ik had 2 daagjes geleden me request gedaan,gaat die dan wel door of niet?

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan een paar dagen duren. Bij mij meer als een week, als ik het goed heb. Administrators hebben volgens mij ook andere dingen te doen. Volgens mij worden alle requests van de Decembermaand wel gewoon behandeld (met positieve of negatieve gevolgen). Correct me if i'm wrong :p

Dus even geduld hebben, denk ik

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je had toch al bij die andere uitleggende posts van Darkwing en Graveheart kunnen zien dat er wat werk komt kijken bij het wijzigen van een naam. En zoals Master Of Blades al zegt, ze hebben ook andere dingen te doen dan alleen XBW.
    Het kan dus zijn dat je nog wel ff kan wachten op je wijziging.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je hebt een OW, je kunt dan niet je naam laten wijzigen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina