Graveheart, hopelijk ben je niet als Darkwing. Ik had een pm naar Darkwing gestuurd dat ik mijn naam wou veranderen naar Egamer, ik vond het te kinderachtig (terwijl ik dat niet eens wist dat het in de post stond bij Aankondigingen) en ik gebruik die naam erg vaak. Mijn naam werd afgewezen, maar in de regels staat wel dat het mag als je het te kinderachtig vind, en dat vind ik ook! Krijg ik nou gelijk of niet?
Dat is zon mager argument dat ik het wel kan begrijpen dat jouw naam niet is veranderd. Er zijn mensen die een beter argument hebben. Als jij nou gewoon wat meer argumenten gaf of gewoon een slijmverhaal gemaakt had kwam je ook in aanmerking. Maar ja...ik makkelijk praten, mijn nickname is wel veranderd nog bedankt he
Ow, goed dat ik het ff NOGMAALS vraag dan,anders had ik dus nooit antwoord gehad. Mooie service hoor,omdat ik 1 uurtje te vroeg kickte in t XBazar, maar als ik b.v. 2k af en toe 30 min van te voren kickt,dan uiteraard geen OW. Grappig, toch? Tja,dan maak ik wel een nieuwe acc aan. Jullie weer een nieuwe inactive user erbij, jullie ook weer blij,of niet? Ik kan me herrineren dat er nog een topic was dat inactive user verwijderd zouden worden of dat er problemen door kwamen, jullie zorgen er in dit geval zelf voor. Mvg
Ga er maar niet vanuit de Graveheart er anders over denkt omdat DW en Graaf alle naamswijzegingen van te voren met elkaar bespreken Lijkt me sterk dat je voor 1 uur te vroeg kicken een OW krijgt :{
Darkwing en ik overleggen iedere verandering. Dus wij zijn ook samen tot de beslissing gekomen om die van jou niet te veranderen. Wij moeten je naam ook kinderachtig vinden, als alleen jij het vind kom je niet ver. En wij vonden je naam dus niet bepaald kinderlijk. Dus met mij kom je niets verder, sorry. Ik snap ook niet waarom ik uberhaubt op je post reageer, want het is de bedoeling dat je je gewoon bij onze beslissing neerlegt. Het openbaar nog eens aan gaan vechten helpt je situatie echt niet.
Vind je Harry Potter kinderachtig? ik wel, maar in Maart was ik een enorme fan en liet me Ekamentus heten. Na een maandje had ik al spijt, want Ekamentus stamt af van Perkamentus, sommigen kinderen uit mijn klas noemen mij Ekamentus en vind dat niet leuk, ik wil er juist vanaf!
Maak dan toch gewoon een nieuwe account aan(zoveel moeite is dat niet), omdat een naamswijzeging er voor jouw (waarschijnlijk) niet meer inzit
Ik heb nu toch maar ff een nieuwe acc aangemaakt,wel weer 0 posts maarja, en ik moest een nieuwe email aanmaken, wat een tijd.
Beste graveheart/darkwing; ik heb ook een verzoek ingediend, en ik leg me neer bij jullie beslissing, maar wanneer weet ik of jullie met mijn verzoek instemmen of niet?
betekend volgens mij een directe ban ... je mag namelijk niet meerdere accounts hebben volgens het beleid
Lees de rest van alle reply's . Je mag dan een nieuwe account aanmaken als hun het niet willen wijzigen?
Ik heb ook al een tijd terug een nieuwe account aangemaakt omdat ik mijn oude naam te kinderachtig vond. Als je met je oude account niet meer post mag dat gewoon.
Als je een OW krijgt voor een uurtje te vroeg kicken, dan zal dat vast niet je eerste keer zijn geweest. Als je een keertje een uurtje te vroeg kicked, dan willen de moderators het ook nog wel eens door de vingers zien, maar niet te vaak. Iedereen op dit forum weet dat dit bericht van jou onzin is! Wat kun jij zeuren zeg! Eindelijk iemand die niet zeurt over zijn uitslag! Het duurt enige tijd voordat de Administrators je verzoek hebben gelezen en besproken. Ik moest er ongeveer een weekje op wachten. Je krijgt sowiezo altijd een reactie via PM. Dat is niet mogelijk, dacht ik ooit te hebben gelezen te hebben Yep, er zijn wel meerdere members met twee accounts, die laten hun oude gewoon netjes rusten. Anders word het wel erg bont op X-bazar, dan kun je om de 12 uur je thread kicken. Er zijn echter wel eens wat members die verbannen zijn, die een nieuw account aanmaken. Deze kunnen de Administrators wel herkennen aan het IP-Adres.