1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naamswijziging

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xboxwhopper, 29 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    tja, dat zou wel kunnen uiteraard. maar vind het toch zonde. misschien doe ik het zodra ik xbox live heb, kan ik m aanpassen aan me gamertag. zie het wel...

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Hebben de acount verwijderingen er iets mee te maken dat je misschien binnenkort (in beperkte maate) je account naam mag wijzigen?

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee dat staat volkomen los van elkaar. Al betekent het natuurlijk wel dat er meer usernames vrijkomen, maar dat is niet bewust om die reden gedaan.

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    misschien kunnen jullie iedereen die zijn naam verandert zijn oude naam boven zijn avatar laten zetten(of in zijn sig.), dan herken je diegene toch nog ongeveer.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is idd een goed idee, nemen we mee, bedankt :)

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    of onder je aantal posts iets als a.k.a "en dan de oude naam"

7. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dan moet je ook nog iets verzinnen voor het quote-systeem.

8. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is er erg aan als er hier dan een nieuwe naam staat ipv de oude? Het gaat toch om de quote en niet om die persoon zelf. Alles verandert dan dus ik zie daar het probleem niet van in.

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ach, het zou heel even voor verwarring kunnen zorgen (die quote's). maar dat is na een paar weken wel voorbij denk ik.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het is juist andersom. De oude usernames blijven in oude quotes staan. Dat is niet aan te passen, dat ligt aan de manier waarop het wordt opgeslagen in de database. Maar dat is verder niet zo'n onoverkomelijk probleem. Het gaat meer om herkenbaarheid van de user zelf, bijvoorbeeld door middel van weergave van de oude nickname in een custom user field of in de ondertitel.

11. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
  12. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    vind het ook een erg goed idee om je oude en nieuwe naam allebei te laten zien. en die quotes, tja dat is idd een probleem, maar het zou voor mij geen rede zijn om het idee niet door te zetten.. misschien kan je dan ook een thread maken waarin je deze veranderingen aangeeft. tis maar een ideetje..

13. studio_125

studio_125 Guest

dan krijg je een hele berg threads van mensen die hun naam verandere, zou je een thread er voor moeten maken in opmerkinge forum ofzo, maar sowieso, wat maakt die naam nou uit, het is lastig dat je niet in de GM kan, gebruik je 3 maande je ouwe account voor de GM en daarna is er nix aan de hand toch?

14. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het persoonlijk onzin, als je je registreert weet je dat je het niet zomaar kunt veranderen; en daarbij als iedereen z'n naam gaat veranderen, hoeveel werk gaat dat wel niet worden. net of ze hier nog niet genoeg werk hebben.
    niet zo zeuren

15. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ze hoeven de optie alleen maar te activeren hoor ;).

16. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    niet alleen dat, maar al de administratie etc eromheen

17. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Zoals?

Het enigste probleem dat ik zie is het quote systeem. Dus vertel maar raak.

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Rustig, we zijn al een aantal weken bezig met een verrassing.... houd de aankondigingen in de gaten ;)

19. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Haha spannend hoor :+:D.

20. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij willen ze zowiezo niet dat iedereen zomaar zijn naam kan veranderen. en als ze het zelf moeten veranderen moeten ze kijken of je je naam niet vaker wilt veranderen enzo...

//edit: verassing :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina