1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naamswijziging

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xboxwhopper, 29 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't zou één grote teringzooi (sorry voor 't taalgebruik ;)) worden als iedereen zijn naampie gaat veranderen. En als iedereen het toch zal doen, herken je elkaar niet eens meer. ''Wies dat dan..? Oh dat was die'' kom je er na 2 maand achter.

2. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dus 1 keer van naam veranderen en niet zo vaak je wilt...

3. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hoelang nog, kan niet meer w8 :9

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ja man! Ik kan ook niet meer w8, lijkt me zo spannend om je naam op een internetforum te kunnen veranderen!

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    merk ik hier een beetje sarcasme :9

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    danwel ironie :). Het is voor mij denk ik niet nodig, misschien een idee om mijn nick hier te synchroniseren met mijn gamertag en nick op HBO => Elite TAR. Jammer dat ik op bungie.net Prophet TAR heet (naar mijn trial gamertag van vorig jaar). Maja, hoeveel mensen hebben nu TAR (Truth and Reconciliation) als achtervoegsel?
    Denk dat ik bij mij oude vertrouwde nick 'Elite' blijf. Heel misschien Elite TAR als de mogelijkheid er is, maar ik vind het toch echt iets voor herkenning. Als mensen als Xiroke of Raptor ineens hun nicks gaan veranderen herken ik ze niet meer....

7. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is tenslotte wel de "meest botte, blinde, kortzichtige, communistische en non- commerciele hoop stront die hier op het forum zit."

:+ Vandaar

8. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde me naam ook een keer veranderen. Wat heel jammer was is dat zo'n "mod" het niet wilde doen. Terwijl deze naam niet zo geweldig is. het jaagt mensen weg enz. }:]

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou um ook wel graag veranderen ja, dit staat een beetje heel erg wanna-be 8) enige probleem, in alle sigs sta ik dan met goede deals nog als xboxvet :'-(

10. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens, de meeste mensen (ik in ieder geval :+) herkennen andere forummembers door hun avatar, niet door hun naam, dus maakt het qua herkenning niet veel uit als de nick gechanged wordt lijkt mij :).

11. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    hmm das waar.. maar mensen die vaak hen ava veranderen zullen daaraan niet herkent worden..

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zal een tipje van de sluier oplichten:

binnenkort zal er de mogelijkheid komen om (tijdelijk) eenmalig van nickname te veranderen. Je oude nickname zal dan onder je avatar komen te staan, zodat je nog wel gewoon te herkennen bent.
    Je moet echter wel een geldige reden hebben, je verzoek tot naamsverandering kan dus ook worden afgewezen.

Let wel: dit is nu nog niet van kracht, zodra we hiermee gaan beginnen zal er een aankondiging worden geplaatst. Alle verzoeken tot naamsverandering worden tot die tijd gewoon afgewezen.

13. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf lekker mijn naam houden :9 . Er komt (^%#&^$%@#&) niemand aan mijn naam }:] .

14. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    hehe ik houd mijn naampie ook :) .. alleen eigenlijk zou die stomme breezah eruit moeten.. dus ipv ThA_RiX -> Tha_Rix

15. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ik heb net een nieuwe account aangemaakt omdat ik mn nick zo kut vond... Kan ik mn oude nick dan in deze laten veranderen????

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat moeten we even intern bespreken. Komen we op terug.

17. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Graag :)

18. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik begin alvast met een nieuwe nick te verzinnen want t-xpe5 vind ik een klote naam nu!

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Besef wel dat we erg selectief zullen zijn in het toekennen van naamsveranderingen, het is niet zo dat we van de een op de andere dag iedereen van nickname laten veranderen. Je moet echt een goede reden hebben, en we beoordelen elk verzoek individueel. Je verzoek kan dus om wat voor reden dan ook worden afgewezen, en dat is bindend.

Maargoed, exacte details worden nu nog besproken en de preciese gang van zaken zul je dan ook te horen krijgen wanneer we hiermee gaan beginnen.

20. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je dat op mij bedoelt ik begrijp het maar voor het geval dat ik wel de kans krijg...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina