Kaartverkoop begonnen Datum: 03-08-2005 Tijd: 21.00 uur (NL tijd!) Locatie: The Valley, Charlton, London Kaarten: Verkoop kaarten is gestart via officiële website Charlton Athletic Football Club Prijzen: £5,00 - £10,00 Bijzonderheden: Voor Feyenoord supporters zijn de vakken G en H gereserveerd in het stadion van Charlton. Deze vakken bevinden zich aan de West-kant, aan de lange zijde. Wat is de goedkoopste manier om naar London te gaan en hoe duur kost het wil er graag heen
Dude dan ben je een eeuw onderweg. Tegenwoordig zijn de vliegtickets erg goedkoop! Snel en goedkoop. Keuze snel gemaakt lijkt me.
"Please follow the blue line to the engine room" ja jongens, ik heb heel wat mooie herinneringen aan UK van londen tot schotland ( ik was daar als enige nederlander in een pub vol schotten tijdens nederland schotland paar jaar terug) en we weten hoe dat afliep :/ en uiteraard met wat maten een rondleiding door tower bridge jammer dat je je tijd daar verknoeit met 22 mongolen en een dode koe