Wel, iedereen heeft wel eens nachtmerries:
Ik had overlaatst een nachtmerrie(en een serieuze!) dat mijn ma aan het rijden was met de jeep, mijn broer zat er naast ,en ik zat vanachter. Ze was op de autosnelweg aan het rijden, en neemt een afslag. In die afslag is een heel felle bocht waardoor je(na die bocht) terug naar de andere richting rijdt. Maar in bocht is geen beveiliging en mijn ma rijdt behoorlijk snel door. Mijn broer zegt:"kan je niet beter wat vaart minderen?" Waarop mijn moeder antwoord, pfff ik kan deze bocht nog veel sneller nemen, en ze geeft gas bij. Op het moment dat ze wil draaien, beginnen we te schuiven en vliegen we de afgrond in richting een andere autosnelweg met middeberm(waar allemaal palmbomen tussen staan). Op dat moment voel ik enorm veel druk op me, echt abnormaal en schiet ik wakker, ik doe mijn ogen open... maar toen: zag ik het beeld dat we van de afgrond vlogen recht voor mij, precies dat het uit mijn ogen geprojecteerd word. Ik voel een enorm druk op mij, we gaan tegen de grond gaan ,en ik schud met mijn hoofd, en ik was uit de nachtmerrie, was toch eventjes vieze boel moet ik zeggen hoor!
Ik heb nog zo dromen gehad dat ik uit een vliegtuig val en dat ik dan precies echt aan het vallen ben, waardoor ik wakker schiet, bonk met mijn kop tegen de muur,dat heb ik al een paar keer gehad, maar voor de rest niet zo veel.
Wat voor een nachtmerries hebben jullie al gehad?
Misschien zo één dat je xbox in de fik staat ofzo en dan ren je naar onder voor te kijken of hij nog heel is? ,neenee, Maar serieus, hoe gaan jullie er mee om, wat doen jullie als jullie een nachtmerrie hebben gehad, gaan jullie naar de keuken, water drinken,.....?
Laatst bewerkt: 10 jul 2005