Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb er 7 uur opzitten en ik ben met het verhaal op 52 procent. Dus de singleplayer duurt zeker zo'n 13 a 14 uur. En ik wijk niet veel van het verhaal af. Er zitten een zooi minigames in, maar die laat ik tot nu toe links liggen. Eerst de main quest uitspelen en dan ga ik pas de rest ontdekken. Tot nu toe vind ik het een leuk spel, maar niet per se beter dan Rise of a Ninja. Er zitten hele gave momenten in, maar soms is het qua verhaal wat saai. Bijvoorbeeld de stukjes met Jiraiya en Choji vind ik niet echt tof qua verhaal. Die dikke loopt alleen maar te zeiken over chips.. Gelukkig zitten er genoeg coole dingen in, bijvoorbeeld als Orochimaru ten tonele verschijnt. Dat zijn de stukjes waar ik het meest geniet van het verhaal tot nu toe.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag eindelijk Rise of a ninja uitgespeeld, en daarna gelijk de Broken Bond demo gedaan, puur om te zien wat de verschillen zijn. En al had ik de demo een week geleden al gespeeld...toen speelde ik ROAN nog weinig, dit weekend ben ik dus volop ROAN gaan spelen en om dan daarna BB te spelen...dat is echt cool. De gevechten zijn duidelijk nog toffer, het voelt wat losser aan, het tag systeem vind ik echt super tof en goed werken.
    Het laat ook zien dat Ubi van hun fouten heeft geleerd...in ROAN had je stukken dat je tegen een zooi bandits moest vechten, dus elke keer als je er eentje dood had kreeg je gelijk weer zo'n VS scherm en kon je weer met een vechten...nu zijn ze gewoon alledrie in 1x op het scherm en is het dus gewoon taggen...ik vind het echt tof werken, zeer vet ook om als Sakura en Shikamaru te kunnen vechten, brengt duidelijk meer fun naar het vechten in de game.

Wat me ook opvalt is dat je op vrijwel elk gebouw kunt springen nu, in ROAN werd je vaak tegengehouden, nu niet...wat meer extra vrijheid is altijd nice!!!! Ook de nieuwe moves van Naruto zijn erg tof, in een handomdraai laat je meerdere Narutos je vijand aanvallen en dat ziet er echt tof uit...het is duidelijk, ik moet deze game gewoon zo snel mogelijk hebben. Bestellen bij Play kan, maar ik ben bang dat ik lang moet wachten...en daar heb ik echt geen zin in.

3. Crazy Killa nl

Crazy Killa nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem hier in Almere bij de MM gezien voor €45, misschien is dat wat voor je ;)

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    47 bij de Saturn te Groningen, dus ik fiets er even heen nu....terwijl MM hier em voor 54 euro verkoopt..raar al die prijsverschillen,maar toch thanks :)

5. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heys peelt dit spel nou vanaf einde van vorige (bij die sandvillage monster) totaan einde naruto afl 220 ofzo? en komen al die domme fillers ook terug in de game?
    Dus dat de voglende game shipuuden wordt?

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ubisoft heeft gezegd dat de game het origineel volgt, dus de manga waar geen fillers in zitten. En zover ik heb gelezen was er nooit eimand genaamd Aoi met een bliksemzwaard in de manga, wel in de Naruto fillers. Schijnbaar zitten er wel stukken in van de filler(s) maar het lijkt mij dat TBB alle belangrijke hoofdverhaal elementen in de game behandeld, en zo weinig mogelijk afwijkt.

Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wel jammer dat sommige dingen niet kloppen....voorbeeldje...het stuk waar Itachi en die andere knakker het hotel van Naruto bezoeken in de anime...dat stadje vond ik wel cool en die zit volgens mij ook in de game ..Tanzuko town ofzo(zoiets), maar helaas gebeurd dat stukje in een tussengebied...maar ja, ze wilden waarschijnlijk niet de serie 100% volgen.

Dit is echt te idioot voor woorden...ik zit nu in de dojo..en ik moet die XXXY move leren...die Y is echter roodgekleurd....wat ik ook doe, ik blijf deze move falen, wat doe ik verkeerd? Ik druk gewoon XXXY maar de hele tijd staat er dat ik te langzaam ben. Waarom is die Y rood gekleurd? Wat houd het in?

Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien moet je Y dan ingedrukt houden?

9. JoeLou

JoeLou Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat betekent dat het een killer move is, dus dat het beeld zo wit wordt als je die combo hebt voltooid.

10. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel zojuist uitgespeeld. Heb er 23 uur over gedaan op Chunin niveau, middelste niveau. Heb gewoon rustig alles gedaan, dus gewoon de omgeving verkennen en af en toe een minigame spelen. Ik moet nog wel heel erg veel minigames halen dus met de lengte van deze game zit het wel goed. Wat ik ook erg prettig vind is dat in tegenstelling tot vele spellen, waaronder de 'almachtig'(:confused:) Fable 2, de game geen bugs kent. Een goed afgewerkt spel dus dat er mijn inziens erg goed uitziet.
    Ook erg vet was dat alle major scenes erin verwerkt zijn precies volgens de anime, bv het stuk dat Sakura zich helemaal overgeeft aan Sasuke om hem in het dorp te houden.
    Ja, dit was het geld wel waard. Volgende keer lekker veel meer personages, en een nog sterker vechtsysteem....ik kan niet wachten.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb de game vanmiddag ontvangen en nu al zo'n 4-5 uurtjes gespeeld (bijna even veel als UNS :+) en nu al kom ik tot de conclusie dat deze game veel beter is dan UNS. Waarom? UNS vond ik echt saai (voor een beter impressie, check een van mijn vorige post in dit topic) en heb ik dan ook maar gewoon verkocht terwijl ik TBB wel kan blijven spelen.

Ook begrijp ik niet dat UNS geprezen wordt voor zijn mooie graphics. Ok, de characters (en voor de gezichtsanimatie) zijn beter in UNS maar de omgeving vind ik in TBB toch wel beter hoor.

Het enigst minpunt aan TBB dat ik momenteel heb ontdekt is dat er veel mensen met Kyuubi Naruto of Sasuke Cursed Seal Lvl 2 spelen en die character zijn imo overpowered (te snel en te sterk).

12. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, kan iemand mij even verder helpen.
    Ik zit nu 2 keer op 10% in storymode, waarom?
    Eergisteren ben ik voor het eerst begonnen met Naruto omdat ik hem net binnen had.
    Ik doe de eerste quest om uit te zoeken of de mensen buiten Konoha bandieten zijn ja of nee... die rond ik af.
    Daarna moet ik geloof ik al met jiraya mee, dan help ik een zwerver met een boot.
    Na die bootquest moet ik jiraya helpen met een date, waar ik een doos chocolade voor zijn babe koop.
    Die lever ik af, en vervolgens moet ik bloemen gaan zoeken omdat die babe zo idioot snel van gedachten veranderd.
    Vanaf dat punt kom ik echt NIET verder... Ik heb het vermoeden dat ik iets bij de afgebroken brug moet doen met aan de overkant een gesloten deur, met shadow clones van naruto en shadow bind jutsu van shikamaru, maar ik kan helemaal niets...
    iemand... help mij :')?

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bij dat punt in het spel moet je vaak een gat zoeken in een muur van een huis (het lijkt wel een soort kattenluikje). Boven zo'n gat zit dan oranje tape ofzow. Met Shikamaru moet je voor dat gat die Shadow bind jutsu doen en die schaduw dan naar de schakelaar leiden. In dit geval ligt daar dan dat bosje bloemen. Het is alweer een tijd geleden dat ik het gedaan heb, maar volgens mij was dit het.

14. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow bedankt voor je snelle reactie, helaas had ik 20 min later een keer gekeken voor reactie, en zag ik nog niets, net daarna kwam een maat van me met een website die hij in het boekje gevonden had.
    Die website geeft het hele spel als walkthrough in een filmpje weer (ook met spoilers hoewel het boekje aangeeft van niet).
    Marja, toch bedankt!

15. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo kan nog neimand in de bazaar vinden die hem verkoopt :<, iemand hier die er klaar mee is? :)

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vond het vechten echt strak op de psp, hoop deze game te winnen van die prijsvraag hier. Wanneer eindigt die eigenlijk? :+

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja ik had het van de week al aan Willem gevraagd. Hij zou de namen invoeren bij de verloter maar hij heeft nog steeds niets gedaan.. Eens kijken of hij op MSN is..

18. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    beter kijken
    kheb em zelfs 2x

19. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is deze game het waard voor de 20 euro (bij Gamehubs.com) ??

20. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een goed spel als je twijfelt over dit spel kun je een demo downloaden op marketplace

Deel Deze Pagina