1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Gister de game even voor 2 tientjes gekocht, kon ik niet laten lopen nadat ik deel 1 en de demo had gespeeld.

2. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon ff zoeken, zitten allemaal HEEL dichtbij. Niet te ver weg lopen dus. Allemaal in 100 meter radius zitten ze, gewoon in hoekjes zoeken enzo.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja ben al stuk verder :+ dacht dat ik niet door die ene trap kon, maar kon wel.

4. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, soms is het echt 10x springen. Maar daar kom je nog wel achter als je een halfuurtje daarna bent :p

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zit nu wel vast |:- Missie Hide and Seek zit ik achter die mercenary aan (buiten de stad) en ik zit nu vlakbij, maar zit een hek tussen. Kan niets vinden wat ik kan doen (geen switch ofzo).

6. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik me niet vergis kun je net voor dat hek naar links ik dacht dat daar een switch zat maar weet niet zeker ( komt omdat het een tijd geleden is dat ik dit spel heb gespeeld)

7. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    Heb vandaag dan eindelijk mijn prijs ontvangen. Doe ik het pakje open, blijkt dat er enkel een manga boekje inzit.

Er stond toch op de website:

Kan iemand dit verduidelijken?

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Blijkbaar gaven ze de manga boekjes apart weg van de spellen. Dus je won of het spel of het manga boekje. Ik doe nooit aan prijsvragen mee, dus ik heb eigenlijk geen idee ;) Maar het staat inderdaad wel vaag geformuleerd.

9. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Erg teleurstellend, gelukkig was hij maar €20. Werd toch even ziek van alle bandits enz.

10. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eigenlijk best een goeie game, maar ik loop nu vast. Ik zit op ongeveer 50% van de story mode, bij de chapter dat er een man is die papier bommen plant. Dan moet je hem op gaan zoeken in het reservaat met Naruto en nog iemand. Die andere kan met zn jutsu een bepaald schot uit een boom uitschakelen. Nu is het mij bij de eerste aanval wel gelukt te halen, maar bij de 2de aanval moet je zo snel a achter elkaar indrukken dat het bijna onmogelijk is. Iemand die me kan helpen?

11. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game op 1000 maar ik heb even geen idee waar jij het over hebt :9
    Naruto en Kiba ?
    Want wat bedoel je met een bepaald schot uit een boom uitschakelen ?
    Die papierenbommen kun je alleen met Kiba of Shikamaru zien, als je de bommen aan een lijntje bedoeld dan.

Tenzij je die papierenplaatjes bedoeld, die je met Neji moet ontdekken door zijn jutsu te doen en dan mbv een radartje er naartoe te lopen.

Qua snel a drukken, doe het met je wijsvinger, gaat een stuk sneller dan met je duim.

12. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Ik kan absoluut niet meer wachten gewoon. Precies een week geleden dit spel besteld bij Gamehubs, dus zou hij elk moment op mijn deurmat terecht kunnen komen. Nog iets om op te letten als ik het spel speel, of gewoon lol hebben en je niks van collectibles o.i.d aantrekken?

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik had de game ook in iets dan week ontvangen, dus neem aan dat er een mannetje aan de deur komt met je pakketje.

Zelf ben ik nog niet erg ver in de game, maar wanneer Sasuke zijn broer Itachi ontmoet en de kleine "minigame" moet spelen waarbij al zijn herinneringen van het verleden opkroppen vond ik echt heel leuk gedaan. Het gaf precies de sfeer mee die ik ook kreeg bij de anime. Vind de game sowieso al stukken beter dan Naruto:Rise of a Ninja.

14. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het is proberen, zit nu nog vast.

15. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    linker trigger inhouden, dan met ofwel je linkse of rechtse stick rondje draaien voor je jutsu, vanaf dat je jutsu gelukt is met je wijsvinger op de A knop blijven rammen.

ik heb er nooit geen problemen mee gehad.

iemand?

Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je won een spel OF manga boekje, lijkt me duidelijk.
    Ik zeg dit nu pas, omdat na ik jou post had gelezen ik ook dacht dat de mensen met echte mazzel de game wonnen PLUS een manga boekje, het was dus het één of het ander.

Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je moet het anders een vragen in dat topic of een pm naar Mirik sturen.

18. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    ik lees toch echt wel 5maal het spel te winnen.

nuja, zo'n groot probleem is het nu ook niet. heb de game zelf al kado gekregen van een iemand.

wou gewoon dat iemand van de MOD's/Admins het duidelijker vermelde wat er te winnen viel.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wij weten er ook niets meer over hoor, daarvoor moet je bij de FP crew zijn :+.

20. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    mag ik dan ook weten wie deze zijn of waar je het terug kan vinden?

Deel Deze Pagina