1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het karakter-design erg matig! Naruto ziet er op screen 1 echt niet uit.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Character design was in de 1 ook zo al, maar in het filmpje ziet het er beter uit. Toch denk ik niet dat het beter of zelfs even goed gaat worden als dat van die fighting game voor de PS3. Maar goed, de gameplay is in deze leuker :+.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het in RoaN beter tot nu toe. Hoop trouwens dat die snel weer op de mat ligt, versie die ik nu heb wilde die niet meer lezen.....

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De gameplay filmpjes zien er inderdaad beter uit dan de screens. Op Gamespot staan ook wat filmpjes. Maar ik vond de graphics van deel 1 ook al mooi. Op Gamespot staat ook een impressie. Daar staat te lezen dat je in de online modus nu 2 tegen 2 kan spelen. Dat zou wel vet zijn als je samen kan taggen.

Edit: Ja, je kan dus online samen taggen. Dat is wel iets om naar uit te kijken. In de Story Mode speel je altijd met een squad van 3 personen. In de Story Mode zijn er in totaal 7 speelbare personages. In de Fight Mode heb je de keus uit 25 personages. Een stuk uitgebreider dan het eerste deel dus.

Edit 2: En hier is de eerste trailer:

[gt]36803[/gt]

Laatst bewerkt: 17 jul 2008
  5. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    25 personages vind ik nog niet echt veel, maja daar is niks aan te doen. Jammer dat het niet een fighter is geworden, want ik vond het vechtsysteem in deel 1 magertjes uitgewerkt.

Verder... ALSJEBLIEFT, GEEN COINS MEER VERZAMELEN VOOR DE ACHIEVEMENT.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat er gewoon meer diepgang in het vechten zit, en niet dat je 20 chars hebt met andere skins en dan net wat andere ninpo. Naruto 1 was een goeie game alleen kwa vechten was de diepgang ver te zoeken.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is de anime trouwens al wel net zo ver als dit spel? Volgens mij niet nl....

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dit spel gaat tot 135 en de anime zit al aan Shippuuden 66 ofzo (dus 135+66 =201, dus episode 201 zou je kunnen zeggen). Dus anime is zeker al zo ver ;).

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    201 episode's? wow? You sure? Volgens mij zijn er veel meer hoor...Of telde je de ouwere naruto niet mee? Ik hoop dat ze die gevechten niet voor niks laten doen...laten ze je iets meer meegeven dan alleen 50 dollar ofzo...wat punten ofzo...prop er een rpg element in...vind die battles met bandits zooooo nutteloos....en saai...Van de rest wel een erg gave game!

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het echte verhaal van Naruto eindigt op episode 135 en gaat dan weer verder vanaf Shippuuden episode 1. De gewone Naruto ging nog verder tot 210, maar vanaf episode 136 waren het allemaal fillers.

Aan die 201 komt door de 135 episodes van de gewone Naruto op te tellen met de episodes van Shippuuden (nu zijn ze aan 66 of 67).

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Er zijn al genoeg fighters, dus daar zat ik niet op te wachten. Juist de platform elementen spreken me erg aan, omdat zulke titels weinig voorkomen op de 360. En 25 speelbare characters in de Fight Mode vind ik niet weinig hoor. Met de release van Rise of a Ninja had je maar de keus uit 11 vechters. Later kon je 5 extra characters downloaden, waardoor het aantal op 16 kwam. In deel 2 dus 25, vind ik niet slecht.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Sodeju zeg dan heb ik nog wat in te halen :x

Maar je zegt de game is dus gebaseerd tot aflevering 135? Dus tot het einde zeg maar? Dus deel 3 zal er dan wel niet komen

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Niet komen is veel gezegd, want je hebt nog altijd Shippuuden. Dat gaat gewoon verder waar ze bij episode 135 gestopt zijn al raad ik je aan het einde van episode 210 van de gewone Naruto ook te bekijken.

Alleen denk ik niet dat Amerika al aan Shippuuden zit... .

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens is er in nederland wel eens een zender die naruto laat zien? of ooit wel eens gedaan heeft *behalve cartoon network*

15. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet niet!Ik heb weleens gelezen dat jetix of hoe het toen heete ermee bezig waren.Maar dat het op nix uitdraaide.greetz

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom zou je dat ook willen? Naruto hoort met Japanse stemmen :)

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ohja chips....dan krijg een dom aftreksel....engels met ned sub of zelfs helemaal ned! naja toch....leek me wel gaaf...bedoel ik snap echt al die seizoenen enzo niet meer hoor...en heb de game uitgespeelt. Welke episode eindigt die? Begin ik wel met kijken vanaf dan. Vond Deel 1 echt gaaf trouwens!! Baalde als een stekker dat die zo kort was :'-( Heb nog geen 7 uur gedaan over de hele game en dan heb ik alle missies gehaalt

Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Rise of a Ninja: episode 1 - 80
    Broken Bond: episode 81-135

episode 136-210: Een hoop fillers waarvan de meerderheid slechter dan slecht is.
    Shippuuden: Begint waar men gestopt is met episode 135 (en het einde van 210).

En ik raad je ten zeerste af om verder te zien vanaf waar Naruto gestopt is want zo mis je heel de sfeer van Naruto (de game presenteerde het hele verhaal gewoon weg echt slecht) en mis je een hoop coole gevechten.

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Naja heb afleverin 1 en 2 al gezien 8) Dus dan moet ik er nog 208 8) I found a new hobby!! Maar goed...Ik vind de game kwa characters er zelfs op achteruit gaan...vind ze zelfs mooier op de ouwe naruto....

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en als je het zat bent kan je nog altijd aan Bleach beginnen, is ook al ergens in de 170 :+

Maar idd, deze characters zien er gewoon slechter uit! :eek:

Deel Deze Pagina