1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Toen Naruto populair werd? Dan heb ik zeker wat gemist, want in Nederland is Naruto helemaal niet populair. Tot Rise of a Ninja wist ik niet eens wat Naruto was. Ik vond het gewoon een vette game. Die anime boeit me voor de rest weinig. Na Rise of a Ninja heb ik wel een zooi afleveringen gekeken uit de eerste 80 afleveringen, omdat het spel bepaalde stukken niet goed verteld. Wat er in the Broken Bond allemaal gebeurt, dat zou ik niet weten. Daarom lijkt het me ook leuk. Als je de hele verhaallijn kent is het toch een stukje minder interessant om de story mode te doorlopen. Naruto koop ik dan ook voor het platform- en adventure element, er zijn gewoon weinig leuke platformers tegenwoordig. Het vechten vind ik het minst leuk, daarom trekt die PS3 versie me een stuk minder. Bij de PS3 versie heb ik toch het idee dat het platformelement een ondergeschoven kindje is aangezien ze er niets van laten zien.

En het spel komt 14 november, staat al maanden in mijn startpost ;)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Andersom is het ook vet hoor, zeker als je voor de eerste keer free-roaming deed in Konoha :). Maar je mist echt wel een paar vette gevechten hoor en hoe goed deze game ook gaat zijn, die gevechten zullen nooit zo vet zijn als in de anime.

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Multiplayer preview:

Klinkt goed :)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeker, dat belooft wat. :)

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb gister het spel al besteld. Toen zag ik dat de releasedatum nu op 20 november staat, een weekje later dus. Maar goed, op 7 november krijg ik Gears of War 2 en Little Big Planet binnen. Daar moet ik mezelf ook wel mee kunnen vermaken, dus van een week langer wachten lig ik niet wakker.

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind hem er op het moment beter uitzien dan Ultimate Storm. Moet eerst RoaN nog uitspelen. Daarna haal ik Broken Bond en daarna US. Het blijft toch erg gaaf om een anime te spelen.

Gaaf ook om te zien dat het spel nu een wat meer donkere kant krijgt.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, die filmpjes zien er zeker strak uit. Bedankt voor het posten, had ze nog niet gezien. Met ieder filmpje dat ik zie word ik steeds enthousiaster. Rise of a Ninja was echt 1 van de weinige spellen waar ik echt genoot van de singleplayer. Nu lijkt die alleen maar beter te worden omdat je ook de verhaallijn van Sasuke kunt spelen met zijn eigen look en feel. Ik heb 3 games voor dit jaar in bestelling staan: uiteraard deze, GoW 2 en LittleBigPlanet. Meer ga ik er niet halen, want ik kan ze toch niet allemaal tegelijk spelen. Je kan wel zien dat Ubisoft flink progressie heeft gemaakt. Toen de eerste screenshots kwamen zag het spel er net zo uit als Rise of a Ninja. Nu zie je toch dat de stad en de characters er nog strakker uitzien.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Toffe filmpjes, die stijl die voor Sasuke wordt gebruikt is zeker vet. Erg sfeervol en het laat ook echt zien hoe Sasuke zich voelt.

10. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 vond ik erg leuk, maar als het free roaming element vervalt en het alleen een fighting game wordt laat ik deze aan me voorbij gaan.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wees gerust, want als je ook maar een filmpje had bekeken dan wist je gelijk dat het bij deze reeks niet om een fighting-game only ging. The Broken Bond zijn sterke punt lijkt mij het free-roam aspect zelfs.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies, ik zie het vechten juist als een extraatje dat je ook nog online kunt doen. Met de singleplayer staat gewoon het free-roamen voorop, dat lijkt juist nog beter te zijn geworden in vergelijking met Rise of a Ninja.

13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bron : http://www.xboxonly.nl/nieuws/12906/

leuk nieuws :). ff in de gaten houden.

14. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde net naruto:the broken bond net gaan bestellen... maar toen zag ik dat de taal Engels was. Ik vraag me af of iemand weet of je dit bij de instellingen kan veranderen naar Japans?

15. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    jup, dat is mogelijk :) als het goed is hadden ze dat al bekend gemaakt bij de introductie van het spel.

16. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok cool, ja heb een hele tijd terug wat preview filmpjes gezien die eigenlijk al genoeg lieten zien om mij te overtuigen om het spel te halen, maar toch... japans is wel een 'must'.

daarbij herinnerde ik me vaag wel iets over engels/japans maar kon goed van ultimate ninja storm zijn.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik laat de demo zitten, haal hem toch sowieso.

Ben daarentegen wel erg benieuwd naar impressies!

18. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem downloaden als hij erop staat, laat ik wel even weten wat ik ervan vind.

19. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naja heb hem zojuist in ieders geval besteld bij gamehubs.
    toch een spel dat ik moet hebben, ontkom er niet aan.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Demo's horen er meestal om 11:00 uur te staan. Niet dat ik zoveel om deze demo geef, heb het spel al besteld. Ik ga hem dan alleen downloaden voor het exclusieve stukje dat blijkbaar niet in de volledige versie zit.

Deel Deze Pagina