1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    wat wel apart is. is dat de naruto ps3 project die in 2008 van start gaat niet door ubisoft gemaakt word maar door bandai namco..
    filmpje moet je zelf maar zoeken op youtube. daar is een intro filmpje van naruto ps3 te zien, ik betwijfel of het ingame is. maar ik ga hier geen ps3 links posten :p

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er wordt ook gespeculeerd dat die game groter gaat worden en dus meer eps gaat bedekken gezien het feit dat
    Naruto in 1 van de filmpjes Sharingan gebruikt. Wat pas na ep 80 komt.

Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is hier toch al een pagina of 2 terug gezegd dat Naruto in Japan gelicensed is door Bandai en dat daarom Ubisoft Naruto:RoaN niet in Japan uit brengt.

4. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden jullie misschien spoilers kunnen gebruiken voor het verhaal van Naruto ?
    Nu weet ik ook al dat die Hokage doodgaat en dat Naruto Sharingan kan gebruiken. O-)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Doe het zelf dan ook even ;)

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Spoiler-tags toegevoegd waar het nodig was.

Maar goed, toch wat positief nieuws betreffende de voice-cast. Ik wacht wel lekker nog even af op de berichten hier, koop hem wel een weekje later just to make sure. :+

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Naruto kan euh... wat? Heb ik soms iets gemist in het verhaal |:-. Wil niet spoileren, maar dat is helemaal niet waar.

Ach ja, ik hoop begin volgende week mijn exemplaar te ontvangen :).

8. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    haha echt he volgensmij haalt elvini ff wat dingen door elkaar

9. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, die eerste spoiler over wat Naruto leert is niet waar, ik ga ervan uit dat het om:

de Kyuubi ogen gaat, zijn namelijk ook helemaal rood en soms te verwarren met de Sharingan

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het gewoon tot episode 80 gaat omdat...
    Naruto geen sharingan kan gebruiken, zal die nooit doen ook, die rode ogen zijn van de kyuubi dat in naruto schuilt, enige die sharingan hebben zijn sasuke en kakashi in de game

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik had het iig over ps3 filmpjes he ;)

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh sorry, wist ik niet :+, ja dan geloof ik het graag dat het verder gaat dan episode 80, want van die game heb ik gehoord dat die doorgaat tot het begin van shippuuden

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Over het vet gedrukte: I don't like where you going Ubisoft... .Ook al wordt die waarschijnlijk een weinig gespeelde map, de mensen die nooit GRAW2 (online) hebben gespeeld op hun eigen 360 kunnen dus niet van de volledige game genieten.

Ook het feit dat er nu al een gratis character beschikbaar is via DC is een domper voor de mensen die geen internet hebben voor hun 360.

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat een belachelijke gang van zaken is dat. Goed, content via DLC vind ik nog wel begrijpbaar. Maar dat je een compleet andere game moet bezitten voor extra content? Like.. 50 euro voor een extra map in principe.

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Belachelijke gang van zaken. Die Shikamura is toch allang klaar enzo? Stop hem dan gewoon standaard in die game. Is niet alsof onze 360's het eeuwig leven hebben, dus straks heb je een nieuwe 360 en dan is al je gedownloade spul weer onbruikbaar etc...

Ik begin dat hele DLC echt ontzettend klantonvriendelijk worden... :mad:

Jammer dat Ubisoft zie hiervoor leent :mad:

16. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    hey, heeft deze ook multiepleejer eigelijk?

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, online en offline multiplayer. Je kan tegen elkaar vechten met atm 12 characters (11 zijn al in de game, 1 kan je al downloaden van zodra je de game hebt).

Als de Japanse audio er niet in zit kunnen we het altijd nog op Frans zetten zodat we de Engelse audio niet hoeven te horen :lol:.

Rest van de Q&A.

18. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me ff niet voorstellen hoe dat zou klinken in het frans (gay ass shit :+ ) maar beter dan dat afschuwelijke amerikaans idd :x .

Blijf het wel vreemd vinden dat er niets officieels over de japanse audio bekend is, maar dat komt hopelijk ook goed

19. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Wel dom dat Shikamaru er niet standaard in zit, maar boeien voor mij maakt het niet. Heb GRAW2 ook, dus ik hoef niks te missen.

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    He, Ben nu sinds een tijdje fan geworden van Naruto (echt te geniaal de serie) en nu zie ik de game (en tot mijn ontzettende vreugde komt ie deze week uit) maar nu is mijn vraag wat kunnen we van het vechten verwachten en vooral hoe vaak zal je moeten vechten. Loop je echt rond tussen de dorpen (hoeveel dorpen zijn er) en daar vecht je met allerlei of gebeurt het weinig)

en hoe groot is de game precies?

Deel Deze Pagina