1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop op een vervolg. Alleen is episode 81-135 wat weinig (zit trouwens ook nog een filler arc van een handvol episodes tussen) voor een game dus ik hoop dat ze dan ook in eens (een stuk van) Shippuuden bij doen :).

Voor DLC is het echter weeral te groot tenzij ze het in stukken gaan doen en er dus nog meer cash mee kunnen verdienen :+.

Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  2. Joeses

Joeses Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze gewoon een paar exta speelbare characters als DLC maken zoals Itachi, Jiraiya en meer genins van episode 1 t/m 80 en misschien een klein stukje erbij voor de story mode bijvoorbeeld episode 81 t/m 96.

Ik weet het ook niet hoor ik denk het alleen maar :)

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hehe, dat zou wel mooi zijn natuurlijk ;) maar misschien is dat wel voor deeltje 2 who knows... (als het een succes is gaan ze er vast wel mee door)

Misschien zijn is dat stuk van 80 t/m 135 té klein voor een game maar als je na gaat dat er wel veel nieuwe chars dan inkomen etc. Zoals die orichimaru slaafje (w/e hun namen zijn) kabuto, jiraiya, itachi, naruto met nine-tails shit, tsunade. (en nog wel meer)

Ik haal deze game toch maar wel morghe haal ik hem op bij de lokale gamestore :D.

4. Joeses

Joeses Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft jouw lokale winkel morgen al Naruto dat is best wel snel. Ik dacht dat ie vrijdag uitkwam.
    Jullie hebben echt zo´n geluk met Naruto ik zit nu thuis zonder Xbox, want die is nu met UPS mee, voor de 3RLOD.

Dus voorlopig geen Naruto voor mij :'-(

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben het tegen me gezegt dat ze hem morgen binnen hadde dus'ja daar ga ik natuurlijk ook vanuit ;).

/doh, bel ff en nu krijg ik te horen dat ze morgen pas zeker weten of ze hem binnen krijgen of niet >_<. Nou'ja morgen vroeg dan maar ff bellen niet..

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Een 8,0 van Xbox magazine en een 8,4 van IGN. Indrukwekkend...

7. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    wat O_O zo hoog, ik dacht dat deze game alleen leuk zou zijn voor de fans maar waarschijnlijk bied het spel toch wat meer

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    De eerste twee delen kregen hoger hoor. Die kregen op bijna alle sites minimaal een 9. Marja, nog steeds nette punten. Benieuwd wat Rock Band gaat krijgen.

Edit: Woops...tabbladen zijn niet altijd handig. Dacht even dat ik in het GH3 topic zat. O-)

Naja, had eigenlijk wel verwacht dat deze game tussen de 8 en 9 zou gaan scoren over het algemeen. Het zag er te cool uit om een 7 te krijgen, maar het onderwerp iets te 'apart' om boven een 9 te scoren. Voor de fans denk ik een must have.

9. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    joh, nooit gespeeld die vorige delen, was zeker voor ps2? iig nooit geweten, ben benieuwd, ga het binnekort bij een vriend spelen die m zeker weten gaat halen

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    en dat is nog door iemand geschreven die geen fan van anime en naruto is...
    Dus voor de fans word het geweldig

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    En ik hoor van IGN dat het tot nu toe de beste naruto game is :).

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Joeses: anders een optie om via play-asia te bestellen? Je hebt nu toch de tijd ;)

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt m'n edit inmiddels gelezen hoop ik? :9

14. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    morgen maar ff snel naar de stad toe crossen na mijn werk en hopen dat ze hem al hebben _O_

15. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Zo heb Naruto vandaag opgehaald bij m'n gameboer, dus straks even relax spelen. Jammer dat de japanse stemmen niet meteen in de game zitten maar vrijdag/zaterdag krijgen we de japanse stemmen dus dat is even volhouden.

I'm off to play straks.

Bye.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Vrijdag/zaterdag dan al?! Nou'ja chill mij hoor je niet klagen.

Ik heb het idee dat de review so far erg goed zijn en nou'ja zeker voor een anime game.

17. Joeses

Joeses Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem later wel ik heb toch nou geen Xbox.

18. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zodra iemand de game heeft hier.. zou diegene dan even willen melden hoe het in z'n werking gaat met het downloaden van shikamaru? ;) want daar ben ik wel benieuwd naar aangezien je een paar pagina's terug leest dat je je hier helemaal voor moet registeren en gamertag voor moet koppelen enzo... alvast bedankt!

19. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat je moet doen is simpel:
    - Start de game
    - klick op Exclusive Content

Daarna komt de vraag of je al een Ubisoft forum account hebt

Zo ja:
    - koppel hem dan aan je gamertag (oftewel, log in via de Xbox en dan zal hij het wss wel doen)

zo niet:
    - click op create acount

20. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh, t moet via de game dus, dan is t wel beter! dacht dat je weer een heel gedoe moest doen via internet..

Deel Deze Pagina