Ik hoop op een vervolg. Alleen is episode 81-135 wat weinig (zit trouwens ook nog een filler arc van een handvol episodes tussen) voor een game dus ik hoop dat ze dan ook in eens (een stuk van) Shippuuden bij doen . Voor DLC is het echter weeral te groot tenzij ze het in stukken gaan doen en er dus nog meer cash mee kunnen verdienen .
Ik denk dat ze gewoon een paar exta speelbare characters als DLC maken zoals Itachi, Jiraiya en meer genins van episode 1 t/m 80 en misschien een klein stukje erbij voor de story mode bijvoorbeeld episode 81 t/m 96. Ik weet het ook niet hoor ik denk het alleen maar
Hehe, dat zou wel mooi zijn natuurlijk maar misschien is dat wel voor deeltje 2 who knows... (als het een succes is gaan ze er vast wel mee door) Misschien zijn is dat stuk van 80 t/m 135 té klein voor een game maar als je na gaat dat er wel veel nieuwe chars dan inkomen etc. Zoals die orichimaru slaafje (w/e hun namen zijn) kabuto, jiraiya, itachi, naruto met nine-tails shit, tsunade. (en nog wel meer) Ik haal deze game toch maar wel morghe haal ik hem op bij de lokale gamestore .
Heeft jouw lokale winkel morgen al Naruto dat is best wel snel. Ik dacht dat ie vrijdag uitkwam. Jullie hebben echt zo´n geluk met Naruto ik zit nu thuis zonder Xbox, want die is nu met UPS mee, voor de 3RLOD. Dus voorlopig geen Naruto voor mij
Ze hebben het tegen me gezegt dat ze hem morgen binnen hadde dus'ja daar ga ik natuurlijk ook vanuit . /doh, bel ff en nu krijg ik te horen dat ze morgen pas zeker weten of ze hem binnen krijgen of niet >_<. Nou'ja morgen vroeg dan maar ff bellen niet..
wat O_O zo hoog, ik dacht dat deze game alleen leuk zou zijn voor de fans maar waarschijnlijk bied het spel toch wat meer
De eerste twee delen kregen hoger hoor. Die kregen op bijna alle sites minimaal een 9. Marja, nog steeds nette punten. Benieuwd wat Rock Band gaat krijgen. Edit: Woops...tabbladen zijn niet altijd handig. Dacht even dat ik in het GH3 topic zat. Naja, had eigenlijk wel verwacht dat deze game tussen de 8 en 9 zou gaan scoren over het algemeen. Het zag er te cool uit om een 7 te krijgen, maar het onderwerp iets te 'apart' om boven een 9 te scoren. Voor de fans denk ik een must have.
joh, nooit gespeeld die vorige delen, was zeker voor ps2? iig nooit geweten, ben benieuwd, ga het binnekort bij een vriend spelen die m zeker weten gaat halen
en dat is nog door iemand geschreven die geen fan van anime en naruto is... Dus voor de fans word het geweldig
Zo heb Naruto vandaag opgehaald bij m'n gameboer, dus straks even relax spelen. Jammer dat de japanse stemmen niet meteen in de game zitten maar vrijdag/zaterdag krijgen we de japanse stemmen dus dat is even volhouden. I'm off to play straks. Bye.
Vrijdag/zaterdag dan al?! Nou'ja chill mij hoor je niet klagen. Ik heb het idee dat de review so far erg goed zijn en nou'ja zeker voor een anime game.
zodra iemand de game heeft hier.. zou diegene dan even willen melden hoe het in z'n werking gaat met het downloaden van shikamaru? want daar ben ik wel benieuwd naar aangezien je een paar pagina's terug leest dat je je hier helemaal voor moet registeren en gamertag voor moet koppelen enzo... alvast bedankt!
wat je moet doen is simpel: - Start de game - klick op Exclusive Content Daarna komt de vraag of je al een Ubisoft forum account hebt Zo ja: - koppel hem dan aan je gamertag (oftewel, log in via de Xbox en dan zal hij het wss wel doen) zo niet: - click op create acount
oh, t moet via de game dus, dan is t wel beter! dacht dat je weer een heel gedoe moest doen via internet..