1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Als ze maar niet die achterlijke engelse stemmetjes gebruiken, maar gewoon de japanse taal, dan vind ik het best.
    Zou ook een adventure/action/rpg kunnen worden, zoals Jade Empire...
    Maar misschien dat Ubisoft wel gewoon de japanse ebat-m-ups van de Cube omzetten naar de 360?

    Anyway, als ze maar de japanse taal hebben, met engelse subs, anders koop ik hem toch niet...
     
  2. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Japanse taal ook veel beter passen bij zoon game, dat ziet er gewoon veel beter uit en cooler:cool: .
     
  3. Kami

    Kami JSRF addict

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    fighting game zou erg vet zijn, is de enige reden waarom ik mn cube nog gebruik, Naruto: Gekitou Ninja Taisen 3 :D
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kickje:

    De eerste screens (/scans van het officïeel Xbox Magazine) van Naruto zijn er samen met de eerste info over de gameplay.

    Voor de scans, waar de info leesbaar instaat verwijs ik je door naar Insidegamer. Er wordt ook gezegd dat game verwacht wordt in 2008.



    Na dat stukje info te gelezen hebben ben ik wel zeer benieuwd naar deze game :eek:.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  5. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:POILERS VOOR MENSEN DIE DE ANIME OF MANGA NIE KENNEN:

    Wejow, i luv naruto
    maar als je die screen ziet dat hij tege die boom oploopt dat is tijdens de zabuza en haku arc....dus dat betekend dat je vanaf het bgin zou moete beginnen dat je die scroll moet stelen enzo...beter gaat die door tot sasuke word gekidnapt..gewoon de hele serie...en daarna verse naruto shippuuden game :9
    ziet er wel erg gelikt uit moet ik zegge :D
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Naruto heb ik nog nooit gezien, maar het spel ziet er veelbelovend uit
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hier nog wat artwork ook; kan niet anders zeggen, maar het ziet er freaking cool uit. Kan echt niet wachten tot we wat gameplay beelden te zien krijgen. :cool: En ik ben er vrij zeker van dat het engelse dubs zal hebben, ze brengen de game niet eens in Japan uit, althans staat nog niet op de planning. Ook houdt een andere developer daar de licentie in handen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben alergisch voor dubs
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel erg klote dat ze het niet eens in het japans laten inspreken :mad:.
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn ook in-game beelden van (scans)
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Je bedoelt de scans uit OXM?

    Anyway; met een beetje mazzel (lees: als ze bij Ubisoft enigzins zicht hebben op wat de fans zouden willen) spreken ze het gewoon in het Japans in. Zou leuk zijn als ze hier nou is daadwerkelijk de community voor hadden gepeilt voordat ze er aan zouden beginnen.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Of ze steken er zowel de Engels als de Japannse stemmen in :).
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nah, mensen die de engelse dubs over de japanse prefereren zijn stom en moeten niet eens de kans krijgen. :+
    Maar inderdaad; dat zou het beste zijn. Achja, eerst maar is hopen dat de gameplay in orde zit, is dat het geval dan haal ik hem sowieso wel.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dus Ubisoft moet heel jong-(en waarschijnlijk wat oud(er))Amerika negeren? Gaat niet gebeuren denk ik =(.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Idd, geen kans geven xD fuck die lame engelse stemmen die zoals altijd zwaar kut zijn op DBZ na dan...

    Gewoon japans gesproken engels ondertiteld :cool:. Maar het ligt ook aan the kiddy factor is het nu een volwassen game of toch meer op de kids gericht... Waarschijnlijk voor de oudere hebben we toch liever japans. En engels is toch meer voor de jongere engelse gamers.

    Trouwens bij N3 was er ook geen sprake van japans gesproken alleen maar slechte voice-over in het engels /kots.
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarom, ik denk dat het zo'n 99% zeker is dat het in het Engels is. Maja het concept ziet er zo gaaf uit dat ik me daar maar over heen moet zetten.

    Trouwens; speculatie dat de game misschien al dit jaar uitkomt:
    Gepost 3 dagen terug op siliconera.com. Wishfull thinking. :+
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan al........?

    Wordt vast wel wat alleen dat het alleen engels zou zijn zou best wel nou'ja kut zijn niet?
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    2007 zal inderdaad wishfull thinking zijn. Anders hadden we er al meer van gezien. Ook staan er op de scans van OXM dat de game geplant staat voor 2008... .
     
  19. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow...Beetje hypocriet ben je wel....
    Engelse stemmen zijn lame behalve bij DBZ? Ik denk dat je bedoelt dat je DBZ voor het eerst in het engels gezien hebt... dan vallen de engelse stemmen best mee, omdat je er heel snel aan went.
    En het feit dat engelse stemmen meer voor de jongere engelse gamers zijn is natuurlijk ook onzin.
    De ene prefereert engelse stemmen de ander japanse stemmen. Het beste zou gewoon een keuze voor of engelse of japanse stemmen zijn.

    P.s. De stemmen bij N3 waren idd brak in het engels, maar wie zegt dat de japanse voice actors beter waren? Denk niet dat je snel hoort wanneer een japanner goed kan acteren, tenzij je zelf vloeiend japans spreekt natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, ik zou een release in 2007 ook niet serieus nemen, helaas. :+

    En ja, vroeger toen ik DBZ keek vond ik engelse stemmen totaal geen probleem. Echter toen ik eenmaal anime in het japans begon te kijken was ik al gauw verkocht en kan me nu echt helemaal dood ergeren aan engelse voice-overs. Sowieso kijk ik Naruto ook in het Japans, en om het dan in het Engels te horen is even irritant als 300 in het Nederlands nagesynchroniseert te horen (om maar even een voorbeeld te geven ;)).
     

Deel Deze Pagina