1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je shikamaru nu al meteen downloaden als je de game hebt? of moet je wachten tot na de release, net als de japanse stemmen... ik wacht nog ff voordat ik m koop, wil vollop van de game kunnen genieten met de japanse stemmen, kan die amerikaanse niet aanhoren :9

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het duurt even voordat ze beschikbaar komen op de marketplace. Dat wordt dus wachten, ben dat dus ook van plan :)

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Bij Shippuuden irriteer ik me ook mateloos aan het tempo, maar ik had er in de eerste serie veel minder moeite mee. Toen viel het erg mee vond ik, en zat er een aardig tempo in. Ik zou dus zeker de eerste serie een eerlijke kans geven als ik jou was, totdat de fillers beginnen natuurlijk, want die kun je rustig overslaan (want die zijn ongelooflijk matig...)

4. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    kneem aan dat wanneer je die japanse voice acting heb gedownload, dat je wel kan verwachten dat het overal japans is? dus de stemmen in singleplayer, de cutscenes in singleplayer, stemmen in multiplayer etc etc? en dat de ondertiteling dan gwn amerikaans is..

5. Tsdb

Tsdb .\\//

Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag game gehaald. tussen het leren wat door gespeeld, een zeer goede game! maar ik denk wel dat je het aardig snel uit hebt gespeeld.. zat al aardig snel bij de chuunin exam. ben toen maar al die sidequests die ik nog niet afhad gedaan en bewaar ik chuunin exam voor morgen :) wil het spel niet morgenavond al helemaal hebben uigespeeld ofzo :p

maar verder beetje aan makkelijke kant denk ik voor de gevorderde gamer maar wel echt een mooie goede game, zeker voor de naruto-fan!

ook vet dat ze tussen de game stukjes van de orginele anime laten zien. verloopt verhaal goed in.

maar die japanse stemmen kun je zaterdag pas downloaden? want ik wordt beetje gek van dat engelse geschreeuw

Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  6. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wist Niet eens dat de game al in de winkel lag hehe !

7. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag echt gezocht bij mij in de buurt maar geen gevonden...morgen ga ik naar Mediamarkt

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag is de release :D dus ik verwacht dat ik hem vandaag wel heb :).

9. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag dat ik de game misschien ook heb, hij lijkt me best gaaf

10. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    wejow...ga over 10 minute ff naar FutureZone :p opckers dat ik me werk bel en zeg dat ze de ***** kunnen krijge :p
    im off to play :p

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb de game nog niet (kut postbedrijf) en vandaag is het een feestdag in België... dus het zal morgen worden :'-(.

Japanse stemmen zijn officiëel:
    Bron: Naruto:RoaN forum

Hopelijk staan die morgen al online :D

Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 2 uur voor moeten fietsen, maar ik heb 'em hoor. Voor de mensen die in Nijmegen en omstreken wonen; ga niet naar Dukenburg, daar hebben ze Rise of a Ninja namelijk in geen van de 4 gameshops. In de stad wel tho...

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Voor 50 euro bij de Mediamarkt in Eindhoven kon ik hem niet laten liggen. Straks maar eens gaan spelen, maar wel klote dat ik eerst nog aan de gang moet voor een groepsproject voor school. :'-(

14. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    pff, hier in gameshop in den haag ligt die nog niet* :mad:, ach ja, dan maar ff wachten..

15. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al een week ofzo maar heb nog geen harde schijf :p

16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    heel amsterdam afgegaan.. geen enkele gameshop multimediashop of speelgoed winkel had hem nog.. "geld ook voor zaandam"

shit shit shit

17. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook..hoe komt t dat Amsterdam m nog niet heeft...iedereen zegt morgen misshien..erg jammer ,vandaag is koopavond...als t nog ergens in de buurt was had ik m nog kunnen halen..:'-(

18. Tsdb

Tsdb .\\//

Leuk Bevonden:
    0
    njah vandaag begonnen met chuunin exam.. maar heb je die gehaald heb je hem al zo goed al uitgespeeld. ben nu 6/7 uur bezig hebbe hem uitgespeeld incl bijna alle sidequests.. mjah dan nog maar een keer in t japans uitspelen :) wel vet einde mooi gedaan!

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Voeg me maar toe voor een VS match ^^ :D

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hahaha kreeg heir bij de winkel een reactie dat hij waarschijnlijk een maand was uitgesteld enz. en de verkoper wist het zeker.... ach dan morgenochtend maar in Den Haag eve halen

Voor de mensen die al ver zijn. hoeveel Schadow replications kan je maken met naruto? en kan dat op elk moment (dus ook als je niet in de stad loopt) en kan je ook Gamabunta oproepen?

Deel Deze Pagina