je hebt er drie incl. sexy no jutsu en je kan gamabunta niet zo even oproepen, gebeurd in het spel zeg maar zelf
vraagje voor mensen die m hebben, kan je trouwens overal met chakra concetration de muur op rennen? of kan dit alleen op de specifieke plaatsen waar de voetstapjes op de muur te zien zijn?
opzich wel jammer, mr ja, van t weekend ff zoeken naar de game, kw8 sowieso nog op de japanse stemmen eerst
Rise of a Ninja is echt geweldig. Ik haat de Naruto Manga en Anime, maar dit spel is echt de aanschaf waard... Anyway, ik heb toen straks zo'n Tree Action sequence gehaald, zonder op de grond te vallen. Maar ik kreeg de achievement niet? "A Ninja in the Leaves Complete one tree action sequence without falling on the ground." Ik ben niet door al die gele dingen heen gesprongen; soms op gewoon op normale takken, maar; ik ben niet op de grond gevallen. Dus...wut de fuk?
Ik heb hem al een tijdje maar wanneer komen die japanse stemmen beschikbaar? Ik wil hem namelijk heel graag spelen maar eigenlijk alleen met japanse stemmen
van gamespot krijgt die een 7.5! en is beoordeeld door die dikke gast, en hijs best wel streng in beoordelen http://www.gamespot.com/xbox360/action/naruto/index.html gamespy geeft m 4.5/5 sterren, is ongeveer een 9 http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/naruto/831814p1.html toch wel aardige cijfers @ wooldoor - voor zover ik heb gehoord komen die zaterdag online als DLC
Heb em van de Media Markt Centrum in Rdam voor diegene die geïnteresseerd zijn. Kut dat er nog geen japanse stemmen zijn. De amerikaanse zijn extreem gay -_-' Ziet er wel ontzettend goed uit, ook leuk dat er scenes van de anime zelf vertoont worden. Het enige waar ik bang voor ben is dat hij ontzettend kort is
Heb van Gamersyde die eerste 10 minuten filmpjes gezien (al was het wel het eerste uur ongeveer maar goed), en ik vind het echt cool. Ga hem denk ik binnenkort zeker halen . Wat ik alleen wel jammer vond wat je zag in die filmpjes was dat de gezichten echt gewoon statisch waren, geen lipsync of iets. Dat ziet er wel raar uit.
E54,99. Redelijke prijs. MM is altijd redelijk voordelig met games. Bioshock was E49,- bij de release in Rdam Centrum
Wel jammer dat je heel veel jutsus niet kan doen en dat veel chars hetzelfde spelen Je kan geen eens lotus doen :/
Mja, Lee heeft maar 1 jutsu terwijl bijvoorbeeld Sasuke er 3 heeft . De graphics zijn er, de gameplay is er, het is authentiek maar nu nog de inhoud. Er zit zo ontzettend veel potentie in de game, het lijkt erop dat ze er geen zin meer in hadden ofzo. En ik wil geen excuus dat er altijd nog DLC is...
ik denk wel dat ze het slim aanpakken met eventuele dlc's... zo blijft er altijd vernieuwing in de game komen... bijv, nieuwe characters, jutsu's, missies, zo hoeven ze niet een 2de game maken maar kunnen ze gewoon deze blijven update als het waren... kost minder geld en minder productie tijd (zo zie ik het dan)
Op zich waar, maar game dev's worden steeds luier in het "afmaken" van hun game. Doordat DLC zo makkelijk is gemaakt worden er steeds meer halve games uitgebracht. Ik begrijp dat het scheelt in de kosten maar als ze de game uitbrengen met veel content zijn de fans blij en wordt de game ook door de critici positiever ontvangen.