1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. Tsdb

Tsdb .\\//

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben juist bang dat de dlc´s vies gaan tegenvallen en we gewoon moeten wachten tot rise of a ninja 2.. dat ze nu gewoon kijken of het aanslaat en zo het budget en de tijd gaan vaststellen voor het 2e deel. mjah dat is dan mijn theorie

2. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, het heeft ze denk ik veel geld gekost om de Naruto franchise te mogen gebruiken, waarom dan meteen het budget (teveel) beperken om het te "testen"?

3. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij word er al gehint op het einde met Uchiha Itachi en zijn buddy die bij een verwoest Konoha staan

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is dan ook omdat Lee geen jutsu's kan gebruiken (Sakura eigenlijk ook niet op dit punt van de serie :+) ;).

5. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Sakura zou eigenlijk Bunshin no Jutsu moeten kunnen gebruiken..deed ze ook bij de Chuunin Exams vs Ino..

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er ook een soort van trainings mode in of een mode dat je gwn VS kan spelen tegen de computer naast de story mode?

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, maar dat is dan ook het enigste dat ze kan :+.

Heb de game zelf nog niet (binnen een uurtje wel :p), maar ik kan je al zeggen dat er een VS mode in zit waarmee je ook tegen de CPU kan. Naar het schijnt is deze echter wel vrij pittig... .

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi, dat is beter dan te makkelijk ;) misschien ook maar ff opzoek gaan naar deze game vanmiddag // zodra iemand kan zien of de japanse DLC erop staat, wil diegene het even melden dan :D? thnx alvast!

9. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister nog gekeken op Live maar er stonden alleen nog maar 2 theme packs op van naruto dus niets van rise of a ninja.

Maar dat ze niet alles erin doen is logisch, deze game vraagt gewoon om een vervolg en daar kunnen ze prima dezelfde engine en alles voor gebruiken en dan gaan van 80 tot aan 130 ofzo waar de fillers beginnen.

Deel 3 dan Shippuudden ? :D

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    80-135 is gewoon te weinig content voor een full game. Oftwel bieden ze dat aan als DLC of leggen ze dat gewoon als add-on in de winkel of nemen ze er een deel van Shippuuden bij om zo genoeg te hebben voor een full game.

11. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa van 80 - 130 kan je volgens mij een prima opvolger maken. Akatsuki die er ineens inkomt, leren van Jirayia, Tsunade zoeken, het gevecht tegen Orochimaru, het eerste gevecht tegen itachi en Kisame. En nog een shitload aan missions die er uitgevoerd moesten worden.

12. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik was gisteren naar de FRS gegaan om de game te kopen maar ze hadden hem nog niet. Ze zeiden dat hij vandaag wel te koop zou zijn. Ik ben dus net weer geweest en ze hadden hem nog steeds niet. Nu zeiden ze dat ze hem misschien maandag binnen zouden krijgen. Toen ben ik alle andere winkels afgegaan maar ik heb hem nergens kunnen vinden. Ik kreeg zelfs bij de dixons en de bart smit te horen dat de game een week was uitgesteld. Ik ga hem nu maar via internet kopen. Dan heb ik hem morgen toch nog in huis

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vreemd :eek:
    Ik heb em gisteren gewoon bij de MM @ Maastricht zien liggen. €54.99

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heb de game ondertussen al ff gespeeld en is al 1 ding wat ik wel spijtig vind. Je kan namelijk geen jutsu's activeren wanneer je in de lucht ben :mad:. Dat had het vechten net iets uitdagender gemaakt.

15. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    omg de Flying Lotus :eek: En Sakura... tja daar valt niets tegen te doen ;)

De game heeft zelf een DLC channel van Ubisoft. Gaat niet via de marketplace. Ik neem aan dat daar ook de japanse stemmen terecht komen.

Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  16. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Naruto : Rise of a ninja is 42 euro bij play-asia

17. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    En bij gamehubs.com maar 36.09:)

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel sinds vandaag, maar ik heb nu al een paar vragen. Ik heb net de Bandit leider verslagen die een scroll had gestolen van de Scroll Shop. Daarna kreeg ik van een oude man de opdracht om de plek te onderzoeken waar ik de scroll heb gevonden. Die plek staat aangegeven met een groot blauw kruis. Maar eenmaal eengekomen is daar niets en het blauwe kruis verdwijnt. Ik denk dat ik die poort moet stuk maken met Jutsu, maar het lukt niet. Mijn jutsu is nog maar niveau 1 van de 3. Moet mijn Jutsu dus sterker zijn dan niveau 1 om die poort stuk te maken? Want er wordt voor de rest niets over gezegd. En hoe kan je je jutsu sterker laten worden?

Ook vond ik het raar dat de dochter van de Scroll Shop nog steeds een boos embleem boven haar hoofd had nadat ik haar de scroll had terug gegeven die de bandiet had gestolen. Op het moment van geven was ze erg blij, maar het embleem boven haar hoofd werd niet vrolijk (wat volgens mij wel hoort als je iemand geholpen hebt).

En als laatste, bij het kennismaken met Sasuke en Sakura moesten we ons verzamelen bij Kakashi. Ik moest eerst vechten tegen Sakura, daarna tegen Sasuke. Nadat ik ze allebei verslagen had, moest ik tegen Kakashi. Ook verslagen, want zo moeilijk was het niet. Maar bij de achievements heb ik de achievement gelezen van "Defeat Kakashi". Ik heb hem dus verslagen, maar ik kreeg geen achievement. Moet je later nog een keer tegen Kakashi vechten of klopt dit gewoon niet?

Ik wil dus graag weten of jullie dezelfde "problemen" hebben als ik. Alvast bedankt voor het antwoord

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Die poort moet je stuk krijgen met de lvl 1 Kage bunshin no jutsu. Je jutsu kan je upgraden door de upgrade te kopen bij een sensei (de upgrades komen pas als je verder bent in het spel).

De "Defeated Kakashi" achievement krijg je als je Kakashi verslaagt in een practice match in de story mode. Hier is het echt veel moeilijker dan wanneer je tegen hem vocht op de training grounds.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Moet je die Kage bunshin no jutsu jutsu ook bij een sensei kopen? Of moet je die unlocken door iets te doen? Want nu kan ik niet zo gek veel doen in de stad. Alleen wat side quests zoals Ramen bezorgen en Hide and Seek.

Deel Deze Pagina