1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nadat je Mitsumi hebt verslagen moet je naar Iruka sensei gaan en daar review je de kage bushin (shadow clone btw) nog is en dan kan je hem altijd gebruiken. De upgrades ervan moet je bij een sensei kopen en zal je ook tussen de skills zien staat van zodra je ver genoeg bent.

2. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de game nu een 5 tal uur gespeeld en moet zeggen dat ik de game gewoon geel flikker aan vind. Het heeft geen jappanse stemmen, is veelste kort en ook speelt het een veel te lange tijd te sloom

3. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gehaald, ga er zo maar is aan beginnen :)

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Als je er vanaf wilt laat maar weten :thumbs:

5. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    japanse stemmen komen er aan :). veelste kort? welke game tegenwoordig niet... moet je side quests dan ben je tog wel wat langer bezig :p
    en een lange tijd te sloom? wat bedoel je daarmee?

6. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan, no offence maar leer eens een goed argument te geven. Uiteraard is dit je eigen mening maar geef wat voer voor discussie. En OMG spelling...

Maar ik begrijp wel dat Naruto niet voor iedereen weg gelegd is. Japanse stemmen komen idd nog. Al met al lijkt het een halfbakken game.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ben best wel ver met naruto en tot nu toe vind ik het een zeer vette game zonde dat je nog geen japanse stemmen hebt. Maar die komen toch nog wel. zeker een aanrader voor de naruto fans :D.

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag dat je me toegevoegd had op xbox live :)!, zodra ik naruto heb zal ik het ff melden en kunnen we wel wat potjes online doen, kwacht namelijk tot ik hoor of lees dat de japanse stemmen te downloaden zijn

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat de niet-naruto fans niet veel van het verhaal zullen snappen. Vind het eigenlijk niet zo goed verwerkt in de game, maar buiten dat is de game wel fun :).

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik las nog ergens iets over dit weekend al de stemmen let's hope so :D. Maar ik ben het wel met pegas overeens over het verhaal het zit er wel in het is wel goed alleen is het lang niet zo diep als het zo moeten. Je miest best wel wat belangrijke details.

11. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me trouwens in het algemeen ff afvraag; Naruto is een beginnende ninja, en hij kan dingen als zichzelf "klonen", super hard rennen en een dubbele sprong maken, maar als hij in het water valt kan hij niet zwemmen (tenminste niet in de filmpjes van Gamersyde) :9??

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, inderdaad vrij dom. Maar je kan niet zwemmen om dat je later (eventjes) over het water kan lopen.

13. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    sommige stukken worden niet uitgelegt voor de mensen die nieuw zijn met naruto bijv: bij Zabuza heeft Kakashi INEENS zn sharingan aan en word niet uitgelegt dat Kakashi de copy ninja is.
    en sommige andere belangrijke stukken uit de anime zitten niet in de tussenfilmpjes

sjah verder vind ik m onwijs dope :D
    alleen de side quests vind ik wel te makkelijk en het is jammer dat er steeds dezelfde bandits opduiken op de zelfde stukken

maar ik vermaak me voor de rest best :D

14. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    xbox naar de klote :mad:
    enigste wat ik nog moes doen was een stuk of 200 muntjes vinden 1 race en 1 ramen delivery en dan had ik alles.
    maarja miss als ik mun xbox terug heb dat er dan al meer characters te downen zijn (zal wel niet maartog)

15. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister is mijn xbox die gerepareerd teruggekregen en vandaag lag de game Naruto rise of a ninja op mijn deurmatje \o/ . En het is echt een vette game, alleen jammer van de stemmen, maar die komen nog in het japans gelukkig:D Weet iemand eigenlijk al vanaf wanneer de downloadable contents beschikbaar zijn?

16. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel weer merken dat ik in een uithoek woon!!!!Nog steeds geen naruto bij de bart smit.Maarja nu toch die japanse stemmen er niet zijn verzacht dat weer de omstandigheden.Maar wanneer komt die DLC???Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het vandaag zou gebeuren!!grtz

Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hier in Bergen op Zoom nog geen spoor te vinden van Naruto...

18. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik had begrepen zouden ze rond de release komen, khad gehoord vandaag, mr ik zou t niet weten! ze komen vast wel... ik hoop binnekort, want ik wil volledig in het japans van de game kunnen genieten

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    /doh de game nu alweer uitgespeeld 8), ff kleine spoiler, (met betrekking tot deel 2)

Aan het einde krijg je nog een filmpje van itachi en die andere dude te zien kortom :D komt een deeltje 2 ;)

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ze houden het gewoon als opties voor moest de game goed verkopen (of ze waren te lui om het einde van episode 80 er af te knippen :+).

Deel Deze Pagina