Ik heb vanmorgen de game uitgespeeld met een totale speeltijd van 7 uur en 21 minuten. Ik had echter nog maar 18 van de 24 Social Quests gedaan. Jammerlijk heeft 1 controller er aan moeten geloven nadat ik online 4 x totaal geowned werd door sukkeltjes die continu dezelfde kut moves spamde, die ik gek genoeg niet kon ontwijken of blokken. Toch raar, die controllers. Ik gooide niet eens, ik liet em gewoon wat geforceerd uit m'n handen op een zacht tapijt vallen; huppa, linker pookje ligt er voor de helft uit, en rechter schouderknop zit vast. Mja, single player vind ik echt verslavend en leuk. Forest of Death exam kan echter m'n ballen zuigen.
Ik word hier wel een beetje moe van dat gezeur over die Japanse stemmen. Het gaat hier amper over de gameplay, enkel of de Japanse stemmen erin zitten. Misschien dat de Engelse stemmen een beetje raar klinken als je de Japanse gewend bent, maar ik vind die Engelse prima hoor. Ze passen goed bij de personages. Nu weer even over het spel zelf, ik vind het erg leuk. Ik vind het heerlijk om lekker door die stad te rennen en wat opdrachten te doen. Het spel heeft een perfecte sfeer, mede door de graphics. Het vechten is wel een beetje wennen, maar dat zit best aardig in elkaar. Ook al denk ik niet dat ik dit vaak online zal spelen. Dan schuif ik liever Virtua Fighter 5 erin. Maar ik moet zeggen dat ik best van het spel geniet. Normaal boeit de singleplayer van een spel me niet, maar dit zie ik me wel vaker spelen. Ik ben al dik 7 uur bezig en ik heb pas 52 procent van de mensen "happy". Ik heb nog niet zo lang geleden Haku verslagen en ben nu bij de Chunin Exams, dus volgens mij heb ik nog wel even te gaan. Ik las dat je het spel in 8 uur uit kan spelen, maar dat is maar net hoe snel je door het spel raced. Als je gewoon rustig aan doet zoals ik, ben je wel langer bezig
Als je hem koopt, doe het voor de singleplayer. Ik heb pas een paar potjes online gedaan, maar daar zit de kracht niet van het spel. Er zijn gewoon te weinig moves om dat leuk te houden
Vind de Engelse stemmen ook niet zo slecht, maar ik erger me gewoon dood aan de uitspraak van de namen. Voor de rest ben ik al 5 uur bezig, nog niet begonnen aan het chuunin examen en nog niets niet eens de helf van de mensen blij. Dus ik heb nog wel een paar uurtjes te gaan .
Edit; Ik heb een probleempje. Het betreft de social quest waar je een notebook moet vinden. Ik kreeg deze missie maar ging daarna een ramen delivery missie doen. Dus de marker op de map voor de notebook verdween, en kwam vervolgens ook niet meer terug. En geen enkele villager geeft me een aanwijzing. Ook ben ik al in de Forest of Death geweest en die andere...Zie 'm nergens liggen. Weet iemand misschien de locatie van de notebook?
Nou ik hoop wel dat die japanse stemmen snel kome :c maar'ja de gameplay is wel zeker goed. (ik vind bv, orchimaru veel stoerder in het japans )
als je X ingedrukt houd, dan krijg je alle missies te zien. daar kun je de missie selecteren en dan staat de marker er weer
Aha, bedankt. Het is me inmiddels gelukt. Echter, nu zit ik weer met een ander probleem. Bij de laatste ramen delivery missie...Ik zou niet weten hoe ik bij die eerste gast kan komen. Hij zit op een van de hoogste gebouwen waar je via zo'n slide draad moet zien te komen. Word er gek van.
Heel erg leuke game, een goede combinatie van free roaming, platform en fight game Vermaak me echt heel goed met deze game, ik doe het rustig aan en ben nu bij de chunin examens.
Kan je eigelijk sharingan/byakugan/kyuubi/cursed seal/gates activeren in deze game? zoja welke effecten hebben ze?
Sharigan is een jutsu in de game, maar geen flauw idee wat het effect daar van is en de rest activeer je door de rage mode met het effect dat je sterker en sneller bent en je kan geen damage ontvangen.
Sharingan is idd een jutsu die hoe hoger het lvl ervan hoe beter. Hij absorbeert namelijk de damage van een x aantal attacks. zoals bij Sharingan lvl 3 krijg je bij de eerste 15 attacks geen schade. Rage mode activeer je als je bijna dood bent, of waarneer je picture is gaan knipperen
weet iemand wat de secret achievements allemaal zijn ik heb er al een stuk of 2 maar er is nog eentje die je 10 punten geeft weet alleen niet voor wat het is waarschijnlijk alle social quests maar moet het ff zeker weten
Spoiler Secret Achievements * The Untouchable Ninja (20 points) - Win a fight without losing any health. * The Acrobat (10 points) - Reach the Hokage building's. * Way of the Branch(20 points) - Complete 5 tree action sequences. Als ik het boekje zo lees wel.
Spoiler Mja, had even snel copy-paste gedaan. Maar het woord 'acrobat' en de apostrof tussen building en de s tonen wel aan dat het zoiets zou zijn.