1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook zo. Maar ik zie gewoon echt niet waar ik heen zou moeten, dus tja...

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Om bij die hoogste kabels te komen heb je sowieso al chakra concentration level 3 nodig.

Verder kan ik je niet helpen, want ben nog niet aan de laatste level van de ramen delivery ;).

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel uitgespeeld in een kleine 10 uur. Qua verhaal is het wel een beetje weinig. Ik heb het gevoel dat er maar weinig info zit in die 80 afleveringen. Je doet wat opdrachten, daarna de Chunin Exam en het is alweer klaar. De meeste tijd steek je toch in al die minigames. Ik heb ook de achievement van 75 procent van de mensen is happy. De echte uitdaging zit dan in de achievement van 100 procent happy, maar daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in. Het is veel trial and error met die opdrachten, daar heb ik niet zo'n trek in.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Teveel races en hide and seek xD.

Trouwens ik heb ut idee dat sharing je sneller maakt maar ook laat ie je de moves van je tegenstander sneller dodge en soms gaat dat vanzelf.

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  5. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb dit spel nog nergens zien liggen en op sites van free recordshop, dixons staat die ook n iet en op die van bart smit staat dat die nog niet uit is waar hebben jullie m vandaan?

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ehm de ''lokale'' gameshop genaamd gamemania in leeuwarden. Daar hadden zo ook nog wel meer. Alleen weet ik niet of dat in de buurt voor je is. (er zijn trouwens meerdere gamemania's in nederland)

7. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nu nog niet bekend wanneer die DLC er is??Duurd wel lang vind ik strax heb ik het spel al uit gespeeld.Ik speel het liever dan nog met japanse stemmen.grtz

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij nog niks bekend over wanneer ie komt wel zo snel mogelijk... (wanneer komt shikamru nu eigenlijk? :confused:)

Op de officele forum staat ook een topic voor DLC: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/6471063855/m/9331049306/p/1

Vote voor je fav en ik denk dat ze er wel wat zullen aabieden, hier is de vote list:

Persoonlijk hoop ik dat ze er nog wat meer jutsu's voor alle chars ingooie sommige zijn erg beperkt orchimaru kan veel meer dan slangen tevoorschijnt toveren... Zelfde geld voor kakashi eigenlijk, copy ninja?? (dus misschien bepaalde jutu's jate?) Zelf hoop ik dat ze bv, kabuto of Kankuro er indumpe :D.

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  9. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Shino lijkt me leuk }:].

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs met Chakra Concentration level 3 red je het niet tot de top van de hoogste gebouwen.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kwestie van goed rammen op de knoppen ;).

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet to de top komen zonder die slide ropes te gebruiken. Vlak voor de top van de hoogste gebouwen is je chakra op, en val je naar beneden. Tenminste, dat gebeurd mij keer op keer...?

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou bij mij ram ik snel nog heel hard door en kom ik er toch nog.

14. Pulkovíc

Pulkovíc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is deze game ook een aanrader voor niet-kenners van de serie????

ik heb al vaak van de serie gehoord maar nog nooit gezien 8), toch lijkt me dit een tof spel.......

aanrader of niet? :b:

15. Dayuum

Dayuum Guest

Niet echt een aanrader voor een niet kenner want het leukste van het spel is dat je online kan vechten met je favoriete personage van de serie

Als het spel niet over naruto ging en het Cashew:Rise of a clown zou heten dan zou het spel niet zo populair zijn

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Dayuum: Ik ben net begonnen met het kijken van Naruto (drie weekjes geleden) en de serie is echt goed. Spel missen een aantal dingen en is niet zo goed uitgewerkt als ik hoopte (sorry maar de jitsu buiten de gevechten zijn suf en te makkelijk) Had meer gehoopt dat je met Kage Bunshin no Jutsu lekker met honderd naruto's of ieder geval 5 een beetje kon rond rennen enz. Maar zou eerst de serie kijken voor dat je gaat spelen Dayuum. De serie is namelijk echt goed en het spel spelen verpest dan een beetje de plottwisten terwijl ze er minder goed zijn uitgewerkt.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij maakt het helemaal niks uit of je een fan bent van naruto of niet. Ik ken die hele serie niet, maar ik heb toch een leuke tijd gehad met de singleplayer. In de singleplayer leer je de personages ook een beetje kennen. De stukjes tekenfilm tussendoor zorgen daar ook voor. Afgezien van Rock Lee spreken al die personages me wel aan. Online heb ik zitten spelen met Sakura, Haku en Gaara. Dat zijn personages die ik tof vind uit de singleplayer. Het spel is nog leuker als je de serie volgt, maar het is zeker geen must. Overigens is Gaara echt sterk online met zijn zandaanvallen.

18. Dayuum

Dayuum Guest

Ik denk dat je pulkovic bedoelt ;)

Ik kijk naruto al sinds de haku arc in Japan begon

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Jup inderdaad sorry.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden: