1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Geloof mij maar, het gaat vaker gebeuren:mad: zelf ben ik meer dan 10 keer geraakt en maar 1 keer hing me 360 niet vast

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    GVD zeg, inderdaad. Nu al de tweede keer. In het bos weer, ik ging door een soort 'waslijntje' heen met allemaal japanse tekens erop....BOEM vast.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  4. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Ik wil het graag proberen , zal het ook wel doen als ik me xbox terug eb, klote RROD

5. SLA Shooter

SLA Shooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij verliep de single player vlekkeloos, alleen shit online valt niet mee zijn blijkbaar nog een hoop mensen die beter zijn als ik, en ik vind het ook slecht dat je allemaal achievements heb voor de forest death exam online, voor elk poppetje! dan moet je gewoon 5 players achter elkaar verslaan.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Godskolere ik kom hier nog niet voorbij zeg. Zabusa gevecht in de storymode. Enig advies?(dit is niet echt een spoiler te noemen).

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben weer helemaal overnieuw begonnen met Naruto kijken. Een hele tijd geleden gestopt omdat ik niet zo veel zin meer had om telkens weer te moeten wachten op de nieuwe episodes :9

Ik heb de review van Gametrailers en gamespot gezien. Ik vond gamespot erg depresief over de game. Gametrailers daarin tegen zijn laaiend :9. Maar hoelang ben je ongeveer over de game bezig? En wordt het vechten echt snel saai zoals ze zeggen bij Gamespot? Of valt dat reuzen mee?

8. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ongeveer 12 uurtjes bezig geweest met de hoofdlijn, races, ramen deliveries etc. etc. ( dus eigenlijk 100% van de villagers blij maken ). Het vechten vind ik nooit echt saai worden, je kan nieuwe combo's kopen enz. Misschien dat het zo leuk is om te vechten omdat je de characters al uit de serie kent. En daarbij is het niet zo dat je 90% van het spel zit te vechten. Je moet races doen, dan weer zo'n klein kindje vinden ( ben even de naam vergeten :eek: ) en als je wilt kun je dan weer gaan vechten.

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik krijg deze week naruto binnen, kan iemand mij vertellen hoe de achievemtns voor deze game zijn.. zijn ze een beetje goed haalbaar? :D

10. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een heleboel zijn online maar als je die probeert te halen moet je steeds tegen mensen die de hele tijd dezelfde moves doen maar de offline archievements zijn wel makkelijk te halen

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoelang ben je ong bezig met dit spel uit te spelen + het halen van de offline achievements ? :)

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zelf had alle offline achievements gehaald in ongeveer 13 uur, hierin zit ook de tijd om het hoofdverhaal uit te spelen. De enige offline achievement die ik niet heb gehaald is die om alle munten te halen.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eindelijk heb ik het spel ook.

Hoe fix ik ook alweer de Japanse stemmen?

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Moet je even download via...ik geloof exclusive of download content in de main menu. En download ook even de gratis arenas...want die bevatten een soort 'fix' voor de crashes waar de game onder leed.

Ik ga pas verder wanneer ik echt al die Naruto episodes gekeken heb, geweldige anime die Naruto.

15. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dit spel nog een beetje online gespeeld? Misschien dat ik hem dan maar weer os ga halen.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hopen dat deze game binnenkort voor 30,- in de winkels ligt. Dan geef de game wel een kans om gespeeld te worden.

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe bevalt ie kevf?

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem van de week binnengekregen en vanochtend uitgespeeld. Niet alle side-missies natuurlijk, maar wel de hoofdlijn. Ook heb ik een groot deel (60% van de villagers happy gemaakt). Dit duurde mij zo'n 5.5 uur. Online ook een paar potjes gespeeld, 5 verloren, 1 gewonnen. Maarja, dat komt nog wel. Die eerste drie potjes waren toen ik in het midden van de game zat, en nog niet alles onder de knie had/of wist.

Ik keek eigenlijk nooit Naruto, maar na het spelen van deze game ga ik eens kijken of ik al die episodes binnen kan halen. Zou ideaal zijn als ze passen op mijn PSP, dan kan ik die allemaal op vakantie kijken. :)

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Afleveringen passen zeer zeker op de psp (heb ze zelf er ook op staan) maar alle afleveringen bij elkaar is ~40GB en ik betwijfel of dat wel op je psp past. :+

20. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wou de game ook kopen, maar vind 60 euro nog te veel...wel bale dat ie nog niet is afgeprijst -_-

Deel Deze Pagina