Met een beetje button bashen doe je al leuke dingen met Gaara. Ook al ben ik met Gaara ook nog niet voorbij de 4e ronde gekomen
Een jutsu van Gaarra is genoeg om de helft of meer van zijn leven af te halen. Die jutsu waarin hij een vloedgolf van zand over je heen gooit.
Ja, dat wel. Maar dan moet je wel snel op het juiste knopje drukken. Als die ander sneller is, is de hele jutsu weg. Met andere characters krijg je meer kansen om damage te doen. Met een level 3 jutsu van Temari kan je denk wel 20 keer op de knop drukken. Dus de tegenstander moet het ook 20 keer ontwijken om geen damage te krijgen. De jutsu van Gaara kan je met 1 druk op de knop ontwijken. Daarom vind ik het zwak. Als de jutsu wel lukt, dan is die inderdaad best sterk
Wanneer hoor je een achievement te krijgen voor het Forest of the Death exam? Gisteravond won ik met Temari 5 potjes achter elkaar. Toen kreeg ik een scherm met de optie om te stoppen (want het examen was voorbij) of om 1500 punten te wedden en King of the Tower te worden. Ik besloot maar om King of the Tower te worden, maar het eerste potje dat ik daar speelde verloor ik direct. Ben ik dus tegen een bug aangelopen of moet je voor de achievement ook winnen als King of the Tower? Ik dacht dat dit niet hoefde
Spel blijft bij mij helaas vastlopen. Standaard na 3 minuten. Tegen elkaar vechten vond ik trouwens maar weinig voorstellen. Kerel tegen wie ik speelde (naast mij op de bank) ramde me compleet weg met bashen.
Ja het is ook op het juiste moment indrukken, en dat is vaak echt in het voordeel van de gene die de jutsu doet. Ik heb zo vaak gehad dat een Kakashi zijn Chidori, of hoe je het ook wilt noemen, tegen mij inzet en ik op het juiste moment de knop indruk maar hij altijd eerder is. Zal wel aan de connecties liggen. Een bug. Als er staat dat je 1500 kon inzetten hoor je de achievement te krijgen. Heb je alle content gedownload? (Japanse stemmen etc)
Jammer dat ik dan geen achievement kreeg. Ik was wel blij dat ik het haalde. Ik heb alle content gedownload. Ik heb de Japanse stemmen aan staan. Voor de rest heb ik voor Choji en Temari betaald en ik heb de trial gedownload van Sarutobi en Jiraichi. Ik las in deze thread dat je die trial moest downloaden om geen problemen te krijgen met de Japanse stemmen. En ik heb Shikamaru gedownload. Voor de rest viel er volgens mij niet te downloaden. Mijn laatste potje tegen Orochimaru was echt zo spannend. We hadden allebei nog maar een streepje leven. En toen deelde ik gelukkig de beslissende tik uit. Kan zo'n achievement dan nog spontaan komen of moet ik het nog een keer halen? Niet dat ik nu zo ontzettend veel geef om achievements. Maar als ik hem verdien, dan wil ik heb graag hebben
Ik denk dat je hem nog een keer moet halen. Oh en Kevf, dan deed jij toch echt iets goed fout. Ik zeg echt niet dat dit een ontzettend diepe fighter is, maar als je toch een beetje van wanten weet in het spel kan je echt niet verliezen door button bashen. Tijdje terug een potje gedaan tegen mn neef die van niks wist, door simpel side-steppen etc won ik zonder geraakt te worden.
Eerst snapte ik niet waarom iemand een jutsu ging doen terwijl ik al bezig ben aan een jutsu na een goede combo. Maar gisteren kwam ik erachter waarom. Ik speelde tegen een Choji en deed een goede combo. Ik dacht dat ik tijd genoeg had voor een level 3 jutsu. Die gast deed ook snel een jutsu nadat hij was opgestaan. Maar hij deed stiekum een level 1 jutsu waardoor mijn jutsu niet meer gelde. Want zijn jutsu was net iets eerder klaar dan mijn jutsu. Dus dat vind ik wel een goede techniek om level 3 jutsu's tegen te gaan.
Klopt, daar kan je behoorlijk pissed van worden. Heb je bijna een level 3 jutsu, en dan doet ene Naruto een level 1 Sexy Jutsu die erg snel is.
weet iemand hoeveel dit spel ongeveer kost? ben van plan om deze eens aan te schaffen nu ik de anime volg.
Gisteren 3 achievements gehaald bij Naruto. Ik heb alle Hide and Seek minigames gehaald. Dat is wel de de leukste minigame die in het spel zit. Ik moet alleen nog dat racen doen en het bezorgen van Ramen, maar die minigames vind ik niet super. Er komt veel trial and error bij kijken. Ook had ik gister de achievement gehaald van Jonin, dus ik heb 7500 punten. Met Gaara heb ik het Forest of the Death exam gehaald, daar kreeg ik wel de achievement voor. Dat ik het dus bij Temari niet kreeg, zal wel te maken hebben met het feit dat het downloadeble content is.
Misschien moet je het even met Choji proberen, misschien dat je die achievement wel krijgt. Zoniet, even contact opnemen met Ubisoft, zijn zeer chille mensen!
Nee joh, het is maar een achievement hoor. Daar ga ik geen werk van maken. Ik heb btw wel met Choji gespeeld, maar die speelt echt niet lekker. Ik heb ook de trial gedaan van Sarutobi, die is wel echt sterk. Echt hele snelle sterke combo's en zijn jutsu is vergelijkbaar met die van Temari, dus ook heel sterk. Edit: Wat vinden jullie eigenlijk van de races en het bezorgen van ramen? Ik vind dat best lastig
De Ramen Delivery zij-missie vond ik wel leuk om te doen, de laatste was wat lastig te vinden. De Race zij-missie vond ik wat minder leuk, en vooral omdat het bij de laatste paar erg lang duurde en als je een foutje maakte, je gelijk overnieuw moest starten.
Yes! Ik heb net toch maar de knoop doorgehakt en deze game besteld. Ik vind die serie toch al zo leuk dus ik ga deze ook maar eens proberen. Ik hoop dat het wat is.